علت محبوبیت تور مشهد هتل قصر طلایی چیست؟

ژیوار

تور مشهد هتل قصر طلایی، یکی از بهترین تورهای لوکس شهر مشهد به شمار می‌رود، چراکه این هتل جزو لاکچری‌ترین هتل‌های ایران است و با اقامت در آن، از سوییت‌های قاجاری، اتاق‌های رویال، سوییت پرزیدنت و دیگر سوییت‌های VIP بهره‌مند خواهید شد. افرادی که تور مشهد هتل قصر طلایی را انتخاب می‌کنند، با ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر ۲۴ ساعته برای حرم امام رضا (ع) دیگر مشکل ترافیک نخواهند داشت. لازم به ذکر است تور مشهد هتل قصر طلایی در تمامی فصول سال با بهترین امکانات برای هر بودجه‌ای اجرا می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی علت محبوبیت تور مشهد هتل گلدن پالاس(قصر طلایی)، قیمت آن و فاصله هتل تا اماکن دیدنی مشهد می‌پردازد.

تور مشهد - کاماپرس

علت محبوبیت تور مشهد هتل قصر طلایی چیست؟

تور مشهد هتل قصر طلایی به دلیل ارائه خدمات متنوع و باکیفیت دارای محبوبیت بسیاری است. به‌طورکلی بلیط رفت‌وبرگشت هوایی یا زمینی در تاریخ دلخواه، اقامت در یکی از اتاق‌های موردنظر مسافر در هتل قصر طلایی، سرو صبحانه بوفه رایگان در رستوران هتل، ترانسفر فرودگاهی و حرم رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، مشاوره رایگان و تخصصی قبل از سفر جهت اطمینان‌ خاطر شما از خدمات تور مشهد هتل قصر طلایی است.

بلیط رفت‌وبرگشت هوایی یا زمینی: این ویژگی به مسافران اجازه می‌دهد که بر اساس برنامه شخصی خود و بودجه موردنظرشان سفر کنند. به همین خاطر افرادی که ترجیح می‌دهند به‌صورت زمینی سفر کنند، بلیط‌های قطار و اتوبوس با بهترین شرایط و امکانات برای آن‌ها تهیه می‌شود.

دریان سفر امید

اقامت در هتل ۵ ستاره: هتل قصر مشهد یکی از هتل‌های لوکس این شهر بوده که امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های شیک و مجهز، رستوران‌های متنوع با غذاهای باکیفیت، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدن‌سازی ازجمله امکانات این هتل بوده که تجربه‌ اقامتی لذت‌بخش را برایتان می‌سازد.

سرو صبحانه بوفه رایگان: یکی از خدمات محبوب تور مشهد هتل قصر، سرو صبحانه بوفه رایگان شامل انواع غذاها، نوشیدنی‌های متنوع و باکیفیت است که هرروز صبح در رستوران هتل سرو می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته: با انتخاب تور مشهد هتل قصر طلایی می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته همچنین مشاوره رایگان و تخصصی قبل از سفر از جانب سامانه رزرو تور مسافرتی خود بهره‌مند شوید. این مشاوره شامل اطلاعاتی درباره هتل، برنامه سفر، جاذبه‌های گردشگری تور مشهد و نکات لازم برای یک سفر راحت خواهد بود.

تور مشهد - کاماپرس

قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی چقدر است؟

قیمت تور مشهد هتل قصر طلایی به عوامل مختلفی مانند نوع ایرلاین انتخابی یا قطار، تاریخ سفر، مدت‌زمان اقامت، تعداد همراهان، خدمات جانبی تور و حتی نوع اتاق شما بستگی دارد. به‌عنوان نمونه؛ تور مشهد هتل قصر طلایی با پرواز ماهان به دلیل لوکس بودن این ایرلاین، هزینه بسیار بیشتری نسبت به سایر ایرلاین‌ها دارد. همچنین در سفرهای زمینی نیز تور مشهد هتل قصر طلایی با قطار فدک که یکی از بهترین قطارهای پنج ستاره کشور است، گران‌تر است.

آشنایی با فاصله هتل قصر طلایی با اماکن دیدنی شهر مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل‌های پنج ستاره‌ مانند هتل بین‌المللی قصر، هتل الماس 2 و هتل درویشی نسبت به حرم امام رضا (ع) کمی دورتر است. این هتل پس از میدان بسیج قرارگرفته و به همین خاطر از ترافیک و شلوغی ابتدای خیابان امام رضا خبری نیست. هتل قصر طلایی بین امام رضای 36 و 34 واقع‌شده که تا حرم 20 دقیقه پیاده‌روی دارد. بهترین راه، استفاده از اتوبوس‌های BRT و تندرو بوده که از خط ویژه حرکت می‌کنند و در عرض 4 دقیقه زائران را جلوی باب‌الرضا واقع در صحن جامع رضوی پیاده می‌کنند.

البته لازم به ذکر است از خدمات تور مشهد هتل قصر طلایی ترانسفر رایگان و ۲۴ ساعته به حرم مطهر است که شما می‌توانید بدون نگرانی از نوع رفت‌وآمد خود و در هر ساعتی از شبانه‌روز به حرم بروید. برای رفتن به بازار رضا از هتل قصر طلایی20 دقیقه پیاده و 4 دقیقه با وسایل حمل‌ونقل عمومی زمان‌ لازم است. برای رفتن به سایر بازارها و مراکز خرید مشهد نیز می‌توانید به‌راحتی وارد ایستگاه مترو در میدان بسیج شده و به بازارهایی مانند 17 شهریور، مرکز خرید آرمیتاژ، زیست‌خاور و پاساژهای خیابان احمدآباد، مجتمع ورسیج و مرکز خرید سلمان بروید. برای بازدید از اماکن دیدنی مانند کوه‌سنگی، چالیدره، مقبره فردوسی و … نیز بهتر است به علت فاصله طولانی‌تر از تاکسی‌های هتل استفاده کنید.

تور مشهد - کاماپرس

رزرو تور مشهد هتل گلدن پالاس(قصر طلایی) از “تورگردان”

تورگردان، سامانه رزرو تور مسافرتی به‌صورت آنلاین و تلفنی بوده که با بیش از 5 سال سابقه در زمینه رزرو تورهای هوایی و ریلی به مقاصد داخلی و خارجی توانسته راه خود را در مسیر خدمت‌رسانی به گردشگران ادامه دهد. این سامانه علاوه بر برگزاری تورهای استانبول، آنتالیا، دبی و ارمنستان تمامی ایرلاین‌ها و هتل‌های داخلی از 2 تا 5 ستاره را پوشش می‌دهد.

با این مجموعه می‌توانید سفری اختصاصی به مقصدی که در نظر دارید، در تعداد روزهای مشخص، با خدمات گردشگری منتخب خود و با هر ایرلاین و قطاری که به بودجه می‌خورد رزرو کنید. تمامی تورهای مسافرتی از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار هستند و می‌توانید در هر مرحله از سفر با پشتیبان خود بابت پیش‌آمدهای احتمالی در ارتباط باشید.

برای ارتباط به این مجموعه می‌توانید با شماره‌های  02147626262 و 02147627800 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به نشانی اینترنتی https://tourgardan.com/ مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به  دفتر مرکزی مجموعه واقع در مشهد، خیابان فرهاد، نبش فرهاد ۱۴، پلاک ۱۲۸ یا دفتر تهران به آدرس سعادت آباد، بالاتر از میدان شهید تهرانی مقدم (کاج)، کوچه دوازدهم، پلاک ۳۷، واحد ۴ مراجعه کنید. اگر در جزیره کیش اقامت دارید می‌توانید به آدرس بلوار میرمهنا، روبه‌روی بازار پارس خلیج، مرکز نوآوری کیش، واحد ۳۰۴ بروید.

انتهای پیام

مرتبط با : تورگردان
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان