بهترین روش های ترید ارز دیجیتال با هوش مصنوعی

وریفای بایننس - کاماپرس
ژیوار

یکی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال در جهان بایننس نام دارد که تاکنون توانسته اعتماد میلیون‌ها کاربر این بخش را به خود جلب کند. این پلتفرم که در بستر اینترنت گسترش پیدا کرده، به دلیل ارائه خدمات متنوع و نوآورانه در کمترین زمان ممکن توانسته جایگاه مناسبی در صنعت و بازار رمزارزها کسب کند.

به گزارش کاماپرس، بالغ بر 190 میلیون کاربر در سراسر جهان از خدمات صرافی بایننس استفاده و از طریق این درگاه درآمدزایی می‌کنند. البته این موضوع برای ایرانی­‌ها تاحدودی متفاوت است و کاربران ایرانی بایننس به راحتی امکان وریفای یا تایید شدن ندارند.

در این گزارش چگونگی وریفای بایننس شدن و استفاده ایرانیان از خدمات بایننس شرح داده شده است.

ایرانیان برای استفاده از خدمات بایننس باید چه کنند؟

بایننس علاوه بر خدمات معاملاتی، اکوسیستم جامعی اعم از کیف پول، پلتفرم عرضه اولیه توکن، بازار اختصاصی توکن‌های غیر قابل تعویض و بسیاری از امکانات دیگر را توسعه داده است. همه این موارد سبب شده که افراد به بایننس و کسب درآمد از طریق آن علاقه‌­مند شوند. اینها در حالی است که ایرانیان برای کسب درآمد از بایننس مسیر همواری ندارند. به عبارتی کاربران ایرانی بایننس به راحتی امکان وریفای یا تایید شدن ندارند و تقریبا این کار برای آنان غیرممکن است. برخی از کاربران ایرانی به روش‌هایی مانند احراز هویت با مدارک جعلی یا مدرک‌ اشخاص دیگر روی آورده‌اند که کار پرخطری است؛ چرا که هر زمان بایننس به این موضوع پی ببرد، حتما حساب فرد را مسدود و تمام دارایی‌هایش را بلوکه می‌‌کند و به همین جهت وریفای بایننس باید درست و عادی انجام شود.

ایرانیانی که به بهره‌مندی از خدمات بایننس تمایل دارند، باید قبل از انجام هر کاری یک آی پی ثابت مناسب داشته باشند، اما از آنجایی که ایران تحت تحریم همه جانبه است، امکان باز کردن حساب با استفاده از آی پی ایران برای آنان وجود ندارد و تنها راه برای وریفای حساب بایننس، استفاده از آی پی کشورهای دیگر است.

دریان سفر امید

در چنین شرایطی ایرانیان امکان بهره مندی از سرور کشورهای مختلف را دارند. البته در استفاده از سرور کشورهای مختلف نیز باید نهایت دقت را به خرج دهند. مثلا ایرانی‌ها نباید به هیچ عنوان از سرورهای آمریکایی، کانادایی یا انگلیسی استفاده کنند. همچنین هنگام استفاده از حساب کاربری بایننس خود باید دقت کنند که حتما از همان آی پی که با آن ثبت نام کرده­اند، استفاده کنند. آنان بعد از وریفای کردن حساب بایننس خود باید به وبسایت آن مراجعه کنند تا اطلاعات آی پی خود را ببینند و به صورت رندوم برخی اطلاعات را یادداشت کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

همچنین کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند که در قسمت فرم وریفای، یک ایمیل معتبر وارد کنند، زیرا بعدا کد فعالسازی حساب به همان ایمیل ارسال خواهد شد و در صورت وارد کردن اطلاعات ایمیلی نادرست، امکان ورود به اکانت و استفاده از حساب وجود نخواهد داشت.

در صورتی که اطلاعات به درستی درج و از سرورهای کشورهای دیگر به خوبی استفاده شود، وریفای بایننس انجام و امکان استفاده از خدمات آن بدون هیچ دردسری فراهم می­‌شود.

وریفای بایننس - کاماپرس

افتتاح حساب و وریفای بایننس با «آریاپی»

آریاپی یک درگاه پرداخت بین‌الملل است که تاکنون توانسته در زمینه خرید شماره مجازی، کسب درآمد دلاری، ثبت نام لاتاری، شارژ حساب وایز (Wise) و نظایر آن خدمات‌رسانی کند. آریاپی تمامی خدمات مربوط به افتتاح و وریفای بایننس را به متقاضیان ایرانی ارائه می‌دهد تا آنان بدون دردسر از خدمات آن استفاده کنند و به معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌­توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان