تمسخر مشاور قالیباف توسط کاربر حامی پزشکیان + عکس

انتخابات- کاماپرس
ژیوار

یک کاربر توییتری حامی مسعود پزشکیان، یکی از 6 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از برگزاری سومین مناظره انتخاباتی، با توئیتی امیر سیاح، مشاور اقتصادی محمدباقر قالیباف، رقیب پزشکیان در انتخابات پیشرو، را به سخره گرفت.

به گزارش کاماپرس، سیاح در توییتی با به اشتراک گذاشتن تصویر پیامی از سوی کارزار انتخاباتی پزشکیان، مبنی بر اینکه «به کارزار حمایت از دکتر پزشکیان بپیوندید» نوشت که شخصیت آقای پزشکیان را دوست می‌دارم ولی بازگشت تیم حسن روحانی وحشتناک است.

پس از این یک کاربر حامی پزشکیان، در شبکه ایکس _توئیتر سابق_ در پاسخ به این توئیت نوشت: تلفن 110 چنده؟

این توئیت، کنایه‌ای بر سخنی از امیر سیاح است که در تشریح اقدامات موفق قالیباف در زمان فرماندهی نیروی انتظامی نمی‌دانست، نام سامانه‌ای که در زمان صدرات قالیباف راه‌اندازی شده بود، چیست؛‌ که قالیباف در جواب او می‌گوید: 110.

قالیباف - کاماپرس

دریان سفر امید

پیش از این نیز سیاح که معاون فعلی وزیر اقتصاد هم است، خطاب به یکی از کارمندان دولت گفته بود که اگر شعور داشتی و می‌تونستی بیزینس را بفهمی، برای 30 میلیون تومان خود را علاف نمی‌کردی.

این سخنان مشاور قالیباف که اکنون ریاست مجلس را نیز برعهده دارد، واکنش بسیار گسترده‌ای در سطح جامعه داشت.

امیر سیاح در سال 1374 توانست لیسانس اقتصاد نظری از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کند. او دانش‌آموخته رشته مدیریت استراتژیک از دانشگاه دفاع کلی و تحقیقات راهبردی در مقطع دکترا نیز است. از سوابق او می‌توان به سردبیری سایت تحلیلی خبری الف، مدیرگروه مطالعات محیط کسب و کار در مرکز پژوهش های مجلس و مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما اشاره کرد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان