بهترین سوغاتی دبی چیست؟ معرفی گران قیمت ترین سوغاتی های دبی

ژیوار

برای خرید سوغاتی از دبی تنوع بسیار زیادی از محصولات را پیش‌رو دارید که متناسب با هر سلیقه‌ای است. در دبی سوغاتی‌های گران قیمت بسیاری به فروشرسد که اکثرا برای خانم‌ها جذابیت زیادی دارند. همچنین در این شهر امکان خرید سوغاتی‌های خاص‌تر مانند مروارید وجود دارد که می‌توان گفت مربوط به خود این منطقه هستند و اصالت و ارزش بسیار زیادی دارند.

در ادامه بهترین سوغاتی‌های دبی که محصولاتی گران قیمت نیز به حساب می‌آیند را معرفی کرده‌ایم.

فرش و تابلو فرش دبی انتخابی متفاوت و خاص

فرش‌هایی که به عنوان سوغاتی دبی می‌توان خریداری کرد، اغلب طرحی خاص و متفاوت دارند و به شکل استادانه‌ای بافته شده‌اند. این فرش‌ها برای کلکسیونرها نیز جذابیت زیادی دارند و همگی به عنوان صنایع دستی شناخته می‌شوند. در برخی از خیابان‌های این شهر حتی می‌توان فرش‌های ایرانی را هم دید. اما فرش‌های دبی نقش و نگار متفاوت‌تری دارند و امکان تشخیص فرش ایرانی از فرش دبی وجود دارد.

برای سفر به دبی با تور دبی پرواز امارات و یا سفرهای تفریحی مختلف دیگر، انتخاب هورمان گشت می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

فرش‌های دبی به عنوان آثاری عتیقه و ارزشمند شناخته می‌شوند که روز به روز ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. این فرش‌ها نسبت به اندازه و طرحی که دارند ممکن است با قیمت‌های متفاوتی به فروش برسند.

دریان سفر امید

شال پشمینه بهترین سوغاتی دبی

شال پشمینه دبی که به آن شال کشمیری نیز می‌گویند، به عنوان جذاب‌ترین سوغاتی دبی در بین خانم‌ها شناخته می‌شود. این شال با پشم بزهای کوهی هیمالیا تهیه می‌شود و به همین جهت محصولی گران قیمت به حساب می‌آید.

این شال‌ها با پشم صد در صد خالص تولید می‌شوند و به آن‌ها ترمه نیز می‌گویند. روکش این شال‌ها مات است. اگر شال پشمینه اصیل را تهیه کنید قیمت آن بیش از 150 هزار دلار خواهد بود.

شال‌های پشمینه ارزان‌تر که برای استفاده عموم مردم در نظر گرفته شده‌اند با قیمت 70 تا 80 دلار قابل خریداری هستند. شال‌های ارزان‌تر با جنس ویسکوز تهیه می‌شوند و شبیه شال پشمینه اصیل به نظر می‌رسند.

خرید کفتان به عنوان سوغاتی دبی

کفتان یک نوع سوغاتی دبی است که به عنوان لباسی بلند و ماکسی عرضه می‌شود. این پوشش در بین مردم خاورمیانه و آفریقا طرفداران زیادی دارد. این لباس‌ها آستین کامل و قد ماکسی داشته و در برخی از آن‌ها دکمه یا قلابی در وسط لباس قرار می‌گیرد. کفتان با رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد و می‌توان گلدوزی‌های خاص زیادی برای آن دید. این لباس به دلیل گرمای زیاد تهیه می‌شود و می‌تواند باعث خنک شدن بدن شود.

قهوه انتخابی جذاب به عنوان سوغاتی دبی

قهوه دبی بسیار معروف است و طرفداران زیادی هم دارد. این نوشیدنی به عنوان نماد مهمان نوازی در دبی شناخته می‌شود و بسیاری از مردم دبی آن را همراه با خرما میل می‌کنند. قهوه مربوط به دبی کافئین بسیار بالایی دارد و در فنجان‌های بسیار کوچکی ارائه می‌شود. به همین جهت ست‌های قهوه خوری کوچک و زیبایی هم در این شهر وجود دارند که شکل خاصی داشته و طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کنند. این ست‌های قهوه خوری نیز به عنوان سوغاتی دبی می‌توانند در کنار قهوه خریداری شوند.

بهترین سوغاتی دبی می تواند عطر باشد

عطرهای دبی در بازار عطر آن یا حتی فروشگاه‌های عادی آن می‌توانند به مسافران ثابت کنند که خرید عطر از این شهر یکی از واجبات است. عطرهای دبی از برندهای بسیار معروف و معتبر دنیا هستند و در بین‌ها تنوع بسیار زیادی از بوها را می‌توان تجربه کرد. یکی از معروف‌ترین عطرفروشی‌های دبی در بازار عطر دیره قرار دارد.

این فروشگاه به نام یوسف بای شناخته شده و یک تجارت خانوادگی است که در آن عطرسازی به فردی معروف به نام یوسف ماداپانی تعلق دارد.

در این فروشگاه می‌توان بهترین سوغاتی دبی را از اصیل‌ترین عطرسازی این شهر تهیه کرد. این خانواده ترفند عطر سازی خود را مدیون اصالت هندی خود هستند و مشتریان خاصی دارند که از جمله این مشتریان می‌توان و خانواده حاکم دبی اشاره کرد. محصولات این فروشگاه واقعا خاص و منحصر به فرد است.

جواهرات و طلا به عنوان سوغاتی دبی

از دیگر مواردی که به عنوان سوغاتی دبی می‌توان برای عزیزان خود خریداری کرد جواهرات و طلاهای دبی هستند. این سوغاتی‌ها را در بازار طلای دبی یا فروشگاه‌های مختلف می‌توان خریداری کرد. این جواهرات با الهام از طرح‌های هندی و عربی ساخته می‌شوند و در بین آن‌ها می‌توان النگوها، گردنبندها و حتی کمربندهای مختلف را دید.

زیورآلات دست ساز متنوعی نیز در این بازارها به چشم می‌خورند که از جمله این زیورآلات می‌توان به زنجیرهایی اشاره کرد که از بین موها آویخته می‌شوند و طرفداران زیادی دارند.

مرواریدهای معروف در دبی

اما در نهایت شاید بتوان گفت خاص‌ترین سوغاتی دبی مرواریدهای آن هستند که به عنوان سوغاتی گران قیمت نیز شناخته می‌شوند. این مرواریدها که به عنوان کالایی گرانبها به فروش می‌رسند و باعث رونق تجارت در این منطقه شده‌اند. برندهای مطرحی مانند کارتیه نیز مشتری این مرواریدها بوده‌اند و اصالت و اعتبار این مرواریدها قابل توجه کل دنیا است.

هورامان گشت، انتخابی درست برای سفر به دبی

هورامان گشت آژانس گردشگری تورهای بدون واسطه و مستقیم را برگزار می‌کند. گفتنی است که این مجموعه‌ای با سابقه، تجربه 10 سال کار در زمینه اجرای تورهای تخصصی را نیز دارد. برای ارتباط گرفتن با این آژانس پرکار می‌توانید با شماره تلفن 02157906000 تماس حاصل کنید و یا با سرچ هورامان گشت در اینترنت از شرایط سایت آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز