5 موقعیت شغلی برای استخدام در الوپیک / تیر 1403

5 موقعیت شغلی برای استخدام در الوپیک / تیر 1403-کاماپرس
ژیوار

الوپیک به عنوان یکی از بزرگترین سامانه‌‌های حمل و نقل درون شهری مرسوله در ایران شناخته می‌شود. این شرکت که تا به امروز موفق به تحویل بیش از 50 میلیون مرسوله شده و حدودا 4 میلیون کاربر و 150 هزار سفیر دارد به دنبال استخدام افراد متخصص در زمینه‌های مختلف است. الوپیک حقوق این مشاغل را توافقی اعلام کرده است.

کاماپرس در این گزارش 5 موقعیت شغلی الوپیک در تهران معرفی می‌کند.

استخدام برنامه‌نویس ارشد PHP

الوپیک به دنبال استخدام استخدام برنامه‌نویس ارشد PHP با بیش از 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه است. برای شروع همکاری با الوپیک در این موقعیت شغلی مواردی چون درک قوی از PHP, SOLID, Design Pattern و تجربه کار با حداقل یکی از فریم ورک‌ها ( Laravel, CodeIgniter ) حائز اهمیت است.

استخدام طراح UI/UX

الوپیک در فرصت شغلی دیگری به دنبال طراح UI/UX برای استخدام است. از توانمندی‌های لازم برای تصدی این شغل می‌توان به آشنایی با دستورالعمل‌های طراحی برای وب، اندروید و ios، آشنایی با اصول طراحی و توسعه دیزاین سیستم‌ها و تسلط کامل بر فیگما اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

استخدام کارشناس ارشد فروش (B2B)

الویپک همچنین به کارشناس ارشد فروش (B2B) با بیش از 6 سال سابقه کار مرتبط نیاز دارد. فرد برای شروع این همکاری باید با شرکت‌های لجستیکی و فرایندهای آن آشنا بوده و بر CRM نیز مسلط باشد. ارتباط با مشتریان سازمانی، شرکت در جلسات فروش و گزارش دهی به مدیر مربوطه از وظایف این فرد خواهد بود.

استخدام کارشناس ارشد نگهداشت ناوگان

در موقعیت شغلی بعدی، الوپیک کارشناس ارشد نگهداشت ناوگان با بیش از 3 سال سابقه کاری مرتبط استخدام می‌کند. مواردی چون افزایش تعداد سفرهای موفق سفیران، فعالسازی مجدد سفیران غیرفعال شده و تعریف و اجرای کمپین‌های تغییر یک رفتار خاص در سفیران فعال از وظایف این کارشناس به شمار می‌روند.

استخدام کارشناس پشتیبانی

الوپیک برای استخدام کارشناس پشتیبانی (شیفت صبح) نیز اقدام کرده است. برای تصدی این شغل فرد باید به استفاده از سیستم‌های مانیتورینگ و راه‌حل‌های نرم افزاری آشنا بوده و وظایفی چون مانیتورینگ عملکرد سیستم‌ها و تجهیزات و پاسخگویی به تماس‌ها و پیام‌های مشتریان را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : الوپیکایران تلنتجاب ویژنجابینجا
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان