پرفروش ترین ساعت هوشمند جی تب کدام است؟

ژیوار

ساعت هوشمند جی تب برای استفاده روزمره، ورزشی و حتی رسمی نیز مناسب است و جزو محصولات مناسب برای خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند در مدل‌های پرطرفدار اغلب ظرفیت باتری حدودی 300 میلی آمپر ساعته و کمتر داشته و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار داده و در اغلب موارد جنس بدنه فلزی دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند جی تب را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

ساعت هوشمند جی تب با مدل GT7

این ساعت هوشمند جی تب با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول جی تب از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت مکالمه نیز دارد. این محصول که مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و گرد و غبار داشت و جنس بدنه استیل را عرضه می‌کند، دارای حالت‌های ورزشی مختلف بوده و حافظه داخلی آن 128 مگابایت است. این ساعت هوشمند سایز صفحه نمایش 1.43 اینچی دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ساعت هوشمند جی تب با مدل FT9

این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 8 و بالاتر سازگار بوده و ظرفیت باتری آن 230 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این ساعت هوشمند جی تب از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه را عرضه می‌کند. همچنین این محصول که جنس بدنه فلزی دارد، برای کاربرد روزمره، ورزشی و کلاسیک مناسب بوده و دارای سنسورهای مختلف مانند سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب است. همچنین این ساعت هوشمند جی تب مقاومت مناسبی در برابر پاشیدن آب و گرد و خاک نشان می‌‌دهد.

ساعت هوشمند جی تب با مدل FT6

این ساعت با ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعته عرضه شده و با سیستم عامل‌های اندروید 5.2 و آی او اس 8 و بالاتر سازگاری دارد. این محصول که جنس بدنه فلزی و جنس بند استیل را ارائه می‌دهد، بازدهی باتری تا 7 روز را با استفاده عادی ارائه کرده و سایز صفحه نمایش آن 1.83 اینچ است. این ساعت هوشمند جی تب رزولوشن صفحه نمایش 280 در 240 پیکسلی دارد و امکان دیدن اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی و یادآورهای مختلف را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند جی تب با مدل GT9

این ساعت هوشمند جی تب با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر سازگار بوده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی نمی‌کند. این محصول که ظرفیت باتری آن 220 میلی آمپر ساعت است، جنس بدنه فلزی داشته و بازدهی باتری 3 تا 5 روزه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند بدون قابلیت مکالمه طراحی شده و امکان استفاده از سنسورهای مختلف را فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند جی تب با مدل FT8 Pro

این محصول با قابلیت استفاده از زبان فارسی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد و ظرفیت باتری آن 300 میلی آمپر ساعت است. این ساعت هوشمند جی تب قابلیت مکالمه نیز داشته و با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 8 و بالاتر سازگاری دارد. همچنین این محصول جنس بدنه آلومینیومی داشته و از بیش از 24 حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. قابلیت تغییر طرح ساعت نیز در این مدل از ساعت هوشمند عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندکالاتیک
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان