5 تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب

تونر پوست چرب-کاماپرس
ژیوار

از بهترین پاک کننده‌های صورت که می‌توانید به صورت روزانه از آنها استفاده کنید، تونرها هستند که مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه و خشکی را کاهش داده و از بین می‌برند. تونر علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی، پوست را تغذیه و احیا می‌کند و کسانی که پوستی چرب دارند و درگیر آکنه و جوش هستند با انتخاب تونر مناسب پوست چرب، شفافیت و شادابی را در پوست خود تجربه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، 5 تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب را معرفی می‌کند.

1- تونر لافارر مدل  Oily & Combination Skin

این محصول دارای ترکیبات گل نرگس، بید سفید و درخت چای است و با وجود داشتن ویتامین‌های C و E سدیم هیالورونات، پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کند. این تونر برای پوست‌های مختلط هم مناسب است. همچنین منافذ پوست را کوچک کرده و در کنترل میزان ترشح چربی پوست نقش بالایی دارد. زمانیکه از این محصول استفاده کنید متوجه کاهش التهابات پوست و درخشان شدن آن می‌شوید.

این تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب لافارر را در حجم 170 میلی لیتر با قیمت 150 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

تونر پوست چرب-کاماپرس

دریان سفر امید

2- تونر زردچوبه نوتروژینا

این تونر با داشتن عصاره زردچوبه، التهابات پوست را کاهش می‌دهد، آن را تسکین می‌کند و برای کسانی که پوستی حساس دارند گزینه خوبی است. از ویژگی‌های این تونر بافت سبک، آبرسانی به پوست‌های دهیدراته و شفاف و شاداب کردن پوست است. تونر زردچوبه نوتروژینا فاقد الکل، سولفات، پارابن و چربی است و PH  طبیعی پوست را تنظیم می‌کند، از همین رو از شر جوش و آکنه راحت می‌شوید.

این تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب را در حجم 125 میلی لیتر با قیمت 180 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

 

تونر پوست چرب-کاماپرس

3- تونر انار وان اسپرینگ

یکی از بهترین تونرهای مناسب پوست‌های چرب این تونر است که در ترکیبات آن از انار و گلیسیرین استفاده شده است. این محصول به صورت قوی پوست شما را آبرسانی می‌کند و بهبود کشسانی آن و کاهش عوارض ناشی از خشکی پوست را شاهد خواهید بود، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به جلوگیری از ایجاد جوش‌های سرسیاه، نرم کننده پوست و ضد قرمزی و التهاب اشاره کرد.

این تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب را در حجم 150 میلی لیتر با قیمت 100 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

تونر پوست چرب-کاماپرس

4- تونر لفو

یکی از تونرهای مقرون به صرفه موجود در بازار این مدل تونر است که مخصوص پوست‌های معمولی تا چرب است و با خاصیت آبرسانی که دارد، PH پوست را متعادل می‌کند. با استفاده از این محصول شادابی و درخشندگی و نرمی پوست‌تان به مرور بیشتر می‌شود.

این تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب را در حجم 200 میلی لیتر با قیمت 105 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

تونر پوست چرب-کاماپرس

5- تونر ویتامین سی پلاس نئودرم

این تونر با داشتن ویتامین سی تقویت و تولید کلاژن، باعث روشن شدن پوست می‌شود و به مرور خطوط ریز و سطحی را کاهش می‌دهد. این تونر حاوی لیکوریس است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تنظیم میزان ترشح چربی، کمک به رفع جوش‌های پوست و پاکسازی عمقی پوست اشاره کرد.

این تونر پاک کننده و آبرسان مناسب پوست چرب را در حجم 200 میلی لیتر با قیمت 200 هزار تومان می‌توانید خریداری کنید.

تونر پوست چرب-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاشیمن شاپ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان