7 رستوران معروف که در تور آلانیا نباید از دست داد

ژیوار

رستوران‌های معروف و جذاب زیادی را در تور آلانیا می‌توان تجربه کرد که هر یک غذاهای متنوعی را عرضه می‌کنند. از غذاهای ترکی تا غذاهای اروپایی و مدیترانه‌ای همگی در این شهر طرفدار دارد و به همین جهت رستوران‌های درجه یکی نیز در این منطقه وجود دارند. همچنین این رستوران‌ها از جهت فضایی که دارند نیز تنوع مناسبی را عرضه می‌کنند و در اغلب موارد بخشی از این رستوران‌ها در فضای آزاد واقع شده‌اند.

رستوران‌های معروف آلانیا را اغلب در مرکز این شهر می‌توان پیدا کرد. این رستوران‌ها از نظر کیفیت و سرویس خدمات‌رسانی مورد تایید اکثر گردشگران هستند و مردم بومی نیز زیاد سراغ آن‌ها می‌روند. همچنین برخی از این رستوران‌ها قدمتی چندین ساله دارند که باعث جذابیت بیشتر آن‌ها می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 7 رستوران معروف در تور آلانیا را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

رستوران معروف وینتیج براسریه در تور آلانیا

رستوران وینتیج براسریه (Vintage Brasserie) از جمله رستوران‌های پرطرفدار با سبک اروپایی است که منوی متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. با توجه به منوی جذابی که این رستوران دارد، انتخاب آن در تور آلانیا برای خانواده‌هایی که اعضای آن سلایق متفاوتی دارند نیز گزینه‌ای جذاب به حساب می‌آید. این رستوران معروف آلانیا انواع پاستاهای دریایی را سرو کرده و امکان انتخاب انواع برگرها، سلامون، استیک‌های جذاب و غذاهای ترکی را فراهم می‌کند و البته دسرهای خوشمزه‌ای هم دارد.

این رستوران معروف، فضای روبازی هم دارد که امکان لذت بردن از هوای لذت بخش آلانیا را فراهم می‌کند. همچنین این مکان تنوع نوشیدنی قابل توجهی دارد و انتخاب‌های زیادی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

دریان سفر امید

رستوران معروف پرایم در تور آلانیا

رستوران معروف پرایم (Prima Restaurant) یکی از رستوران‌های بسیار جذاب در تور آلانیا است. این رستوران در مرکز شهر واقع شده و به همین جهت امکان دسترسی به آن بسیار آسان خواهد بود. رستوران پرایم بیشتر غذاهای کلاسیک اروپایی را سرو می‌کند و اغلب گردشگران اروپایی سراغ آن می‌روند.

رستوران پرایم غذاهایی مانند پاستاهای متنوع، استیک‌های گوناگون و غذاهای فرانسوی جذاب را در اختیار گردشگران قرار داده و فضایی بسیار زیبا و عالی دارد. در این رستوران تنها می‌توان شام خورد و دانستن این نکته نیز جالب است که این رستوران تا کنون به دلیل کیفیت بالای غذا و خدمات‌دهی، جوایز گوناگونی را دریافت کرده است.

سفر به آلانیا پرواز مستقیم با هورامان گشت

هورامان گشت آژانس گردشگری معتبری است که در زمینه اجرای مستقیم تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند و بیش از 10 سال سابقه دارد. این آژانس کاربلد امکان برگزاری تورهای بدون واسطه و مستقیم را فراهم کرده و در بهترین و سریع‌ترین زمان ممکن تورهای گردشگری از جمله تور آلانیا پرواز مستقیم را برای علاقه مندان تهیه می‌کند.

 

رستوران معروف بریستو باهاما در تور آلانیا

رستوران بریستو باهاما (Bistro Bahama) این رستوران معروف در تور آلانیا مکانی بسیار شاد و مفرح است و برای کسانی که به دنبال مکانی به جز کلاب‌های شبانه می‌گردند، گزینه ایده‌الی است.

این رستوران معروف انواع نوشیدنی‌های قابل توجه را ارائه کرده و در آن می‌توان غذاهای زیادی مانند غذاهای ترکی، مرغ کاری و انواع کباب را سفارش داد. همچنین این رستوران معروف امکان پرداخت هزینه با دستگاه کارائوکه را در اختیار افراد قرار می‌دهد. در این فضا موسیقی شاد پخش شده و امکان رقص وجود دارد.

رستوران معروف ایسکیله سوفرسه در تور آلانیا

در تور آلانیا باید سراغ رستوران معروف ایسکیله سوفرسه رفت که نام کامل آن Father and son Place & Iskele Sofrasi است. این رستوران قابل توجه، انتخابی خوب با ویوی بسیار جذاب است که منظره‌ای خاص از خلیج را در حین صرف غذا ارائه می‌دهد. این رستوران معروف آلانیا منوی متنوعی ندارد اما به دلیل کیفیت غذای بالا، مسافران را جذب می‌کند.

در این رستوران می‌توان برخی از غذاهای دریایی و کباب‌های جذاب را سفارش داد. این فضا توسط یک خانواده و در طول نسل‌های طولانی اداره می‌شود و به همین جهت خوش نام و با سابقه است.

رستوران معروف سوفرا در تور آلانیا

رستوران سوفرا (Sofra) یکی از جذاب‌ترین رستوران‌ها در تور آلانیا است. این رستوران زیبا غذاهای خانگی متنوعی دارد و در آن می‌توان غذاهایی را انتخاب کرد که بدون استفاده از روغن تهیه شده‌اند و سالم هستند. این رستوران طعمی خاص و خوشایند را ارائه می‌دهد که با وجود رژیمی بودن غذاها همچنان جذابیت دارد.

این رستوران معروف بخش روباز جذابی دارد و می‌توان در هوای آزاد، غذای خود را میل کرد.

رستوران معروف لا لونا در تور آلانیا

رستوران دیگری که در تور آلانیا نباید آن را از دست داد، رستوران لا لونا (La luna) است. این فضای زیبا و محبوب بیشتر غذاهای مدیترانه‌ای را در اختیار علاقه مندان قرار داده و در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام فعالیت دارد. لیت رستوران در خیابان اصلی واقع شده است و در آن فضای روباز بزرگی را می‌توان دید. حتی در روزهای شلوغ نیز این رستوران به راحتی از مردم پذیرایی می‌کند.

رستوران معروف لا لونا، منو پر و پیمانی را ارائه کرده و خدمات بسیار بالایی دارد. همچنین کیفیت غذاهای این مجموعه عالی بوده و در آن می‌توان انتخاب‌های جذابی داشت.

رستوران معروف ماهپری در تور آلانیا

رستوران ماهپری (Mahperi) رستورانی جذاب و پرطرفدار در آلانیا است که از سال 1947 کار خود را آغاز کرده و با وجود قدمت بالایی که دارد، رضایت مشتریان خود را به دست آورده است. این رستوران انواع غذاهای دریایی، ترکی و کباب‌ها یا استیک‌ها را عرضه کرده و محیطی دلنشین را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

همچنین این رستوران هر سه وعده غذایی را سرو کرده و با فضای بازی که در کنار دریا دارد، امکان تجربه کردن وزش بادی ملایم و خنک را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان