بهترین عطرهای تابستانی به انتخاب مجله ووگ

ژیوار

نشریه ووگ از معتبرترین مجلات پوشاک و سبک زندگی است. این نشریه به‌تازگی فهرستی را از بهترین عطرهای تابستانی منتشر کرده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 عطر از بهترین عطرهای تابستانی به انتخاب مجله ووگ می‌پردازد.

1- شنل چنس او فرش

ادوتوالت خنک شنل چنس او فرش رایحه‌ای مدیترانه‌ای گلی دارد و آکوردهای یاس، مرکبات و چوب ساج در آن غالب است. این عطر شیرینی و تلخی را با هم ارائه می‌کند و برای بانوانی مناسب است که شیرینی زیاد عطرهای زنانه را نمی‌پسندند و به عطرهای مردانه تمایل بیشتری نشان می‌دهند. ماندگاری عطر با توجه به غلظت پایین آن چندان بالا نیست.

بیشتر بخوانید:

2- بایردو ساندیزد

ادوپرفیوم خنک و مرکباتی ساندیزد از برند سوئدی بایردو هم برای زنان و هم مردان قابل استفاده است. نت‌های مشک، روایح گل‌های یاس و رازقی و مرکباتی مانند لیمو، ماندارین و بهارنارنج رایحه غالب این عطر را تشکیل می‌دهند. ماندگاری و پخش بوی عطر یایردو ساندیزد متوسط است.

دریان سفر امید

3- جو مالون وود سیج اند سی سالت

این عطر مردانه-زنانه انگلیسی از انواع عطرهای معطر آبزی است. رایحه وود سیج اند سی سالت ترکیبی از رایحه ترش گریپ‌فروت و شوری نمک دریا است که بنا دارد حس آب‌تنی تابستان را برای شما تداعی کند. پس از مدتی رایحه‌ای شیرین و خامه‌ای نیز به بوی این عطر اضافه می‌شوند و به آن حسی زنانه‌تر می‌دهند.  ووگ جذابیت این عطر را در رایحه بدون جنسیت آن می‌داند.

4- میسون فرانسیس کورکجیان امیریس فم

امیریس فم ادوپرفیومی خنک از برند فرانسوی میسون فرانسیس کورکجیان است که برای استفاده در روزهای تابستان ساخته شده. بوی مرکبات اولین رایحه‌ای است که از این عطر به مشام می‌رسد و کم‌کم رایحه گلی و بوی عود از آن آشکار می‌شود. پخش بوی آن متوسط و ماندگاری این عطر بالا است. این عطر زنانه رایحه‌ای گلی چوبی مشکی دارد.

۵- پارفومز د مارلی پرسیوس

برند فرانسوی مارلی جدیدترین عطر خود به نام پرسیوس را سال ۲۰۲۴ به جهان مد معرفی کرده‌ است. پرسیوس ادوپرفیومی با رایحه چوبی معطر است و بویی شبیه به عطر تق از برند هرمس دارد. ماندگاری این عطر مردانه بالا و پخش بوی آن متوسط است. این عطر طبعی ملایم دارد و برای استفاده در روزها و شب‌های تابستان مناسب است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ریحاعطرافشان
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان