معرفی بهترین مراکز خرید و بازارهای دبی

ژیوار

دبی یکی از جذاب‌ترین شهرهای جهان برای عاشقان خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید لوکس و بازارهای متنوع است. در این شهر می‌توان انواع برندهای معروف جهان و همچنین سوغاتی‌های خاص را پیدا کرد. تنوع بالا در بازارهای این شهر نیز می‌تواند برای خریدی اقتصادی، جذاب باشد.

کاماپرس در این گزارش بهترین مراکز خرید و بازارهای مهم دبی را معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

دبی مال

از مهم‌ترین مراکز خرید دبی که بازدید از آن حتی برای کسانی که قصد خرید ندارند نیز جذاب است، می‌توان به دبی مال اشاره کرد. این پاساژ بسیار بزرگ دارای 1200 فروشگاه متنوع است و در آن می‌توان هر چیزی را پیدا کرد. در این مکان بخش‌های متنوعی مانند خیابان فشن، بازار، آکواریوم، موزه ژوراسیک دبی دینو، پیست اسکی روی یخ و سینما ریل یا آبنما و کافه و رستوران‌های مختلف وجود دارد.

برندهای معروف و مهم مانند گوچی، بربری، دیور، نایکی و ورساچه یا برندهای معروف دیگر را در این مرکز خرید می‌توان پیدا کرد. بازدید از این مال که از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی و جهان است، هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 نیمه شب امکان‌پذیر است. دبی مال در جنب برج خلیفه واقع شده و به همین جهت پیدا کردن آن برای اکثر مسافران به سادگی صورت می‌گیرد.

دریان سفر امید

امارات مال

از دیگر مراکز خرید دبی که نباید تماشای آن را از دست داد، امارات مال است. این مرکز بسیار شلوغ بوده و به عنوان سومین پاساژ بزرگ در خاورمیانه شناخته می‌شود؛ به طوری که سالانه بیش از 30 میلیون نفر از این مرکز بازدید می‌کنند و در آن می‌توان نمایندگانی از بیش از 630 برند تجاری معروف و فعال در زمینه‌های مختلف به ویژه پوشاک و لوازم ورزشی را یافت.

از برندهای معروف این مرکز خرید می‌توان به جیمی چو، لوبوتین، ورساچه و DKNY اشاره کرد. علاوه بر آن، در این مکان پارک خانوادگی، سینما و انواع تفریحات مختلف مانند شهربازی نیز وجود دارد. بازدید از این پاساژ هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب امکان‌پذیر است.

دبی اوت لت مال

دبی اوت لت مال از بهترین مراکز خرید دبی برای کسانی است که به دنبال لباسی ارزان و برند می‌گردند. به عبارتی در مراکز خریدی که با نام اوت لت شناخته می‌شوند، اجناس با قیمت پایین‌تری نسبت به بازار به فروش می‌رسند که علت آن ایراد جزئی در لباس، تک سایز بودن یا به فروش نرفتن آن در فصل مورد نظر است. این لباس‌ها همگی نو بوده و در بیشتر موارد از فروشگاه‌های سطح شهر یا به صورت مستقیم از کارخانه جمع‌­آوری می‌­شوند.

در مرکز خرید اوت لت مال بیش از 240 فروشگاه وجود دارد و 1200 برند مختلف و برتر جهانی در آن نمایندگی دارند. در این بازار شعبه‌های زیادی از خرده فروشی‌های منحصربه‌فرد را می‌توان پیدا کرد. اجناس این اوت لت مال اغلب بین 30 تا 90 درصد تخفیف دارد و بیشتر محصولاتی که در آن می‌توان پیدا کرد، شامل لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات و انواع لوازم دیجیتال است. همچنین مبلمان و کالاهای متنوع دیگر در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد و با ارائه کارت پلاس اوت لت می‌توان تخفیف بیشتری دریافت کرد.

بازار طلای دبی از جذاب‌ترین مراکز خرید دبی برای خانم‌ها

در بازار طلای دبی می‌توان هزاران نوع جواهر مختلف را از نزدیک دید. به عبارت دیگر همه جور طلایی در این بازار پیدا می‌شود و اغلب آن‌ها 24 عیار هستند. قیمت طلای دبی از ایران ارزان‌تر است و در بازار طلای دبی می‌توان تنوع رنگی جالبی را شاهد بود. برای مثال، طلای صورتی یا بنفش در کنار طلای زرد و سفید دیده می‌شود.

همچنین در بازار طلای دبی می‌توان فروشگاه‌هایی پیدا کرد که طلاهایی بسیار بزرگ و سنگین وزنی دارند یا لباس‌هایی را ارائه می‌دهند که از جنس طلای خاص هستند. ساعت کاری این بازار هر روز از ساعت 9:30 صبح تا 9:30 شب است.

رزرو تور تفریحی دبی از «بریم دبی»

بریم دبی یکی از بهترین وبسایت‌ها در زمینه ارائه انواع خدمات تفریحی و رفاهی مربوط به دبی است و از طریق آن در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان بلیط‌های تفریحی دبی را رزرو کرد. این مجموعه خدمات دیگری مانند اجاره خودرو و دریافت ویزا را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد و امکان خرید تورهای ترکیبی آن با بهترین قیمت وجود دارد.

علاقه­‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورهای تفریحی بریم دبی می­‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com  مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز