دکوارسیون شیک خانه با رنگ طلایی

دکوراسیون_کاماپرس
ژیوار

رنگ طلایی همیشه از مهم‌ترین رنگ‌های به‌کاررفته در دکوراسیون است اما استفاده از این رنگ قدرتمند و زیبا کمی سخت است. مثلاً چون رنگ طلایی نورانی است نباید در کنار آن از نورهای مصنوعی زیاد استفاده کرد و برای بهتر دیده شدن باید در مکان‌هایی استفاده شود که نور طبیعی دارد.

به گزارش کاماپرس، استفاده از رنگ‌های خنثی مانند، نقره‌ای، مشکی و… برای استفاده در کنار رنگ طلایی مناسب است و اگر در مکانی از این رنگ استفاده می‌کنید  که نور مصنوعی زیادی دارد بهتر است از رنگ مشکی برای ست کردن بارنگ طلایی استفاده کنید تا رنگ مشکی نور را به خودش جذب کند.

سعی کنید از یک رنگ مشخص برای همه وسیله‌ها استفاده نکنید، زیرا یکرنگی در فضا باعث می‌شود که یک محیط کسل‌کننده و بدون جذابیت در خانه داشته باشید و بهتر است که از ترکیب رنگ‌ها استفاده کنید.یک ترکیب بین  کرم و طلایی بسیار زیبا و چشم‌نواز است. برای ایجاد  یک محیط دل‌نشین و البته رسمی می‌توانید طلایی را با رنگ‌هایی ازجمله قهوه‌ای شکلاتی ، سبز زیتونی و بژ هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید:

مکمل رنگ طلایی در دکوراسیون

اگر در فضای منزل خودتان از رنگ طلایی استفاده کرده‌اید و می‌خواهید از مکمل این رنگ در دکوراسیون خود استفاده کنید تا ترکیب رنگی خوبی با این رنگ ایجاد کند معمولاً از رنگ خاکستری، قهوه‌ای، لاجوردی، قرمز و مشکی استفاده می‌شود.

دریان سفر امید

دکوراسیون_کاما پرس

چند رنگ در ترکیب با طلایی

قرمز و طلایی:

از دوران آسیای باستان رایج شد و به‌عنوان نشانه‌ای از ثروت و قدرت جا افتاد. می‌توانید رنگ قرمز را به‌عنوان مکمل رنگ طلایی در دکوراسیون اتاق‌های گرم و شیک به کار ببرید. دو رنگ قرمز و طلایی در هال، اتاق‌خواب مستر و آشپزخانه زیبا به نظر می‌رسد، اما چندان انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک اداری، راهروها و سرویس‌های بهداشتی نیست.

طلایی و ارغوانی:

تم آبی موجود در رنگ ارغوانی تا حد زیادی از گرمای رنگ طلایی می‌کاهد و تعادل باشکوه و زیبایی ایجاد می‌کند. ترکیب دو رنگ ارغوانی و طلایی در طراحی و دیزاین اتاق‌خواب، اتاق نشیمن، فضای اداری و حتی فضاهای کوچک نظیر سرویس بهداشتی انتخابی هوشمندانه است. اگر می‌توانید از طیف‌های غنی‌تر ارغوانی همانند بنفش ویولت یا بنفش کدر استفاده کنید تا نمای دکوراسیون را سنگین و وزین جلوه دهید.

صورتی و طلایی:

یک ست دخترانه است. اگر طراحی صورتی برایتان کمی پیش پا افتاده و ساده به نظر می‌رسد، آن را با طرح‌ها و الگوهای چاپی طلایی قرن ۲۰ اُم جدید کنید. صورتی روشن طراحی‌تان را کمی مدرن‌تر جلوه می‌دهد. بااین‌حال که صورتی‌های بی‌جان و کمرنگ طراحی را بی‌روح می‌کنند، صورتی‌های روشن قادرند دکوراسیون را زنده‌تر و بشاش‌تر نشان بدهند.

دکوراسیون_کاماپرس

مشکی و طلایی:

ترکیب این دو رنگ تداعی‌گر جشن آغاز سال نوی میلادی است، اما این بدان معنا نیست که مشکی به‌عنوان مکمل رنگ طلایی در دکوراسیون انتخاب خوبی نیست، بلکه می‌تواند به خاطر سنگینی و گرم بودن جلوه خاصی به ترکیب شما بدهد.انتخاب الگو‌یی برجسته از دو رنگ مشکی و طلایی می‌تواند دکوراسیون را از حالت یکنواخت بودن خارج کند و آن را مدرن‌تر جلوه بدهد. باوجود آنکه بیشتر از رنگ سفید به‌عنوان ست مشکی استفاده می‌شود، اما اضافه کردن کمی مشکی به دکوراسیون طلایی می‌تواند نما را فلسفی، عمیق و در عین حال ظریف نشان بدهد.

فیروزه‌ای و طلایی:

رنگ فیروزه‌ای به عنوان مکمل رنگ طلایی در دکوراسیون بسیار جذاب است. رنگ آبی فیروزه‌ای می‌تواند جفت قدیمی طلایی باشد. انتخاب این رنگ دکوراسیون را تا حد زیادی روح دار و پررنگ و لعاب جلوه می‌دهد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز