بهترین تفریحات خانوادگی دبی

تفریحات خانوادگی دبی - کاماپرس
ژیوار

تفریحات خانوادگی دبی اغلب با هزینه‌های یک تا 20 میلیون تومانی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. این تفریحات هیجان‌انگیز و جذاب تنوع زیادی دارند و دسترسی به آن‌ها در تمام فصول سال فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی بهترین تفریحات خانوادگی دبی، هر کدام را به صورت جداگانه بررسی ‌کرده است.

گشت شهری

از جذاب‌ترین تفریحات خانوادگی دبی می‌توان به گشت شهری اشاره کرد. هزینه گشت شهری برای گردشگران در هنگام عصر و غروب خورشید، چهار میلیون و 239 هزار تومان و هنگام صبح، یک میلیون و 369 هزار تومان است. همچنین گشت شهری ویژه برای کودکان با قیمت دو میلیون و 449 هزار تومان ارائه می‌‌­شود.

قیمت بلیط گشت شهری پلاتینیوم همراه با شام در کشتی برای بزرگسالان شش میلیون و 439 هزار تومان و برای کودکان پنج میلیون و 629 هزار تومان است. هزینه گشت شهری دربست با لندکروز در هنگام صبح نیز هشت میلیون و 969 هزار تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

آکواریوم دبی مال

از دیگر تفریحات خانوادگی دبی که طرفداران زیادی هم دارد، می‌توان به آکواریوم معروف دبی مال اشاره کرد. این مجموعه عظیم بیش از 30 هزار حیوان آبزی را در خود جای داده و در آن می‌توان انواع موجودات کمیاب مانند پنگوئن، سفره ماهی و کوسه را دید. تونل آکواریوم دبی مال با زاویه 270 درجه ساخته شده و در آن امکان بازدید و استفاده از بخش‌های دیگری مانند قایق کف شیشه‌ای و باغ وحش زیر آب نیز وجود دارد.

هزینه بازدید از این آکواریوم و باغ وحش زیر آب دو میلیون و 209 هزار تومان و هزینه آن همراه با بازدید از پنگوئن‌ها دو میلیون و 869 هزار تومان است.

موزه آینده دبی

این مکان جذاب که جزو مناسب‌ترین تفریحات خانوادگی دبی به حساب می‌آید، با نام موزه زمان نیز شناخته می‌شود. طراحی این مکان بسیار خلاقانه بوده و در آن فضایی عجیب را می‌توان تجربه کرد.

بلیط موزه آینده دبی به قیمت دو میلیون و 419 هزار تومان به فروش می‌رسد، در حالیکه بلیط پایونیر (بدون ساعت) این موزه شش میلیون و 439 هزار تومان قیمت دارد و کودکان زیر سه سال نیز بدون دریافت هزینه می‌توانند وارد آن شوند. در این موزه از کودکان بالای سه سال، هزینه به طور کامل دریافت می‌شود.

سافاری صحرا

سافاری صحرا نیز یکی از بهترین تفریحات خانوادگی دبی به حساب می­آید که پکیج استاندارد آن با قیمت دو میلیون و 209 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ در حالی که هزینه رزرو سافاری صحرا استاندارد دربست تا شش نفر معادل 13 میلیون و 699 هزار تومان است. در این تجربه خاص علاوه بر سوار شدن بر لندکروز، تفریحات متعددی مانند رقص عربی، لذت بردن از قهوه عربی، بادیه نشینی، حنا گذاشتن، اسکی روی شن‌ها و به طور کلی لمس کردن فرهنگ عربی به شکلی کامل فراهم شده و در آن می‌توان آسمان پر ستاره صحرا را از نزدیک دید.

کشتی لوتوس

از دیگر تفریحات خانوادگی دبی می‌توان به کشتی لوتوس اشاره کرد. این کشتی لاکچری با مقصدهای مختلفی سفر می‌کند و می‌توان با سوار شدن بر آن، علاوه بر تجربه کردن شامی متفاوت بر روی دریا، منظره‌های زیبای زیادی را هم دید. در این کشتی چشم انداز منطقه لوکس مارینا و منظره متفاوت خلیج فارس پیش روی مسافران قرار می‌گیرد. معمولا کشتی لوتوس ابتدا به سمت چرخ و فلک چشم دبی رفته و از آن جا به جزیره نخل و هتل آتلانتیس می‌رسد. در نهایت این کشتی به منطقه مارینا باز می‌گردد.

هزینه رزرو بلیط کشتی لوتوس همراه با شام و نوشیدنی ساده برای بزرگسالان سه میلیون و 799 هزار تومان و برای کودکان سه تا 10 ساله دو میلیون و 939 هزار تومان است.

رزرو تورهای تفریحات خانوادگی دبی با «بریم دبی»

وبسایت بریم دبی، به عنوان بهترین همراه در سفر به دبی کنار گردشگران قرار می‌گیرد و امکانات متعددی مانند اخذ ویزا، اجاره خودرو و خرید تورهای تفریحی دبی را عرضه می‌کند. در این سایت می‌توان تمام تفریحات مهم دبی را پیدا کرد و در سریع‌ترین زمان ممکن با کم‌ترین هزینه آن‌ها را خرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تورهای تفریحی بریم دبی و خدمات متنوع آن می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.berimdubai.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02188896036 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان