معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در شیراز

ژیوار

این روزها آموزش زبان انگلیسی و برخی دیگر از زبان‌های بین المللی به دغدغه اصلی جوانان و والدین تبدیل شده است. بسیاری آموزش زبان را برای مهاجرت و پیدا کردن شغل‌های خوب لازم می‌دانند و علاقمند هستند تا دوره‌های آموزش زبان را به قصد دریافت مدارک بین المللی بگذرانند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 آموزشگاه زبان در شیراز برای آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی پرداخته است.

1 – مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان

مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان در شیراز فقط در زمینه آموزش زبان فعال نیست و در رشته‌های دیگری چون طراحی لباس، کیف و کفش، طراحی سایت و برنامه نویسی و رشته‌های هنری نیز به آموزش علاقمندان می‌پردازد. در نظر بیشتر شیرازی‌ها این مرکز دارای بهترین امکانات برای آموزش زبان انگلیسی و دریافت مدرک آیلتس نیز هست.

این آموزشگاه زبان در شیراز برگزار کننده دوره‌های جامع و فشرده آیتلس در هر چهار مهارت لازم است و کسب نمره 7 را در امتحانات تضمین می‌کند. آموزشگاه دارای امکانات بسیار خوبی از نظر سخت افزاری است.

آدرس: شیراز، قدوسی شرقی، حد فاصل کوچه 8 و 10

دریان سفر امید

2 – آموزشگاه زبان مدرس

آموزشگاه زبان مدرس دارای دو مرکز پسرانه و دخترانه مجزا است و تقریبا تمام دوره‌های آموزش زبان از خردسال تا بزرگسال را در برنامه خود دارد. در این آموزشگاه زبان شیراز علاوه بر دوره‌ها و آزمون‌های آیلتس، دوره‌های تافل، ترمیک و چت نیز برگزار می‌شود.

این آموزشگاه زبان در شیراز برای دوره‌های خاص و ویژه نیز برنامه‌ریزی کرده است. برای نمونه کلاس‌های کنکو زبان و کلاس‌های مخصوص کارمندان از جمله این دوره‌ها هستند. در این آموزشگاه انواع آزمون‌های زبان به صورت شبیه سازی شده برگزار می‌شود تا متقاضیان آیلتس و مهاجرت بتوانند سطح خود را به سادگی بسنجند.

آدرس: شیراز، بلوار مدرس، حدفاصل درب دوم پایگاه و فلکه گل سرخ، جنب کوچه 7

3 – آموزشگاه زبان‌های خارجی وستا

وستا فقط آموزشگاه زبان انگلیسی نیست و در این آموزشگاه زبان در شیراز علاوه بر انگلیسی سایر زبان‌ها مهم بین المللی نیز آموزش داده می‌شود. برای نمونه می‌توان به ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه اشاره کرد. در این آموزشگاه، زبان انگلیسی نیز بر اساس متدهای مختلف مانند آیلتس، چت، مکالمه، PTE استرالیا، انگلیسی توریستی و حتی انگلیسی ویژه پزشکان و پرستاران به عموم مردم آموزش داده می‌شود.

امتحانات تعیین سطح این آموزشگاه زبان در شیراز  آنلاین و رایگان بوده و در بیشتر کلاس‌ها از روش‌های منحصر به فرد و کتاب‌های تالیقی آموزشگاه استفاده می‌شود.

آدرس: شیراز، خیابان قدوسی غربی، نبش کوچه 19

4 – موسسه هوشمند و مدرن زبان رادین

این موسسه نیز یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش زبان است که در بین شیرازی‌ها طرفداران زیادی دارد. علاوه بر زبان انگلیسی در 9 زبان دیگر نیز آموزش در این موسسه برقرار است. در این آموزشگاه زبان شیراز، زبان‌هایی مانند چینی، سوئدی، روسی، ایتالیایی و عربی نیز به صورت مستمر آموزش داده می‌شود.

این آموزشگاه به صورت همزمان دارای دوره‌های آنلاین و حضوری است و برای تمام دوره‌ها مدرک ارائه می‌کند. همچنین کلاس‌ها می‌تواند به صورت خصوصی و عمومی برگزار شود. در زبان انگلیسی تمام دوره‌های عادی و فشرده آیلتس، چت، مکالمه و تافل تدریس شده و امتحانات آزمایشی نیز از افراد متقاضی گرفته می‌شود.

آدرس: شیراز، بلوار دانشجو، نبش کوچه 7

5 – آکادمی زبان کودک 5 ستاره

آکادمی زبان کودک 5 ستاره مختص کسانی است که به دنبال یک آموزشگاه زبان در شیراز برای آموزش کودکان و خردسالان هستند. اگرچه بیشتر آموزشگاه‌های زبان این شهر، دوره‌های کودک و خردسال هم دارند اما یک آموزشگاه تخصصی عملکرد به مراتب بهتری می‌تواند داشته باشد.

در آکادمی زبان کودک 5 ستاره آموزش کودکان 3 تا 7 ساله با چندین متد بین المللی انجام می‌شود. اصلی‌ترین روش، Live & Learn نام دارد که مطابق روش‌های خاص TPR و CTL در کانادا و آمریکا انجام می‌شود. این آکادمی همانند یک مهد کودک تخصصی است که زبان انگلیسی را با بازی و روش‌های جذاب به خردسالان آموزش می‌دهد.

آدرس: شیراز، میدان مطهری، ابتدای قدوسی شرقی، روبروی سلطانیه، جنب کلینیک پرنیان

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در شیراز با استفاده از سایت پی جو

سایت «پی جو» یک سامانه جستجو در بانک مشاغل برتر شیراز است که با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه اندازی شده است. مشاغل برتر در رشته‌های کافه رستوران، زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی، دکوراسیون و سایر مشاغل با مراجعه به این سایت در آدرس payju.ir  قابل جستجو بوده و تخفیف‌های در نظر گرفته شده نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز