این 6 خودرو را در سال 1403 نخرید

در سال 1403 کدام خودروها را نخریم؟-کاماپرس
ژیوار

در حال حاضر خرید محصولاتی مثل لیفان X۶۰ , ام وی ام ۳۱۵ با گیربکس اتوماتیک، SWM , ام وی ام ۵۳۰ , لیفان ۶۲۰ و لیفان X۵۰ به خریداران خودرو توصیه نمی‌شود.

به گزارش کاماپرس، بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد که از حضور این ۶ خودرو در بازار حدودا یک دهه می‌گذرد (به جز SWM). این به این معناست که دیگر مدل‌های صفر کیلومتر آن‌ها در بازار موجود نیست.

بنابراین، متقاضیان خرید خودرو اگر این خودروها را در لیست خرید خود قرار داده باشند، چاره‌ای جز خرید مدل‌های دست دوم آن‌ها ندارند. اما خرید مدل دست دوم نیز به دلیل چالش‌های خدمات پس از فروش، در شرایط فعلی به سود مشتری نخواهد بود.

با توجه به زمانی که از تولید این خودروها می‌گذرد، به نظر می‌رسد که دیگر این محصولات شامل قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو نمی‌شوند. بنابراین، چالش جدی‌ترین برای خریداران این ۶ خودرو، دسترسی به خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بررسی شرکت‌های تولید کننده این خودروها نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و برخی دیگر هم تمرکز خود را روی محصولات جدید قرار داده و خدمات دهی و تامین قطعات را با تاخیر فراوان انجام می‌دهند.

به نقل از تجارت نیوز، با توجه به جهش قیمت خودروها و نوسانات بازار، بهتر است متقاضیان خودرو پیش از خرید، زمان بیشتری را صرف بررسی محصولات موجود در بازار کنند و به وضعیت خدمات پس از فروش و تامین قطعات نیز توجه کنند.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان