هزینه هوشمندسازی امنیتی ویلا چقدر تمام می‌ شود؟

هوشمندسازی- کاماپرس
ژیوار

اگر صاحب ویلا در اطراف شهر محل سکونت‌تان هستید و یا ویلای در شمال کشور دارید، داشتن یک سیستم از راه دور می‌تواند به شما کمک کند تا در تمام لحظات وضعیت ویلای خود را کنترل کنید؛ با استفاده از این سیستم هوشمند می‌توانید از راه دور گیاهان ویلا را آبیاری و رفت‌وآمدها را کنترل کنید و همچنین دمای داخل ویلا را بسنجید.

کاماپرس در این مطلب به بررسی انواع وسایل هوشمندسازی امنیتی ویلا و هزینه آنان می‌پردازد:

سیستم دزدگیر هوشمند

بهترین روش برای کنترل امنیتی ویلا نصب و راه‌اندازی یک سیستم دزدگیر هوشمند است؛ بنابراین در هر کجای دنیا هم که باشید می‌توانید به طور ۲۴ ساعته ویلای خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین وجود سنسورهای درب و پنجره و قفل‌های مجهز به حسگر اثر انگشت باعث می‌‌شود، در صورت تلاش برای ورود شخص غریبه به ویلا، شما از طریق سیستم هوشمند سریعا متوجه شوید.

سیستم آبیاری هوشمند

از طریق سیستم آبیاری هوشمند می‌توانید در مصرف آب هم صرفه‌جویی کنید؛ چرا که این سیستم می‌تواند مانند یک باغبان میزان رطوبت و نیاز خاک گیاه به آب را بسنجد و هر زمانی که لازم بود گیاهان ویلا را آبیاری و از هدر رفت بی‌جهت آب جلوگیری کند.

سیستم تهویه و کنترل دمای هوشمند

از طریق سیستم کنترل دمای هوشمند می‌توانید دمای ویلا را تنظیم کنید؛ مثلا وقتی در فصل تابستان می‌خواهید به ویلا بروید، دمای ویلا را پیش از رسیدن به میزان دلخواه پایین می‌آورید تا یک شب خنک تابستانی را تجربه کنید.

دریان سفر امید

هوشمندسازی امنیتی ویلا-کاماپرس

هوشمندسازی نور

با این سیستم شما می‌توانید میزان دلخواه نور چراغ‌های داخل ویلا یا داخل فضای بیرونی ویلای خود را از راه دور تنظیم کنید. با این تکنولوژی کسی متوجه نمی‌شود که شما در ملک خود حضور ندارید. همچنین با هوشمندسازی استخر می‌توانید فیلتراسیون استخر، تنظیم نور، دما و… استخر را از راه دور انجام دهید.

سیستم لوازم خانگی هوشمند

با این سیستم می‌توانید لوازم خانگی موجود در ویلا مانند قهوه‌ساز، ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون و سایر لوازم خانگی موجود را از راه دور خاموش و یا روشن کنید.

بیشتر بخوانید:

سیستم امنیتی هوشمند در ویلا

سیستم هشدار هوشمند سیستم بسیار ضروری برای هر ویلایی است. حتی اگر قصد ندارید سایر سیستم‌های هوشمند مانند آبیاری و کنترل دما را در ویلای خود نصب کنید، درباره نصب سیستم هشدار جدی‌تر فکر کنید. سیستم هشدار هنگام نشت گاز و نشت آب، علاوه بر با خبر کردن صاحب ویلا، می‌‌تواند از طریق اتصال به سیستم آتش‌نشانی، از بروز وقایع خطرناکی مانند آتش‌سوزی جلوگیری کند.

اجرای تجهیزات هوشمند‌سازی امنیتی ویلا

قیمت تمام شده برای هوشمندسازی امنیتی ویلا از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است؛ اما اگر بخواهیم یک مبلغ میانگین را در نظر بگیریم باید قیمت تجهیزات و قیمت اجرا را جدا کنیم. هزینه نصب هر کدام از آیتم‌های هوشمند از ۵۰۰ هزار تومان آغاز و تا ۱۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود. مثلا هزینه نصب کلیدهای برقی هوشمند ۵۰۰ هزار تومان، هزینه هوشمندسازی شیرآلات چیزی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزا تومان، هزینه اجرای سیستم آبیاری هوشمند حدودا ۱۰ میلیون تومان، اجرای سیستم کنترل رفت‌وآمد در ویلا یک میلیون تومان، هوشمندسازی درب پارکینگ ۵ میلیون تومان و اجرای هوشمندسازی امنیتی هم ۳ میلیون تومان تمام می‌شود. برای سختی کار و شرایط نامناسب کارگران نیز باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید که از حدود ۲ یا ۳ میلیون شروع و تا ۲۰ میلیون تومان هم بالا می‌رود.

هوشمندسازی- کاماپرس

خرید تجهیزات هوشمندسازی ویلا

تجهیزات هوشمندسازی ویلا نیز قیمت‌های متفاوتی دارند؛ مثلا قیمت پک دوربین مدار بسته ۸ کانال بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان، سیستم ضدسرقت حدود ۷ تا ۸ میلیون تومان، دماسنج هوشمند یک میلیون تومان، شیر برقی برای آبیاری ویلا سه میلیون تومان، موتور برقی برای هوشمندسازی آبیاری حدودا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رطوبت سنج یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سیستم هوشمند درب و پنجره نیز حدود یک میلیون تومان است. قیمت سایر اقلام را می‌توانید با توجه به نیاز خودتان از شرکت‌های مختلف پرس‌وجو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : جهان اسمارتفریتزهمیار امنیت
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان