برترین تولیدکنندگان سنگ ساختمانی ایران کدامند؟

سنگ - کاماپرس
ژیوار

تولیدکنندگان سنگ ساختمانی در ایران به دلیل وجود معادن سنگ بیشمار در کشور توانسته‌اند تا حدودی بازار جهانی را هم قبضه کنند و محصولات ایرانی راه خود را از طریق صادرات به کشورهای دیگر باز کرده‌اند. چنین شرایطی باعث شده تا در تولید سنگ در داخل به خودکفایی برسیم و بازار کشور در قبضه تولیدکنندگانی باشد که در جهان هم حرفی برای گفتن دارند.

کامپرس در این گزارش تعدادی از بهترین تولیدکنندگان سنگ ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد:

بیش از 29 سال سابقه در تولید سنگ ساختمانی

شاید بتوان گفت شرکت رنگین پروفیل کویر که از سال 1374 فعالیت خود را در حوزه صنعت ساختمان  آغاز کرده است و حالا با ظرفیت بالای خود انواع سنگ‌های ساختمانی را تولید می‌کند،‌ یکی از بهترین‌ها در ایران است. این شرکت به دلیل حضور در پروژه‌های مختلف ساختمانی و عمرانی، به یکی از تولیدکنندگان معتبر کشور در حوزه سنگ نمای ساختمان تبدیل شده است.

سنگ - کاماپرس

تولید سنگ ساختمانی با قیمت مناسب

سنگ‌های تولیدی شرکت آوانداد، جزو بزرگ‌تری و ارزان‌ترین سنگ‌های ایرانی هستند. این شرکت با تجهیزات مدرن جزو تامین‌کنندگان اصلی و از مجریان انواع سنگ نمای ساختمان، صفحات اکریلیک و کوارتز به حساب می‌آید که محصولاتش مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌شود. آونداد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت، با داشتن کارخانه‌ای وسیع و مناسب و همچنین ماشین آلات پیشرفته، موفق شده تا ضمن ارائه سنگ‌هایی با کیفیت مناسب، تعیین‌کننده نرخ سنگ نمای ساختمانی در بازار هم باشد. در واقع در حال حاضر ارزان‌ترین سنگ نمای ساختمان را می‌توان از این مجموعه تهیه کرد.

دریان سفر امید

قدیمی‌ترین تولیدکنندگان سنگ

یکی از قدیمی‌ترین تولیکنندگان سنگ ایرانی، صنایع سنگ ایران مهر است که از سال‌های 1352 شروع به فعالیت کرده و در اویل دهه 80 با اسم رسمی ایران مهر مسیر پیشرفت خود را ادامه داده است. این مجموعه با تجهیز کارخانه به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و به‌کارگیری مهندسان متخصص جوان، در زمینه تولید سنگ صادراتی تراورتن سفید به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و عرضه این محصول به بازار در قبضه این شرکت است. این کارخانه در واقع سنگ تراورتن عباس آباد را در انواع سورت‌های مختلف تولید و به کل کشور ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

یک شرکت نانو در حوزه سنگ ساختمانی

نانو پودر توس به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در صنعت ساختمان توانسته به یکی از شرکت‌های پیشرو تبدیل شود. تولیدات این شرکت دانش محور است و گواهینامه‌های معتبر هم دارد. همچنین این مجموعه دارای متخصصانی توانا در زمینه فناوری‌های بایو و نانو است که محصولات تولیدشده را در طیف گسترده‌ای به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کنند. شرکت نانو پودر با توجه به ظرفیت بالای تولیدی که دارد، توانسته از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نیز گواهینامه فنی دریافت کند و اکنون یکی از شرکت‌های برتر در حوزه ساختمان و فناوری‌های انواع سنگ نمای ساختمان است.

شرکتی موفق در طراحی و نمای ساختمانی

شرکت موفق دیگر در طراحی و نمای ساختمانی شرکت مهدن جویان سنگاب است. این شرکت در منطقه آزاد ماکو فعالیت می‌کند و یکی از تولیدکنندگان برتر انواع سنگ نمای ساختمان است. می‌توان گفت که این شرکت نرخ سنگ نمای ساختمان را در شرایطی ایده‌آل و مقرون به صرفه در بازارهای جهانی و داخلی به فروش می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : ام ک بتنخدمات ساختمانی مقیمیرنگین پروفیل کویرسنگ آهن سنگان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان