پرفروش ترین لپ تاپ دانشجویی کدام است؟ لنوو یا اچ پی؟

ژیوار

پرفروش‌ترین لپ تاپ دانشجویی در بین برندهای لنوو یا اچ پی با توجه به سلیقه و نیاز افراد مشخص می‌شود. هر دو این لپ تاپ‌ها محصولاتی متعدد و با کیفیت برای دانشجویان در رده‌های کاربردی مختلف در نظر گرفته‌اند و می‌توان گفت تنوع به نسبت بالایی را عرضه می‌کنند.

لپ تاپ‌ های دانشجویی اغلب سبک بوده و از سری پردازنده متوسطی استفاده می‌کنند. علاوه بر آن، وضوح تصویر در این لپ تاپ‌ها مناسب بوده و ظرفیت حافظه داخلی و رم نیز مناسب ارزیابی می‌شود.

در ادامه 2 لپ تاپ لنوو و 2 لپ تاپ اچ پی که برای کاربرد دانشجویی مناسب هستند را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده‌ایم.

لپ تاپ دانشجویی لنوو با مدل IdeaPad Slim 3 15IRU8-BB

این لپ تاپ دانشجویی با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی و وزن 1.6 کیلوگرمی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول از سری پردازنده Core i3 پشتیبانی کرده و دارای مدل پردازنده 1305U است. همچنین فرکانس پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ 1.6GHz up to 4.5GHz عنوان می‌شود.

این محصول حافظه داخلی 512 گیگابایتی داشته و امکان استفاده از حافظه رم 8 گیگابایتی را فراهم می‌کند. همچنین این لپ تاپ دانشجویی باس رم 4800MHz را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نوع حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ LPDDR5 در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول دارای پردازنده گرافیکی مدل UHD است.

دریان سفر امید

این لپ تاپ دانشجویی با صفحه نمایشی دارای وضوح فول اچ دی ارائه شده و رزولوشن 1920 در 1080پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این محصول پنل تصویر TN داشته و نرخ نوسازی تصویر 60 هرتزی را استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به ظرفیت و نوع باتری 3Cell 47WHr اشاره کرد.

لپ تاپ دانشجویی لنوو با مدل V15-IGL-82C3

این لپ تاپ دانشجویی با وزن 1.85 کیلوگرمی ارائه شده و با قیمت حدودی 10 تا 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سری پردازنده Celeron عرضه شده و مدل پردازنده آن N4020 است. همچنین این لپ تاپ دانشجویی فرکانس پردازنده 1.1GHz up to 2.8GHz را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حافظه داخلی این لپ تاپ 256 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن 4 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ دانشجویی با نوع حافظه رم DDR4 طراحی شده و باس رم 2400MHz دارد. همچنین مدل پردازنده گرافیکی در این لپ تاپ دانشجویی UHD 600 است.

این محصول با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه شده و رزولوشن آن 768 در 1366 پیکسل عنوان می‌شود. همچنین وضوح تصویر در این لپ تاپ اچ دی است و پنل تصویر آن TN به حساب می‌آید. نرخ نوسازی تصویر نیز در این لپ تاپ 60 هرتز در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ با ظرفیت و نوع باتری 2Cell 35WHr میزان حدودی شارژدهی 2 تا 4 ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لپ تاپ دانشجویی اچ پی با مدل 255 G9-A

این لپ تاپ با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 30 تا 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول 1.74 کیلوگرمی، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی را ارائه کرده و وضوح تصویر فول اچ دی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین پنل تصویر در این مدل IPS بوده و نرخ نوسازی تصویر آن 60 هرتز است.

این لپ تاپ دانشجویی با سری پردازنده Ryzen 7 طراحی شده و مدل پردازنده آن 5825U در نظر گرفته می‌شود. همچنین این لپ تاپ فرکانس پردازنده 2.0GHz up to 4.5GHz داشته و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت است. حافظه رم در این لپ تاپ 16 گیگابایتی بوده و نوع آن DDR4 به حساب می‌آید. همچنین باس رم این مدل نیز 3200MHz بوده و قابلیت ارتقای رم آن تا 32 گیگابایت وجود دارد.

پردازنده گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ Radeon VEGA 7 Graphics است و ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این محصول 3cell 41WHr خواهد بود که میزان حدودی نگه داری شارژ در آن 1 تا 3 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

لپ تاپ دانشجویی اچ پی با مدل Victus 15-fb1013DX-A

این لپ تاپ که برای گیمینگ مناسب به حساب می‌آید، در بین برخی از دانشجویان نیز طرفداران زیادی داشته و با قیمت حدودی 35 تا 40 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول 2.5 کیلوگرمی، با سری پردازنده Ryzen 5 ارائه شده و مدل پردازنده آن 7535HS است. همچنین فرکانس پردازنده به کار رفته در این مدل 3.3GHz up to 4.5GHz بوده و حافظه کش آن 16 گیگابایت عنوان می‌شود.

این لپ تاپ دانشجویی با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی ارائه شده و باس رم آن 4800MHz است. این محصول همچنین نوع حافظه رم DDR5 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پردازنده گرافیکی در این لپ تاپ مدل Geforce RTX 2050 بوده و حجم گرافیک اختصاصی آن 4 گیگابایت عنوان می‌شود.

این محصول با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی ارائه شده و رزولوشن آن 1920 در 1080 پیکسل است. همچنین این لپ تاپ دارای وضوح تصویر فول اچ دی بوده و پنل تصویر IPS را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لپ تاپ نرخ نوسازی تصویر 144 هرتزی داشته و با توجه به کیفیت صفحه نمایشی که ارائه می‌دهد، برای فیلم دیدن نیز انتخابی مناسب به حساب می‌آید.

ظرفیت و نوع باتری به کار رفته در این لپ تاپ سری ویکتوس 3Cell 52.5WHr بوده و میزان حدودی شارژدهی آن 3 تا 6 ساعت در نظر گرفته می‌شود. استفاده از این لپ تاپ برای مهندسان، برنامه نویسان و طراحان نیز توصیه شده است.

قیمت روز لپ تاپ با سبیت

سایت سبیت یکی از سایت‌های معتبر در زمینه فروش لپ تاپ، موبایل، تبلت و انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل است که خدمات پس از فروش قابل توجهی دارد. این سایت با سابقه محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه کرده و می‌توان از کیفیت خدمات آن مطمئن بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز