5 شغل با حقوق بالای 35 میلیون تومان در تهران ویژه تابستان 1403

5 شغل با حقوق بالای 35 میلیون تومان در تهران ویژه تابستان 1403-کاماپرس
ژیوار

در حال حاضر، شغل و کار در تهران به عنوان پایتخت اقتصادی ایران، یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه است. با وجود شرایط اقتصادی دشوار و رکود اقتصادی، همچنان فرصت‌های شغلی با حقوق بالا در این شهر وجود دارد. افرادی که به دنبال شغلی با درآمد مناسب و فرصت‌های رشد حرفه‌ای هستند، می‌توانند در تهران به دنبال فرصت‌های شغلی جذاب بگردند.

کاماپرس در این گزارش 5 فرصت شغلی در تهران با حقوق بالای 35 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

استخدام مدیر داخلی

یک موسسه حقوق و داوری بین المللی برای مدیریت عملکرد بهینه موسسه به دنبال استخدام یک مدیر داخلی بوده و برای این شغل 35 میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. از موارد مهم برای تصدی این شغل می‌توان به حداقل ۳ سال تجربه کاری در حوزه مدیریت، آشنایی کافی با خدمات حقوقی و همچنین آشنایی با اصول دبیرخانه، بایگانی، مکاتبات، تامین اجتماعی و تنخواه گردانی اشاره کرد.

استخدام مدیر مالی و حسابداری

یک شرکت تولید مواد شیمایی برای استخدام مدیر مالی و حسابداری اقدام کرده است. حقوق این شغل 30 میلیون تومان خواهد بود و فرد برای تصدی آن به بیش از 6 سال سابقه کاری مرتبط نیاز دارد. مشارکت در برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهاد‌های و سیاست‌های مالی و نظارت برحسن اجرای آنها و همچنین تهیه و تنظیم خط‌مشی‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌ها و رویه‌های مالی و تهیه و طراحی فرم‌های موردنیاز از وظایف این فرد به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

استخدام مدیر کلان داده

یک شرکت فعال در زمینه رتبه بندی اعتباری مدیر کلان داده با حقوق 40 میلیون تومان استخدام می‌کند. برای شروع این همکاری برخورداری از بیش از 6 سال سابقه کاری الزامی بوده و فرد باید وظایفی چون تحلیل‌های کلان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، تحلیل ریسک صنایع مختلف، تحلیل شرکت‌ها در محیط رقابتی و پیش بینی صورت‌های مالی و تحلیل ریسک‌های مالی شرکت‌ها را بر عهده بگیرد.

استخدام مدیر اجرایی

‌یک موسسه آموزشی کسب و کار به مدیر اجرایی نیاز دارد و برای این موقعیت شغلی 40 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کند. تدوین برنامه و استراتژی در راستای اهداف سازمان، بررسی وضعیت تحقق اهداف و برنامه‌ها و هدف گذاری برای هر کدام از دپارتمان‌ها و بررسی روزانه و هفتگی تحقق آن‌ها از جمله وظایف این مدیر اجرایی خواهد بود. برای شروع این همکاری برخورداری بیش از 6 سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه ضروری است.

استخدام کارشناس فروش

یک پلفترم آنلاین که خدمات پزشکی به مخاطبان ارائه می‌دهد به دنبال استخدام کارشناس ارشد فروش با حقوق 40 میلیون تومان و حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط است. فرد مورد نظر این شرکت باید توانایی انجام کارهایی چون پیاده سازی برنامه‌های عملیاتی فروش، ارائه خدمات پلتفرم و انجام مذاکرات فروش، برگزاری جلسات حضوری با شرکای کسب و کار و برقراری ارتباط و شبکه سازی را داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان