چرا خرید تتر همچنان پرسود است؟

ژیوار

با وجود اینکه نفوذ استیبل کوین‌ها یا همان رمزارزهای باثبات روی معاملات متمرکز و پروتکل‌های خاص، در حال رشد بوده و این بخش در حال رونق گرفتن است، اما تتر همچنان منبع اصلی نقدینگی و پیشتاز در بین آن‌ها به شمار می‌رود. در واقع به رغم اینکه در سال 2024 پروژه‌های جدید زیادی مانند همستر، دارایی‌های خود را منتشر و شروع به عرضه کردند، همچنان خرید تتر در بین معامله گران بزرگ و سرمایه‌گذاران اساسی در اولویت است.

به گزارش کاماپرس، به دلیل اعتماد و حمایت همه جانبه مردم، به­ویژه معامله گران و سرمایه گذاران بزرگ از استیبل کوین مشهور و تداوم خرید تتر، مجموعه به وجود آورنده آن به صورت مداوم اقدام به سرمایه گذاری در مراکز مختلف می‌کند. در واقع بنیانگذاران تتر با پشتوانه اعتماد مردم در حال سرمایه گذاری روی پروژه‌هایی هستند که سودآوری به مراتب بیشتری برای این شبکه داشته باشد و به توسعه هر چه بیشتر بازار رمزارزها کمک کند. در همین رابطه، تتر 100 میلیون دلار از سهام ماینر بیت دیر را خریداری کرده است.

در این گزارش هدف تتر از این سرمایه­‌گذاری بررسی شده است.

هدف تتر از خرید سهام بیت دیر

بلومبرگ مسئول انتشار خبر خرید سهام 100 میلیون دلاری بیت دیر توسط تتر است. به گفته شرکت بیت دیر، قرارداد و خریداری 100 میلیون دلار از سهام این شرکت توسط تتر به منظور گسترش عملیات مرکز داده بیت دیر، توسعه تجهیزات استخراج رمزنگاری مبتنی بر آ اس سی آی و دیگر اهداف کلی شرکت انجام شده است.

به طور کلی و با نظر کارشناسی، اقدام اخیر تتر در خرید سهام بیت دیر، یک گام بزرگ رو به جلو برای این رمزارز محسوب می‌شود. به­ویژه آنکه بیت دیر در حال فعالیت بر توسعه تجهیزات استخراج رمزارزها است و تتر با این هدف به سرمایه گذاری روی آن پرداخته تا در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال و به‌­ویژه بیت کوین پیشتاز شده و بتواند به یک ماینر یا استخراج کننده بزرگ در بازار رمزارزها تبدیل شود و با سفته بازی از این طریق حداکثر سود را کسب کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

تتر - کاماپرس

تتر به دنبال رشد هر چه بیشتر

استخراج بیت کوین و دیگر رمزارزها با استفاده از کامپیوترهای پرقدرت که ایمنی کافی دارند، انجام می­شود. بعد از استخراج ارزهای دیجیتال نیز توکن‌های جدیدی به عنوان پاداش به ماینرها پرداخت می‌شود. در واقع علاوه بر خود استخراج خود رمزارز، سیستم بلاکچین برای ماینرها جوایزی از ارزهای دیجیتال در نظر می‌گیرد و به این صورت، ماینرها به سود خوبی می‌رسند.

تتر با استفاده از سرمایه خود تلاش کرده که امکانات مورد نیاز برای استخراج بیت کوین و دیگر رمزارزها را افزایش دهد و از طریق استخراج بیشتر انواع رمزارزها درآمد بیشتری کسب و در نتیجه جایگاه بهتری در بین مردم پیدا کند.

بهترین روش خرید تتر در ایران

افرادی که در ایران ساکن هستند و به سرمایه گذاری و خرید تتر علاقه دارند، باید از طریق یک درگاه معتبر و شناخته شده به این کار بپردازند. «کیف پول من» یک درگاه مناسب برای فروش و خرید تتر است که امکان معامله این رمزارز را بدون کارمزد فراهم کرده است. کاربران می­‌توانند اپلیکیشن کیف پول من را در موبایل خود نصب کنند تا در هر زمان و مکانی از خدمات این مجموعه استفاده کنند و به خرید و فروش رمزارزهای مورد نظرشان بپردازند. لازم به ذکر است که اپلیکیشن کیف پول من در تمامی مارکت‌های مجاز موجود بوده و به سرعت امکان دانلود و نصب آن وجود دارد. همچنین مشتریان و معامله گران بازار رمزارزی این امکان را دارند که با شرکت در ایردراپ کیف پول من، به صورت رایگان هر روزه مقدار مشخصی تتر یا 50 ارز دیگر دریافت کنند.

متقاضیان برای خرید تتر می‌­توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند و با کلیک روی گزینه ثبت نام و پشت سر گذاشتن فرآیند احراز هویت در بازه زمانی 15 دقیقه، اقدام به معامله تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری کنند. همچنین در صورتی که حین فروش و خرید تتر یا هر رمزارز دیگری مشکلی وجود داشته باشد، می­توانند با شماره تلفن  02191306781 تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز