هزینه تور 10 روزه ژاپن چقدر است؟

تور ژاپن
ژیوار

تور ده روزه ژاپن از پرطرفدارترین تورهایی بوده که ایرانیان به آن بسیار علاقه دارند چراکه ژاپن امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شود. معماری بسیار جذاب ژاپنی، به همراه مراکز خرید بسیار مدرن، طبیعت بکر و سریع‌ترین قطار جهان از دلایل اصلی سفر با تور ده روزه ژاپن است. صدها مرکز توریستی در ژاپن وجود دارد که همه ساله توریست‌های بسیاری را از تمام دنیا به سمت خود جذب می‌کند. به عبارت دیگر ژاپن را می‌توان یکی از استثنایی‌ترین کشورها برای سفر خطاب کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مدارک مورد نیاز و هزینه‌ی تور ده روزه ژاپن می‌پردازد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تور ده روزه ژاپن

علاوه بر اصل پاسپورت به همراه امضا با داشتن اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود و 2 صفحه سفید، در دست داشتن پاسپورت‌های قبلی نیز الزامی است. همچنین 2 قطعه عکس 3.5×4.5 رنگی همراه با زمینه تمام سفید که رخ کاملا از روبه‌رو واضح باشد نیز ضروری است. اصل شناسنامه به همراه ترجمه آن، اصل سند مالکیت، ارائه گردش حساب بانکی در بازه زمانی 3 ماهه با مهر و امضا رسمی بانک به زبان انگلیسی، زمان ارائه گواهی حساب بانکی که حداکثر باید 5 روز قبل‌تر از تاریخی باشد که به سفارت ارائه می‌شود، گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی و گردش 3 ماهه سود از طرف بانک با مهر و امضا رسمی و حداقل موجودی حساب سپرده 100 میلیون تومانی برای هر نفر از دیگر مدارک مورد نیاز برای تور ده روزه ژاپن است.

تور ژاپن- کاماپرس

پزشکان: برای این دسته از افراد ارائه‌ی پروانه مطب یا حکم کارگزینی، پروانه دائم پزشکی به همراه کارت نظام پزشکی، دانشنامه تحصیلی ممهور با داشتن مهر تاییدیه وزارت بهداشت کشور لازم است.

دریان سفر امید

وکلا: داشتن پروانه وکالت و ارائه دانشنامه پایان تحصیلات ضروری است.

مشاغل دولتی: برای آن‌ها ارائه گواهی اشتغال به کار با ذکر سمت، مشخص شدن میزان حقوق دریافتی، تاییدیه مرخصی با ذکر دقیق تاریخ سفر، ذکر سابقه بیمه بارکددار و ارائه مدرک تحصیلی مرتبط با سمت شغلی نیاز است.

بازنشسته‌ها: به حکم بازنشستگی برای اخذ ویزای تور ده روزه ژاپن نیاز دارند.

مشاغل غیر دولتی: گواهی اشتغال به کار با ذکر سمت از شرکت مربوطه، میزان حقوق دریافتی، آخرین گواهی‌های اصل تغییرات شرکت همچنین تاییدیه مرخصی فرد با ذکر دقیق تاریخ سفر واجب است.

اساتید، معلمان و اعضای هیئت علمی دانشگاه: این دسته به اصل حکم کارگزینی، گواهی اشتغال به کار، تاییدیه مرخصی با مشخص کردن تاریخ سفر، میزان حقوق دریافتی، سابقه بیمه به همراه بارکد و آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با شغل شخص نیاز دارند‌.

دانشجویان و دانش آموزان: باید اصل به همراه ترجمه‌‌ی اشتغال به تحصیل که برای سال تحصیلی جاری باشد را همراه داشته باشند.

تمامی مدارک علاوه بر ترجمه زبان انگلیسی باید تاییدیه دادگستری نیز داشته باشند و تاریخ ترجمه آن‌ها نباید بیش از 3 ماه گذشته باشد.

هزینه تور ده روزه ژاپن

هزینه تور ده روزه ژاپن به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اولین عامل موثر بر روی هزینه تور ده روزه ژاپن، مدت زمان اقامت افراد است. هرچه مدت زمان تور ده روزه ژاپن بیشتر باشد، هزینه تور ژاپن نیز بیشتر خواهد بود. هتل محل اقامت نیز تاثیرگذار است. اگر هتل انتخابی، بسیار لوکس و لاکچری باشد، طبیعتا هزینه‌های بیش‌تری در مقایسه با دیگر هتل‌ها خواهد داشت. شهرهایی که به آن سفر می‌کنید نیز حائز اهمیت است. اگر تور ده روزه ژاپن تنها یک شهر باشد، هزینه‌های نسبتا کمتری برای افراد در پی دارد. غذا، ترانسفر فرودگاهی، هزینه‌ی بلیط هواپیما و … نیز بر هزینه تور ده روزه ژاپن موثر هستند. در نتیجه باتوجه به موارد ذکر شده نمی‌توان قیمت دقیق و صریح تور ده روزه ژاپن را عنوان کرد. افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات در زمینه‌ی هزینه تور ده روزه ژاپن به وبسایت آژانس‌های توریستی مراجعه کنند.

تور ژاپن

سفر با تور ده روزه ژاپن همراه با “اوج آرام”

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری اوج آرام در ســال 1396 فعالیت خود را به صورت تخصصی و رسمی با اهداف ارائه خدمات باکیفیت، احترام به مراجعه‌کنندگان همچنین پیگیری‌های مستمر جهت تسریع نتیجه درخواست افراد آغاز کرد. این مجموعه علاوه بر ارائه‌ی تورهای آسیایی، اروپایی و قاره آمریکا در فصول شلوغ صنعت گردشگری در ایران مانند بهار و تابستان نیز با چارتر کردن پرواز به کشور ترکیه به‌ویژه شهرهای ساحلی، خدمات مناسب و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب اوج آرام و انجام امور خود به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با شماره تلفن 02145419 تماس گرفته یا به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰ مراجعه کنید. همچنین برای تسریع فرآیند ارتباط می‌توانید به نشانی اینترنتی /https://oujaram.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز