5 شرکت در تهران که با حقوق بالای 15 میلیون خبرنگار استخدام می کنند

5 شرکت در تهران که خبرنگار استخدام می کنند + حقوق-کاماپرس
ژیوار

حوزه خبرنگاری و روزنامه‌نگاری یکی از حوزه‌های جذاب و مهم در عصر اطلاعات و رسانه‌ها است. از خبرنگار میدانی و خبرنگار دیجیتال گرفته تا سردبیر و تحلیل‌گر، هر یک از این شغل‌ها دارای چالش‌ها و فرصت‌های منحصر به فرد خود هستند که می‌تواند برای علاقمندان به اخبار و رویدادهای جامعه، گام موثری برای پیشروی حرفه‌ای باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 شغل در حوزه خبرنگاری و روزنامه نگاری می‌پردازد.

استخدام خبرنگار با حقوق 20 تا 25 میلیون تومان

تیارا ژنراتورز به عنوان یک شرکت تولید کننده ماشین آلات مولد برق صنعتی به دنبال استخدام خبرنگار با حداقل یک سال سابقه کاری است و برای این موقعیت شغلی 20 تا 25 میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. تهیه گزارش خبری، مصاحبه با افراد مختلف و همچنین تهیه خبر و محتوا بر عهده این فرد خواهد بود.

استخدام خبرنگار در حوزه کشاورزی

ماهنامه دنیای کشاورزی به دنبال استخدام خبرنگار است و برای این موقعیت شغلی 12 تا 15 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌کند. فرد مورد نظر این ماهنامه باید در رشته‌های کارشناسی ارتباطات، رسانه، روابط عمومی و یا کتابداری فارغ التحصیل شده و بر نگارش خبر و گزارش مسلط باشد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

استخدام خبرنگار با 2 سال سابقه کار

مجتمع رسانه‌ای ساختمان (مجله ساختمان) به خبرنگار یا 2 سال سابقه کاری نیاز دارد. از شرایط احراز این شغل می‌توان شناخت در حوزه ساختمان، معماری، اقتصاد و آشنایی کامل به روش‌های گزارش، مصاحبه و خبر‌نویسی، گفتگو تلفنی و تصویری اشاره کرد. حقوق این شغل خبرنگاری 12 تا 18 میلیون تومان است.

استخدام خبرنگار دورکار

انرژی پرس که در زمینه اخبار نفت و پتروشیمی فعالیت دارد، خبرنگار استخدام می‌کند. این شغل دورکاری بوده و به مهارت‌هایی چون خبرنویسی و گزارش‌نویسی، پیاده‌سازی مصاحبه، سناریونویسی (مدیا، اینفوگرافی)، انجام گفت‌وگوهای اختصاصی و تخصصی و تولید و تنظیم یادداشت نیاز دارد.

استخدام خبرنگار با حقوق 12 تا 15 میلیون

سامانه ایرانیان پوشش که در زمینه بیمه کار می‌کند به دنبال استخدام خبرنگار با 2 سال سابقه کاری و حقوق 12 تا 15 میلیون تومان است. تحصیل در رشته‌های کارشناسی ارتباطات، رسانه، روابط عمومی و کتابداری و تسلط نسبی به زبان انگلیسی برای شروع این همکاری لازم است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان