کادیلاک اوپتیک جدید در ایران چند قیمت گذاری می شود؟

ژیوار

کادیلاک اوپتیک رقیب جدید خودروهای برقی رونمایی شد. این خودرو نسبت به تمام خودروهای برقی موجود در بازار ایران حداقل 50 درصد گرانتر است.

به گزارش کاماپرس، کادیلاک اوپتیک با قیمت پایه 54 هزار دلار روانه بازار شده‌ است. در صورت ورود این خودرو به بازار ایران، با در نظر گرفتن تعرفه 37 درصدی گمرک ایران و هزینه 15 درصدی حمل و نقل در مجموع حدود 40 درصد دیگر به قیمت اولیه آن اضافه شده و با قیمتی نزدیک به 80 هزار دلار عرضه می‌شود. با محاسبه دلار 60 هزار تومان، این خودرو در بازار ایران، با قیمت اولیه بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون تومان ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کادیلاک اوپتیک با باتری 85 کیلووات ساعت برد حرکتی 480 کیلومتر را ارائه می‌کند. این خودرو با 300 اسب‌­بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور به هر دو محور قدرت را منتقل می­‌‌کند. جالب توجه است که برخی قطعات این خودرو از نخ بازیافتی و تریم چوبی ساخته شده‌است.

دریان سفر امید

گرانترین خودرو برقی بازار ایران

در جدیدترین عرضه خودروهای برقی در ایران آئودی Q4 گرانترین خودرو برقی عرضه شده است. این خودرو با قیمت الحساب ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و در دو مدل؛ با موتوری ۲۰۳ اسب بخار و گشتاوری ۳۱۰ نیوتون متری و همچنین مدلی با دو موتور چهار عرضه شده است.

موتور اضافه این خودرو ۸۰ کیلووات معادل ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ نیوتون متر گشتاور برای چرخ‌های جلو قدرت ایجاد می‌کند. قدرت موتور اضافه در کنار موتور اصلی به صورت ترکیبی ۳۰۳ اسب بخار قدرت و ۴۷۲ نیوتون متر گشتاور ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز