4 انیمه پرطرفدار که خردادماه منتشر می شوند

ژیوار

در خرداد 1403 پخش چندین انیمه مورد انتظار و پر سر و صدا آغاز خواهد شد. این انیمه‌ها به صورت فیلم یا سریال در پلتفرم‌های مختلف پخش می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 4 انیمه مطرح و مورد انتظار خرداد ماه را برای علاقمندان به ژانرهای مختلف انیمه معرفی کرده است.

1 – انیمه بوچی موسیقی راک

فصل جدید انیمه «بوچی موسیقی راک» (Bocchi the Rock) اواسط خرداد منتشر می‌شود تا علاقمندان به انیمه‌های ژانر موسیقی و به خصوص موسیقی راک از دیدن آن و شنیدن موسیقی‌های جدید در این سبک لذت ببرند. این انیمه دارای داستانی در مورد عشق به موسیقی راک بوده و داستان آن رگه‌هایی از طنز نیز دارد.

انیمه بوچی در اصل از یک مانگای پرطرفدار ژاپنی اقتباس شده است. داستان این انیمه در مورد دختری خجالتی است که برای غلبه بر ترس‌های اجتماعی خود، تلاش می‌کند تا وارد یک گروه موسیقی راک شود. تا اینکه به صورت اتفاقی عضو یک گروه تازه تاسیس و موفق موسیقی می‌شود.

دریان سفر امید

2 – انیمه کد گیاس

«کد گیاس» (Code Geass) نیز یک انیمه برنامه ریزی شده برای انتشار در اواسط خرداد است و فصل جدید آن شامل داستانی جذاب به پلتفرم‌ها باز خواهد گشت. این انیمه نیز یک انیمه ژاپنی بوده و با اقتباس از یک مانگا ساخته شده است.

داستان کد گیاس بر اساس شخصیت یکی از ولیعهدهای انگلیس ساخته شده که صاحب قدرتی به نام گیاس یا قدرت پادشاهی است. او از این قدرت برای نابودی پادشاهی بریتانیا و پایان ظلم و ستم استفاده می‌کند.

این انیمه در سبک فانتزی و تاریخی ساخته شده و از پلتفرم ام پی اس پخش می‌شود. تا کنون چند فصل و 25 قسمت از کد گیاس منتشر شده است.

انیمه کد گیاس

3 – انیمه دختر شیطانی من

این انیمه به صورت یک فیلم 112 دقیقه‌ای در اوایل خرداد از نتفلیکس پخش می‌شود و یک انیمه مورد انتظار در سبک فانتزی است. انیمه «دختر شیطانی من» (My Oni Girl ) ابتدا به زبان ژاپنی و سپس انگلیسی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

داستان انیمه دختر شیطانی من در مورد یک پسر دبیرستانی است که قدرت نه گفتن به دیگران را ندارد. با این وجود او دارای دوست واقعی نیز نیست. او در یک روز تابستانی با یک دختر شیطانی که برای یافتن مادرش به دنیای انسان‌ها آمده است، مواجه می‌شود. آن‌ها با اینکه دارای شخصیت متفاوتی هستند، در این مسیر با یکدیگر همسفر می‌شوند.

انیمه دختر شیطانی من

4 – انیمه لحظه‌هایی برای شادی

انیمه « لحظه‌هایی برای شادی» (A Few Moments of Cheers) نیز یکی از انیمه‌های سینمایی است که به صورت فیلم ساخته شده و ابتدا در سینماهای ژاپن و سپس پلتفرم‌های اینترنتی پخش خواهد شد. این انیمه نیز با موضوع عشق به موسیقی ساخته شده و دارای داستان غیر اقتباسی است.

داستان انیمه لحظه‌هایی برای شادی، ماجرای موفقیت یک دانش آموز دبیرستانی است. او دارای معلمی است که رویاهای موسیقی خود را رها کرده، اما علاقمند است تا در قالب شاگردش به این رویاها تحقق بخشد.

سبک این انیمه هنری است و روایت منحصر به فرد آن، فیلم را به یک اثر بسیار متفاوت با دیگر انیمه‌ها تبدیل کرده است. در این انیمه نیز شاهد آهنگ‌های بسیار خوبی خواهیم بود.

انیمه لحظه‌هایی برای شادی

انتهای پیام

مرتبط با : فیلم نتفیلیمونماوا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان