5 نکته مهم برای خرید ارز تون و انتقال به کیف پول

خرید ارز تون از صرافی کیف پول من
ژیوار

رمزارز تون و یا تون کوین از جمله ارزهای آینده دار بازار رمزارزها محسوب می‌شود. به دلیل پشتیبانی قوی تیم سازنده و حضور پاول دوروف در راس تیم، تون کوین توانسته است که همچنان روند صعودی خود را در بازار حفظ کند. با ورود سرمایه‌های جدید برای خرید ارز تون نیز این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

کاماپرس در این گزارش به ارائه 5 نکته مهم برای خرید ارز تون و انتقال آن به کیف پول اصلی این رمزارز پرداخته است.

1 – به دنبال صرافی‌هایی با کمترین کارمزد خرید رمزارز تون باشید

صرافی‌ها برای خرید رمزارزها از شما کارمزد دریافت می‌کنند و خرید ارز تون نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کارمزد در هر یک از صرافی‌ها متفاوت است و ممکن است در روزهای مختلف بر اساس برخی از شرایط، متفاوت باشد. به همین دلیل برای اینکه این رمزارز را با کمترین قیمت خریداری کنید، بهتر است که به دنبال صرافی‌هایی با کمترین کارمزد باشید.

رمزارز تون تقریبا در تمام صرافی‌های داخلی و خارجی عرضه شده و قابل خریداری است. به همین دلیل دست شما در انتخاب صرافی برای خرید باز است. همین موضوع سب می‌شود که مقرون به صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین صرافی را برای این کار انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

2 – خرید رمزارز تون در بهترین زمان از نظر قیمت

بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که ارزهای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و با پرداخت ارز فیات یا ریال از صرافی‌های داخلی بخرند. این کار به خودی خود ایرادی ندارد و یکی از روش‌های خرید ارز تون محسوب می‌شود. با این وجود برای خرید در نقاط ارزان‌تر قیمتی می‌توانید از روش‌های دیگری نیز استفاده کنید.

برای نمونه شما می‌توانید به میزان دلخواه ارز تتر خریداری کرده و سپس در صرافی مورد نظر خود بر اساس تحلیل‌های تکنیکال، مکان مناسب‌تری را برای خرید انتخاب و هدف‌گذاری کنید. تمام رمزارزها نوسانات خوبی در بازار دارند و معمولا در نقاط پایین‌تر و به قیمت ارزان‌تری نیز قابل خریداری هستند.

3 – استفاده از کیف پول مناسب برای نگهداری ارز تون

اگرچه کیف‌ پول‌های رمزارزی زیادی از تون کوین پشتیبانی می‌کنند اما توصیه می‌شود که برای نگهداری ارز تون از کیف پول تون کیپر استفاده کنید. این کیف پول به راحتی قابل دانلود و نصب است و یک مکان امن برای نگهداری تون کوین‌های شما محسوب می‌شود.

برای استفاده از این کیف پول محدود به موبایل نیستید و امکان اضافه کردن آن به صورت یک افزونه به مرورگر وبتان و یا به صورت ربات تلگرامی نیز هست.

ولت تون کیپر

4 – از ولت تلگرام استفاده نکنید

تلگرام برای راحتی دارندگان ارز تون اقدام به راه اندازی بخشی به نام ولت یا کیف پول کرده است. اگرچه بسیاری از افراد این ولت را امن‌ترین کیف پول برای انتقال پس از خرید ارز تون می‌دانند، اما این موضوع برای ایرانیان صادق نیست.

این ولت برای ایرانی‌ها و برخی دیگر از کشورها، خدمات خود را ارائه نمی‌دهد و ممکن است ارزهای شما پس از انتقال به ولت اصلی تلگرام مسدود شده و دیگر قابل دسترسی نباشد.

5 – نگاه بلند مدت به جای کوتاه مدت برای سرمایه‌گذاری در ارز تون

ارزهای آینده‌ داری مانند تون کوین، می‌توانند به بخش ثابتی از سبد سرمایه‌گذار رمزارزی شما تبدیل شوند. دلیل این موضوع در پشتوانه‌ای است که این رمزارزها برای رشد دارند. به همین دلیل سود اصلی در خرید ارز تون و نگهداری از آن خواهد بود.

اگرچه معاملات روزانه نیز در بیشتر مواقع می‌تواند در سودآوری موثر باشد و این نوع از رمزارزها به دلیل نوسان بالا برای این کار مناسب هستند؛ اما توصیه سرمایه‌گذاران برتر نگاه بلند مدت چند ساله به ارزهای پشتوانه‌دار است.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بلند مدت در ارز تون هستید، تنها مشکل شما نگهداری امن این رمزارز است و اگر به این موضوع اهمیت دهید، می‌توانید به سود قابل توجه آن مطمئن باشید.

خرید ارز تون از صرافی «کیف پول من»

صرافی کیف پول من اولین سامانه نگهداری آنلاین ارزهای دیجیتال در ایران است. این صرافی با استفاده از استانداردهای جهانی در حوزه امنیت، خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای افراد حقیقی و حقوقی آسان کرده است.

صرافی کیف پول من علاوه بر ارائه تمام خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین، خدمات پرداخت ارزی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای ارتباط بیشتر و استفاده از خدمات ارزی می‌توانید به سایت صرافی کیف پول من به آدرس kifpool.me مراجعه و یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز