پنج تفریح لذت بخش در تور دبی

ژیوار

دبی سالانه پذیرای ایرانیان زیادی است که به قصد تفریح و گردش به این شهر سفر می‌کنند. این شهر مکان مناسبی برای کسب تجربه‌های لذت‌بخش و تکرار نشدنی است. دبی فعالیت‌های متنوعی با توجه به همه سلایق در نظر گرفته تا گردشگران بتوانند در طول اقامت خود در این شهر خاطراتی خوش ثبت کنند.

کاماپرس در این گزارش پنج تجربه لذت‌بخش در تور دبی را معرفی کرده است.

پرواز با بالون بر فراز صحرای دبی

گردشگران هنگام طلوع خورشید با سوار شدن بر این بالون‌ها می‌توانند بر فراز صحرا شاهد آسمان زیبای صبحگاهی باشند. انواع مختلف بالون در این منطقه وجود دارد که افراد می‌توانند آنها را رزرو کنند. تماشای صحرا و شترها در کنار طلوع بی‌نظیر خورشید، تجربه فوق‌العاده‌ای برای گردشگران فراهم می‌کند. این منطقه فاصله کمی با برج خلیفه دارد.

غواصی در دبی این فرصت را به گردشگران می‌دهد که انواع موجودات مختلف دریایی، ماهی‌های کوچک و بزرگ رنگارنگ و مرجان‌های نرم و سخت را تماشا کنند. صخره مارتینی از بهترین و عمیق‌ترین مکان‌ها برای غواصی در دبی است. این صخره انتخاب مناسبی برای کاوش حیات موجودات دریایی است و لحظات شگفت انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

گشت و گذار با هلیکوپتر

پرواز با هلیکوپتر در دبی طرفداران زیادی دارد و گردشگران با استفاده از آن در تورهای مختلف می‌توانند آسمان خراش‌ها و معماری‌های بی‌نظیر دبی را در کنار سواحل و صحرای آن تماشا کنند. مدت زمان پرواز با هلیکوپتر بسته به انتخاب گردشگران بین 10 تا 25 دقیقه است. با پرواز در آسمان دبی، افراد می‌توانند این شهر را از زوایای مختلف و با هیجان بیشتر تماشا کنند.

سافاری در کویر دبی

سافاری در دل کویر از فعالیت‌های مورد علاقه گردشگران در دبی به شمار می‌رود. افراد می‌توانند صبح و شب به کویر بروند و از برنامه‌های متنوع آن لذت ببرند. در هنگام شب فعالیت‌های متنوع دیگری در کنار سافاری برای گردشگران وجود دارد. مثلا افراد می‌توانند در چادرهای سنتی اقامت کرده و آسمان زیبای کویر را در دل شب تماشا کنند.

در هنگام صبح، گردشگران می‌توانند طلوع زیبای خورشید را در دل کویر تماشا کرده و لحظات فراموش نشدنی تجربه کنند. در کنار سافاری در کویر دبی، افراد می‌توانند شتر سواری و دوچرخه سواری را هم تجربه کنند. از نکات مثبت سافاری در صبح، مشاهده حیات وحش حیواناتی مانند تیزشاخ عربی است. به طور کلی سافاری در بیابان‌های دبی تجربه هیجان انگیزی برای گردشگران به همراه دارد.

تجربه پرواز با زیپ لاین

این زیپ لاین در بالای برج مارینا قرار دارد و به دلیل شیب و سرعت زیاد از بهترین زیپ لاین‌های جهان به حساب می‌آید. طول این زیپ لاین یک کیلومتر است و سرعتی معادل 80 کیلومتر بر ساعت دارد. با این زیپ لاین‌، گردشگران می‌توانند احساسی شبیه به پرواز را تجربه کرده و از فاصله 170 متری نمای زیبای دبی را تماشا کنند.

رزرو تور دبی با « تکماه تراول »

تکماه تراول مجموعه‌ای تخصصی است که انواع تورهای داخلی و خارجی را با بهترین قیمت و بالاترین خدمات به متقاضیان ارائه می­‌دهد.  

علاقه‌مندان برای اطلاع از قیمت تورها و رزرو تور دبی می‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز