چگونه می‌ توان کپی ارزان و باکیفیت گرفت؟

ژیوار

کپی و پرینت گرفتن برخلاف تصور عموم کار راحت و دم دستی نیست، بلکه دارای یک‌سری استانداردها و بایدها و نبایدها است. برای یک کپی ارزان و خوب، انتخاب نوع کاغذ، به‌کارگیری دستگاه کپی و پرینت مناسب و استفاده درست از دکمه‌های کپی گیری و پرینت ضروری است.

کاماپرس در این گزارش چگونگی کپی ارزان و باکیفیت را تشریح کرده است.

نکات مهم برای کپی ارزان و باکیفیت

در مرحله اول لازم است که سند و محل قرارگیری آن در دستگاه کپی به درستی انتخاب شود. سند باید تا حد لازم تمیز و بدون آلودگی جانبی باشد تا بتوان کپی یا پرینت ارزان و خوبی از آن گرفت.

معمولا افراد اهل فن برای گرفتن کپی ارزان و باکیفیت، ابتدا از سند اصلی یک پرینت می‌گیرند. قبل از شروع فرآیند کپی باید سند اصلی را از بابت تاشدگی و برگشتن ورق، چسبیدن نوار چسب، داشتن صفحه پاره یا امثال آن بررسی کرد.

کپی‌کاران ماهر پیش از شروع کار به تمیزی دستگاه کپی توجه ویژه‌ای دارند و به همین دلیل ابتدا ماشین کپی و پرینت را از برق کشیده و مقداری شیشه پاک کن را روی یک پارچه بدون پرز و نرم می‌ریزند و به آرامی شیشه دستگاه را پاک می‌کنند. بعد از اتمام فرآیند پاک کردن، به فاصله کم و با یک دستمال خشک، شیشه دستگاه پاک می‌شود تا کارکرد درستی داشته باشد.

دریان سفر امید

گذشته از موارد فوق، انتخاب کاغذ مناسب نیز برای پرینت ارزان و کپی باکیفیت حائز اهمیت است. استفاده از کاغذ با وزن استاندارد برای کپی و پرینت ارزان و اقتصادی بسیار اهمیت دارد. معمولا کاغذهای با وزن متوسط و سنگین برای انجام کپی و چاپ ارزان چندان مناسب و کاربردی نیستند، زیرا به خاطر وزنشان سرعت دستگاه به شدت کند می‌شود و حتی ممکن است باعث خرابی آن‌ شوند.

کپی ارزان - کاماپرس

چاپ ارزان و باکیفیت با «تاپ کپی»

در صورت نیاز به کپی، بهتر است به یک درگاه مناسب و معتبر مراجعه کرد تا هم از قیمت ارزان و هم از کیفیت بالای چاپ بهره‌مند شد. تاپ کپی، یکی از این مجموعه‌ها است که با تجربه‌ای 12 ساله در زمینه چاپ و تکثیر به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. این مجموعه گذشته از انجام خدمات چاپ و کپی، با نهادهای مختلف، ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز قرارداد می‌بندد. در صورتی که تاپ کپی از طرف شما به دیگران معرفی شود، در اولین سفارش از اعتبار هدیه برخوردار خواهید شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد با تاپ کپی می‌توانند به وبسایت https://topcopy.ir مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن‌های 02166270342 و 02166255017 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپ کپی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز