کیلیان امباپه به آث میلان می رود؟

ژیوار

ماجرای انتقال امباپه یکی از مورد توجه‌ترین موضوعات در چند سال اخیر دنیای فوتبال بوده است و بیشتر مردم انتظار دارند او رئال مادرید را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد احتمالاتی درباره پیوستن او به آث میلان نیز وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، این ستاره ۲۵ ساله پیش از این گفته بود که از کودکی طرفدار آث میلان بوده و همیشه با خود می‌گفت اگر روزی به ایتالیا بیاید در میلان بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

انتقال امباپه به میلان شاید یک رویا به‌نظر برسد اما حتی کوچکترین احتمال به وقوع پیوستن آن طرفداران این تیم را هیجان زده خواهد کرد.

دریان سفر امید

این بازیکن در ادامه گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که سری آ را تماشا می‌کنم و به نظرم لیگ بسیار خوبی است و سال آینده تیم‌های زیادی را در لیگ قهرمانان خواهد داشت. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم!»

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و طبق قوانین فیفا در ۶ ماه پایانی قرارداد می‌تواند درباره مقصد بعدی خود مذاکره کنند. بنابراین بسیاری حدس می‌زنند او حتی صحبت‌های خود را رئیس رئال مادرید را انجام داده و تنها برخی تشریفات خاص برای پیوستن وی باقی مانده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز