پرفروش‌ترین آیفون‌ تصویری 4 اینچی کدام است؟ + قیمت

آیفون- کاماپرس
ژیوار

صفحه نمایشگر 4 اینچی برای آیفون تصویری، یکی از اندازه‌های متداول برای محیط‌های‌ مسکونی است که قیمتی ارزان هم دارند. اما فراموش نکنید که در خرید آیفون تصویری، کیفیت تصویر بالا و وضوح تصاویر بسیار مهم است.

رزولوشن آیفون‌های تصویری 4 اینچی معمولاً در محدوده 480 تا 1080 پیکسل تنظیم می‌شوند. همچنین، قابلیت دید در شب برای مشاهده تصاویر با کیفیت بالا در شرایط نور کم یا تاریک از دیگر ویژگی‌های مهم و بسیار مفید است.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی ۵ مدل از پرفروش‌ترین آیفون‌های تصویری ۴ اینچی موجود در بازار را به شما معرفی می‌کند.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43FL

از ویژگی آیفون تصویری سیماران مدل HS-43FL می‌توان از برقراری ارتباط با سایر واحدها (اینترکام) اشاره کرد؛ این ویژگی در برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی کاربرد دارد و اجازه می‌دهد تا با سایر واحدها ارتباط برقرار کنید. مدل HS-43FL با گارانتی 30 ماهه، حافظه داخلی ندارد و صفحه نمایش رنگی‌اش 4.3 اینچ است. قیمت این مدل آیفون تصویری هم اکنون یک میلیون و ۸۷۳ هزار تومان است.

آیفون- کاماپرس

دریان سفر امید

آیفون تصویری سوزوکی SZ-413M

آیفون تصویری سوزوکی دارای امکاناتی همچون حافظه ذخیره عکس و فیلمبرداری، صفحه نمایشگر 4.3 اینچی و گارانتی ۳۶ ماهه است. این آیفون شیار ورود کارت حافظه برای ذخیره ۱۲۸ عکس و ۶۴ فریم فیلم ۱۵ ثانیه‌ای دارد. قیمت این آیفون تصویری دو میلیون و ۲۸۳ هزار تومان است.

آیفون- کاماپرس

درب بازکن تصویری تابا TVD-1090M

تابا هم یک از برندهای خوب ایرانی در تولید لوازم الکترونیکی است. از امکانات درب بازکن تابا TVD-1090M که با قیمت 2 میلیون و ۲۸۰ هزار تومان عرضه شده، می‌توان به نمایشگر ۴ اینچی، حافظه جهت ذخیره عکس تا ۲۰۰ فریم، گارانتی 36 ماهه، امکان عکسبرداری و فیلمبرداری و قابلیت افزودن کارت حافظه SD اشاره کرد.

آیفون_کاماپرس

آیفون تصویری پاناسونیک VL-SVN411

آیفون پاناسونیک مدلVL-SVN411، یک آیفون لاکچری محسوب می‌شود و ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به امکان اتصال به تلفن همراه، صفحه نمایش رنگی 4 اینچ و گارانتی ۱۲ ماهه پاناسونیک اشاره کرد. آیفون پاناسونیک کلیدهای مختلف برای تغییر منو دارد. قابلیت دید در شب، اعلان ایمیل و تغییر دهنده صدا از دیگر امکانات این آیفون تصویری است.

آیفون- کاماپرس

نکات مهم در زمان خرید آیفون تصویری

به صورت کلی در نظر داشته باشید برای انتخاب یک آیفون تصویری 4 اینچی مناسب، باید به چندین خصوصیت توجه کنید:

پشتیبانی از پنل‌های گوناگون: اگر خانه شما دارای دو یا چند درب ورودی جداگانه است، این قابلیت بسیار ضروری است. با این ویژگی، می‌توانید با داشتن یک دستگاه، به مدیریت پنل‌های گوناگون نصب‌شده بر روی درب خانه خود بپردازید.

زاویه دید دوربین: برای ایجاد امنیت، زاویه دید مناسب دوربین مهم است. برای دید کامل از طرفین، باید یک آیفون تصویری با میدان دید 180 درجه را خریداری کنید.

قابلیت‌های اضافی: برخی از آیفون‌های تصویری قابلیت‌های ویژه مانند ضبط فیلم وعکس، رابط کاربری آسان، و گارانتی طولانی‌مدت دارند.

قیمت: مدل‌های اقتصادی و پیشرفته، تفاوت اصلی بایکدیگر دارند؛ انتخاب بین این دو بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. با توجه به این خصوصیات می‌توانید تصمیم بهتری در انتخاب آیفون تصویری 4 اینچی بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیکسوزوکیسیماران
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان