پنج تجربه لذت بخش در تور تایلند

تور تایلند - کاماپرس
ژیوار

تایلند سالانه پذیرای مسافران زیادی است که به قصد تفریح و گردش به این کشور سفر می‌کنند. این کشور به دلیل داشتن مناظر زیبا، جزایر شگفت انگیز و معابد متنوع محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد. مسافران برای لذت بردن از شهرهای مختلف این کشور می­توانند تورهای ترکیبی تایلند را رزرو کنند.

کاماپرس در این گزارش پنج تجربه لذت بخش در تور تایلند را معرفی کرده است.

بازدید از پناهگاه فیل‌ها

حیات وحش و جاذبه‌های طبیعی از زیبایی‌های تایلند به حساب می‌آید. رفتن به پناهگاه فیل‌ها تجربه منحصر به فردی را برای گردشگران به همراه دارد. پناهگاه‌های زیادی در تایلند وجود دارد که افراد می‌توانند با غذا دادن به فیل‌ها و مشاهده آن‌ها در زیستگاه طبیعی، به شیوه‌ای امن با این حیوانات ارتباط برقرار کنند. بعضی از این پناهگاه‌ها در دل جنگل قرار گرفته و به گردشگران اجازه می‌دهد که در محیطی آرام با این حیوانات ارتباط برقرار کنند.

تور تایلند - کاماپرس

کایاک سواری در رودخانه‌های تایلند

کایاک سواری و پارو زدن در رودخانه‌های آرام تایلند به گردشگران اجازه می‌دهد تا از جاذبه‌های طبیعی دور افتاده محیط لذت ببرند. با کایاک سواری افراد می‌توانند از دل صخره‌های مختلف رد شده و مناظر زیبایی را در دل رودخانه مشاهده کنند. کایاک سواری تجربه‌ای لذت‌بخش را در محیطی آرام برای گردشگران فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

تجربه غواصی در اعماق دریا

تایلند از بهترین مکان‌ها برای غواصی در منطقه بوده و به دلیل داشتن مربیان کاربلد و دریای شفاف از امن ترین و لذت بخش ترین مقاصد برای غواصی به شمار می‌آید. با غواصی در اعماق آب می‌توان انواع جانوران بزرگ و کوچک، مرجان‌های سخت و نرم، صخره‌های زیر آب و یا حتی کشتی‌های غرق شده جنگی را مشاهده کرد. غواصی در آب‌های تایلند تجربه فراموش نشدنی را برای گردشگران به همراه دارد.

زیپ لاین و سافاری در میان جنگل‌های تایلند

زیپ لاین‌های تایلند فرصت مناسبی برای ماجراجویی در دل جنگل فراهم می‌کند. گردشگران می‌توانند از این طریق در میان درختان انبوه و جاذبه‌های طبیعی جنگل‌های این کشور، معلق بمانند و با دیدن گراز وحشی در حین رد شدن از میان درختان، هیجان زیادی را تجربه کنند. سافاری در تایلند از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این گشت، گردشگران می‌توانند از نزدیک حیواناتی مانند زرافه، ببر و گورخر را در زیستگاه خود ببینند.

تجربه خرید از بازارهای شناور

بازدید از بازارهای شناور و خرید از آن‌ها تجربه‌ لذت بخشی برای گردشگران فراهم می‌کند. تایلند بازارهای شناور متعددی دارد و مسافران با رفتن به این بازارها می‌توانند شور و هیجان در کنار رنگ‌ها و طعم‌های جدید را در یک قاب تماشا کنند. بازارهای شناور مملو از قایق‌هایی است که با انواع محصولات از موز و برنج تا کلاه و صندل پر شده‌اند. در شب و با روشن شدن فضای رودخانه با نورهای متعدد زیبایی بازارها دو چندان می‌شود.

انواع تور تایلند

گردشگران می‌توانند جاذبه‌های طبیعی متعددی را در تور پوکت بانکوک تماشا کنند. تور پاتایا از به صرفه‌ترین تورهای تایلند است که مسافران زیادی با رزرو آن به این کشور سفر می‌کنند. گردشگران برای یک تجربه لذت بخش و انجام فعالیت‌های مختلف در تایلند می‌توانند تور ترکیبی پوکت پاتایا بانکوک را رزرو کنند. از دیگر تورهای ترکیبی تایلند می‌توان به تور بانکوک سامویی کوپنگان اشاره کرد.

رزرو تور تایلند از « تکماه تراول »

تکماه تراول مجموعه‌ای تخصصی در زمینه رزرو تورهای داخلی و خارجی است. متقاضیان می‌توانند برای رزرو تور تایلند با بهترین قیمت و بالاترین خدمات به تکماه تراول مراجعه کنند.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از قیمت تورها و رزرو تور تایلند می­‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز