پتانسیل رشد 200 درصدی رمزارز فلوکی

ژیوار

صعود ادامه دار رمزارز پپه نشان دهنده احتمال اقبال دوباره به رمزارزهای موسوم به میم کوین توسط سرمایه‌گذاران بزرگ بازار است. در این میان برخی از این رمزارزها شانس بیشتری برای صعود انفجاری قیمت دارند. یکی از این رمزارزها، میم کوین فلوکی است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی رمزارز فلوکی و احتمال پرواز قیمتی این میم کوین پرداخته است.

چرا فلوکی؟

فلوکی یکی از میم کوین‌های‌های مورد علاقه موجود در بازار است که با نام مخفف FLOKI معامله می‌شود. این کوین در سال 2021 به وجود آمد ولی لیست شدن آن در صرافی‌ها مدتی طول کشید. نام این میم کوین از نام سگ ایلان ماسک گرفته شده است و به نظر می‌رسد که به وجود آورندگان فلوکی امید به حمایت ایلان ماسک برای رشد قیمتی داشتند.

این رمزارز روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده و در این مدت در حوزه‌هایی چون متاورس، وب 3 و دیفای رشد خوبی داشته است. فلوکی با شعار «رمزارز مردم» نیز معروف شده است و شاید به این دلیل استقبال بیشتری از آن صورت گرفته است.

فلوکی دنباله روی پپه

پپه این روزها حتی در ریزش‌های بیت کوین نیز روند صعودی خود را از دست نمی‌دهد و به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران و علاقمندان به میم کوین‌ها به این زودی‌ها از پپه خارج نخواهد شد. فلوکی هم در هفته‌های اخیر پشت سر پپه حرکت کرده است. اگرچه این رمزارز به رشد مورد انتظار نرسیده است اما خود را مستعد این رشد نشان می‌دهد.

دریان سفر امید

یکی از دلایل ورود سرمایه‌های جدید به این رمزارز تحلیل تکنیکالی است که روی چارت آن می‌توان به وضوح مشاهده است. در روزهای اخیر یک شکست بسیار خوب در خط روند داینامیک نزولی فولکی رخ داده است و این شکست می‌تواند به معنی رشد رمزارز تلقی شود.

افزایش حجم خرید نیز نشانه مثبت دیگری برای این موضوع است. در هفته‌های اخیر حجم ورودی پول به بازار این رمزارز به مرور افزایش معنی‌داری داشته است. در صورتیکه در بازار شاهد وضعیت بحرانی نباشیم، می‌توانیم فلوکی را به عنوان یک کوین بسیار خوب برای خرید بدانیم.

FLOKI

پتانسیل رشد 200 درصدی فلوکی

فلوکی رمزارز دارای حرکات انفجاری است و در چند ماه گذشته طی دو هفته رشد باورنکردنی 850 درصدی را تجربه کرده است. بعد از این رشد، فلوکی 63 درصد کاهش قیمتی و اصلاح را داشت که پس از اتمام اصلاح و در دو هفته اخیر نیز رشد 200 درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران کرد.

فلوکی هم اکنون به قیمتی حدود 0.0003 دلار معامله می‌شود و تقریبا چسبیده به سقف قیمتی خود قرار دارد. این محدوده در عین حال مقاومت اصلی این رمزارز نیز محسوب می‌شود و فلوکی برای صعود خاص مورد نیاز سرمایه‌گذاران، باید با قدرت این مقاومت را رو به بالا بشکند. در این صورت باید در انتظار سقف جدید در محدوده‌ای حدود 0.0004 دلاری باشیم. اگر این حرکت ادامه پیدا کند، یک رشد 200 درصدی دیگر در انتظار دارندگان فلوکی خواهد بود.

رمزارز FLOKI یک حمایت بسیار قوی در محدوده 0.00016 دلاری نیز دارد که می‌تواند به محض رسیدن به این نقطه مورد توجه شدید برای خرید قرار گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت ایمن
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز