موج دوم سونامی فلایتیو در لینکدین

ژیوار

واکنش کاربران ایرانی لینکدین به اخراج دسته‌جمعی کارکنان و مدیران فلایتیو، یک موج جدید در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده است.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از کاربران ایرانی که در حوزه‌های منابع انسانی، بازاریابی، تولید محتوا، تبلیغات، روابط‌عمومی و فروش فعال بودند و در لینکدین با کارکنان اخراج‌شدۀ فلایتیو ارتباط داشته‌اند، طی 24 ساعت گذشته به این موج اخراج بامدادی واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

تعدادی از کاربران ضمن ابراز همدردی با کارکنان و مدیران سابق فلایتیو، تلاش کردند تا به آن‌ها در یافتن شغل جدید کمک کنند. تعدادی دیگر نیز با زیر سئوال بردن مالک جدید مجموعه فلایتیو این اقدام را مورد نکوهش قرار داده و از حواشی این ماجرا گلایه داشتند. در این میان تعدادی از کاربران نیز تلاش کردند تا با استناد به قوانین، به نیروهای سابق فلایتیو مشاوره بدهند تا از شیوه‌های قانونی حقوق خود را دریافت کنند.

اقدام هماهنگ نیروهای تعدیل‌شده از فلایتیو در انتشار بیانیه مشترک در لینکدین با واکنش گسترده فعالان فضای مجازی مواجه شد.

دریان سفر امید

بیانیه فلایتیو ؛ رشد 100 درصدی

به دنبال موج واکنش‌ها، فلایتیو اقدام به انتشار یک بیانیه کرد و مدعی شد اخراج برخی کارکنان منجر به رشد 100 درصدی فروش این مجموعه شده است. این بیانیه که با امضای هیئت مدیره و سهامداران، در صفحه لینکدین فلایتیو منتشر شده، تنور بحث را داغ‌تر کرد و واکنش‌های بیشتری در پی داشت.

در این بیانیه آمده است: «احتراما در پاسخ به خبر منتشر شده از “استعفای مدیر عامل و استعفا و تعدیل دسته جمعی” کارکنان فلایتیو مراتب زیر را جهت آگاهی به اطلاع می‌رساند. این شرکت در راستای عدم تحقق برخی از انتظارات علمی و مطالعه شده هیئت مدیره در امور اجرایی محوله توسط تعدادی از همکاران خود در ماه‌های گذشته، تصمیم به قطع همکاری با برخی از مدیران اجرایی گرفت.

حقانیت و صحت اجرای این تصمیم سخت ولی مهم، با برآیند افزایش رشد فروش چشمگیر ۱۰۰ درصدی شرکت فقط در طی چند روز از خروج و تغییر سیاست‌های اجرایی این نفرات بود که همین عدد بخودی خود بیانگر دلیل این تصمیم است.

شایان ذکر است فلایتیو در تمام سال‌های اخیر حتی در سخت‌ترین روزهای اقتصادی کشور در زمان کرونا برخلاف دیگر شرکت‌ها از تعدیل جلوگیری نمود و وظایف خود را با قدرت پیش برد و متحمل هزینه های فراوان شد تا از فرهنگ تعدیل ناصحیح جلوگیری نماید، اما این تصمیم استراتژیک سخت، لازمه رشد پویا و انقلابی فلایتیو بوده، چرا که این شرکت در شرف تجربه رشدهای چشمگیر و ورود به بازارهای جهانی و همینطور IPO می‌باشد.

تیم فلایتیو با حضور افراد قدرتمند و همسو در تمام واحدها درحال تجربه پوست اندازی و تغییر نگرش مطلوب برای توسعه هرچه بیشتر است و همواره در حال جذب افراد خلاق و توانا بوده و می‌باشد. لازم بذکر است این دست تحریکات در این‌گونه تصمیمات قابل درک و پیش‌بینی است و فلایتیو زمان خود را معطوف به اهداف قلبی خود به کلیه اعضای متشکلش داده و در راستای رشد گام بر می‌دارد و از ورود به هرگونه حاشیه خودداری نموده تا بجای تمرکز زدایی از اهداف خود به امورات توسعه‌ای بپردازد.

در پایان لازم است اشاره شود، فلایتیو در فرهنگ عمیق سازمانی خود انجام تعهدات مالی به پرسنل شریف خود را در تمام سال‌های اخیر بدون کوچکترین تاخیر انجام داده و همین رفتار در ارائه خدمات شفاف و صادقانه را با همکاران و شرکای تجاری خود و بالاخص مسافران خود داشته و این فرهنگ و وظیفه عمیقا در فلایتیو نهادینه بوده و ماندگار است.»

انتهای پیام

مرتبط با : فلایتیو
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز