گوشی پوکو X6 را از دیجی کالا بخریم یا تکنولایف؟

ژیوار

گوشی پوکو X6 با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی دارای قیمتی نزدیک به 14 میلیون تومان بوده و در سایت‌های مختلف نیز با این حدود قیمتی به فروش می‌رسد. این محصول که انتخابی مناسب برای گیمینگ و کاربردهای مختلف دیگر به حساب می‌آید، کیفیت صفحه نمایش بسیار بالایی داشته و محصولی پرطرفدار در بازار است.

کاماپرس در این گزارش قیمت گوشی پوکو X6 را در دیجی کالا و تکنولایف بررسی می‌کند.

گوشی پوکو X6 در دیجی کالا

این گوشی پوکو با قیمت 13 میلیون و 999 هزار تومان در دیجی کالا به فروش می‌رسد. رنگ‌های آبی، سفید و مشکی این محصول در دیجی کالا عرضه شده و گارانتی 18 ماهه توسعه توان تات همراه با آن ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی پوکو X6 در تکنولایف

این گوشی با قیمت 13 میلیون و 835 هزار تومان در سایت تکنولایف به فروش می‌رسد. 18 ماه گارانتی شرکتی همراه با این محصول ارائه شده و در آن امکان پرداخت اقساطی با 7 روز ضمانت بازگشت کالا وجود دارد.

در مورد گوشی پوکو X6

این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.67 اینچی طراحی شده و وزن آن 181 گرم است. این محصول دو سیمکارته با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسلی ارائه شده و 68 میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارد. همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش این محصول 500 نیت در حالت عادی بوده و در حالت حداکثر تا 1800 نیت می‌رسد.

این گوشی پوکو سه دوربین 64 و 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو داشته و از شبکه اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کند. همچنین ظرفیت باتری این محصول 5100 میلی آمپر ساعت عنوان شده و در آن امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 67 واتی وجود دارد. این گوشی که مقاومت به نسبت خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک دارد، نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی داشته و از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاشیائومی
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز