5 ویژگی بینظیر آینه‌ هوشمند + قیمت

آینه هوشمند- کاماپرس
ژیوار

آینه‌ هوشمند هرچند نام آینه دارد اما در واقع دستگاهی است با نمایشگر داخلی که اطلاعات گوناگونی از قبیل ساعت، پیش‌بینی آب‌وهوا، اخبار، قرارهای ملاقات و موارد دیگر را به کاربر نشان می‌دهد. این آینه‌ها در هر اندازه‌‌ای از رومیزی کوچک گرفته تا آینه‌های کامل حمام در بازار موجود است.

به گزارش کاماپرس، با ورود آینه‌های هوشمند به بازار تکنولوژی تغییرات عظیمی در سبک زندگی مردم به‌ وجود آمد؛ به عنوان مثال با وجود این آینه‌ها می‌توان در حین آماده‌‌شدن برای رفتن به سرکار به اخبار دسترسی داشت و یا برنامه‌های روزانه را چک کرد.

فواید آینه‌ هوشمند

صرفه‌جویی در زمان: با دسترسی سریع به اطلاعات مهم مانند برنامه‌ها و قرارهای روزانه می‌توان در زمان صرفه‌جویی کرد.

سرگرمی: این آینه می‌تواند گزینه‌‌ مناسبی برای سرگرمی‌های روزانه مانند پخش موسیقی یا تماشای ویدیو باشد.

اتوماسیون خانگی: برای برخی از کاربران که در خانه‌های هوشمند با وسایل الکترونیکی زندگی می‌کنند، این آینه‌ها گزینه پر کاربردی برای کنترل وسایل هوشمند هستند.

دریان سفر امید

بررسی سلامت: آینه هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشرفت سلامت و تناسب اندام خود را بررسی کنند.

آینه هوشمند- کاماپرس

اجزای سازنده آینه هوشمند

آینه‌های هوشمند سه جزء اصلی دارند؛ یک آینه دو طرفه، صفحه نمایش یا نمایشگر و یک دستگاه کامپیوتری.

آینه دو طرفه: در یک آینه معمولی لایه‌ای پشت شیشه وجود دارد که 100درصد نور ورودی را منعکس می‌کند؛ بنابراین وقتی به آینه نگاه می‌کنید، بازتابی از خود را می‌بینید. اما یک آینه دو طرفه نور را از یک جهت منعکس و اجازه می‌دهد نور از جهت دیگر عبور کند. این مدل آینه‌ها را حتما در فیلم‌های اتاق‌های بازجویی پلیس دیده‌اید.

صفحه نمایش یا نمایشگر: پشت آینه دوطرفه یک صفحه نمایش قرار دارد. این صفحه می‌تواند تبلت یا تلویزیون باشد. این صفحه برای نشان دادن اطلاعات به کار می‌رود و اندازه این نمایشگر می‌تواند هم اندازه آینه یا کوچکتر از آن باشد.

دستگاه کامپیوتری: نوع دستگاه کامپیوتری بستگی به نیاز افراد و نوع اطلاعات درخواستی دارد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های آینه هوشمند

صفحه لمسی: قابلیت صفحه لمسی ارتباط شما با این آینه‌ها را آسان‌تر می‌کند.

ال‌ای‌دی یا صفحه نور: نوار ال‌ای‌دی ساده در اطراف آینه هوشمند قرار دارد که می‌تواند به نورپردازی خانه شما کمک خوبی بکند.

سنسور حرکت: با این ویژگی، شما آینه‌ای چراغ‌دار دارید که هر وقت وارد اتاق می‌شوید، روشن می‌شود.

کنترل صدا: می‌توانید با آینه‌تان حرف بزنید، سوال کنید یا صدای آن را بشنوید.

تشخیص چهره: آینه هوشمند می‌تواند چهره اعضای خانه را تشخیص دهد و محتوا را متناسب با فرد داخل خانه فعال کند.

انواع آینه هوشمند در بازار

آینه هوشمند پایه: این آینه‌ها اطلاعات اولیه مانند زمان، تاریخ و آب‌وهوا را نمایش می‌دهند. آن‌ها ممکن است دارای نور ال‌ای‌دی داخلی برای دید بهتر باشند.

آینه هوشمند اطلاعاتی: آینه هوشمند اطلاعاتی، موضوعاتی مانند اخبار، رویدادهای مهم تاریخی و حتی گزارش ترافیک شهری را پوشش می‌دهند.

آینه هوشمند تناسب اندام: آینه‌ای مناسب برای ورزشکاران است که روتین‌های تمرین، فیلم‌های ورزشی، و داده‌های مربوط به تناسب اندام را نمایش می‌دهد.

آینه صفحه لمسی: کاربران می‌توانند در منوی آینه صفحه لمسی چرخ بزنند، گزینه‌ها را انتخاب کنند و با برنامه‌ها تعامل داشته باشند. تمامی این ویژگی‌ها به وسیله یک صفحه لمسی انجام می‌شود.

آینه هوشمند امنیتی: آینه امنیتی مجهز به یک دوربین برای اهداف امنیتی و پلیسی است.

آینه هوشمند پزشکی: این نوع از آینه‌های هوشمند برای مراقبت‌های بهداشتی و نظارت بر بیمار استفاده می‌شود.

قیمت آینه هوشمند در بازار

آینه‌ هوشمند بسته به نوع و سایز آن قیمت‌های مختلفی در بازار دارد؛ اما می‌توان یک آینه هوشمند 21 اینچی مدل عمودی را به قیمت 151 میلیون تومان خریداری کرد. همچنین آینه هوشمند تناسب اندام 32 اینچی در بازار به قیمت 212 میلیون و 280 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اما مدل‌های ارزان‌تری از آینه هوشمند در بازار وجود دارد؛‌ به عنوان مثال، آینه لمسی دلفین مدل TCH-8060-Meg که یک آینه لمسی است با قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین اگر بخواهید یک آینه لمسی، ضدبخار و ضدآب را خریداری کنید، باید حدود 4 میلیون تومان هزینه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : حفاظ تصویر کارمانیافریتز
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان