پرفروش ترین اسپری محافظ مو در برابر حرارت سشوار و اتو

ژیوار

حرارتی که دستگاه‌های برقی مانند سشوار، اتو مو، دستگاه‌های صاف‌کننده و فر کننده به موی سر می‌دهند، با تبخیر آب آن، باعث خشکی، وزی و شکنندگی موها می‌شوند. برای رفع این مشکل، لازم است قبل از اعمال حرارت بر روی موها، از محصولات مراقبتی مانند اسپری محافظت حرارتی استفاده شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 اسپری محافظ مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو می‌پردازد.

1-اسپری محافظ حرارت مو فولیکا

حجم این اسپری 200 میلی‌لیتر و قیمت آن در زمان نگارش این گزارش حدوداً 190 هزار تومان است. این محصول، با ایجاد لایه‌ای محافظتی بر روی موها، آن‌ها را تا دمای 220 درجه در مقابل حرارت حفظ می‌کند. ویتامین B5 موجود در این اسپری، خاصت ترمیم‌کنندگی و رطوبت‌رسانی به مو دارد. ویتامین E به کار رفته در آن نیز با داشتن نقش آنتی‌اکسیدانی، از اثر رادیکال‌های آزاد بر مو جلوگیری می‌کند. این اسپری با داشتن روغن آرگان مانع وزی و موخوره در مو می‌شود.

 

دریان سفر امید

بیشتر بخوانبد:

2- اسپری نگهدارنده و ضد وز مو سایوس مدل Satin Straight

حجم این محصول 150 میلی‌لیتر و قیمت آن حدوداً 190 هزار تومان است. این اسپری بدون ایجاد چسبندگی در مو، از آن مقابل حرارتی تا دمای 230 درجه محافظت می‌کند. این اسپری برای تمام انواع مو خصوصاً موهای وز و خشک مناسب است.

3- اسپری محافظ حرارت مناسب موی رنگ شده زی

این محصول با حجم 200 میلی‌لیتر حدوداً 110 هزار تومان قیمت دارد. فرمولاسیون این اسپری برای موهای رنگ شده طراحی شده‌ است. این اسپری مناسب مصرف روزانه است و بعد از استفاده از آن نیاز به آب‌کشی کردن موها نیست. روغن آرگان موجود در این اسپری به رفع وزی مو کمک می‌کند. این محصول همچنین حاوی ویتامین E است و مو را در برابر رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند. در فرمولاسیون این اسپری برای رطوبت‌رسانی به مو و تثبیت رنگ درموهای رنگ‌شده از عصاره انار، جو دوسر و روغن جوجوبا استفاده شده‌ است.

4- اسپری محافظ حرارتی مو Keratin Smooth ترزمه

قیمت این محصول با حجم 236 میلی‌لیتر حدوداً 600 هزار تومان است. فرمولاسیون این اسپری با کراتین و روغن مارولای آفریقایی غنی شده‌است. طراحی این اسپری به‌طور اختصاصی برای محافظت در برابر حرارت سشوار انجام گرفته و توانایی حفاظت از مو را تا حرارت 450 درجه فارنهایت (تقریبا معادل 233 درجه سلسیوس) دارد. کراتین هیدرولیز شده موجود در این اسپری موجب نرمی موی آسیب‌دیده می‌شود. این اسپری برای استفاده همه انواع مو مناسب است و نیازی به آب‌کشی پس از مصرف ندارد.

5- اسپری محافظ حرارتی قبل از براشینگ و اتو نلی

قیمت این محصول با حجم 200 میلی‌لیتر حدوداً 200 هزار تومان قیمت دارد. این محصول موهای سر را در مقابل حرارتی تا دمای 200 درجه سلسیوس حفظ می‌کند و مانع سوختگی و وزی مو می‌شود. این محصول همچنین خاصیت براق‌کنندگی و صاف‌کنندگی موی سر را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژهویترین
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان