ورود فیدیلیو به بازار سفارش آنلاین غذا

فیدیلیو رقیب جدید اسنپ فود به بازار می آید-کاماپرس
ژیوار

فیدیلیو یکی از اولین پلتفرم‌های صنعت غذا که پیش از این در حوزه نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌ها فعالیت داشت، اخیرا به بازار سفارش آنلاین غذا وارد شده است.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون پلتفرم‌هایی همچون اسنپ فود، اُفود و غیره در این بازار فعال هستند و به نظر می‌رسد که فیدیلیو نیز با هدف کاهش انحصار در این حوزه از اقتصاد دیجیتال وارد شده است.

توسعه اقتصاد دیجیتال باعث ایجاد بازارهای رقابتی و افزایش سطح دسترسی شده است، به طوری که انحصار در این حوزه دیگر پایدار نخواهد بود. با ورود بازیگران جدید، بازار سفارش آنلاین غذا نیز به تدریج متنوع‌تر می‌شود و رقابت بین کسب‌وکارها بیشتر خواهد شد، بازاری که در سال‌‌‌های گذشته با کنار رفتن کسب‌‌‌ و کارهای کوچک انحصاری شده بود.

به نقل از دنیای اقتصاد، بعد از اعلام گروه گلرنگ مبنی بر راه‌اندازی و توسعه اُفود به عنوان رقیبی جدی برای اسنپ‌فود، اخیراً فیدیلیو نیز ورود خود به بازار سفارش آنلاین غذا را اعلام کرده است. این پلتفرم که تا کنون در زمینه نقد و بررسی رستوران‌ها و کافه‌ها فعالیت داشته، اکنون اعلام کرده که به حوزه سفارش آنلاین غذا نیز وارد شده است.

دریان سفر امید

فیدیلیو ادعا کرده که با ۱۵ سال تجربه، حدود یک میلیون کاربر فعال دارد و در یک سال و نیم گذشته به توسعه این محصول جدید پرداخته است. به نظر می‌رسد که فیدیلیو نسخه بتای سرویس سفارش آنلاین غذای خود را برای تهران آماده کرده است و یک سیستم لجستیک اختصاصی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ فودفیدیلیوگلرنگ
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز