ریسپکت 2 بخریم یا کی ام سی جی 7؟

ژیوار

ریسپکت 2 و کی ام سی جی 7 از نظر حداکثر سرعت و شتاب متفاوت هستند. اما از نظر آپشن تفاوت چندانی ندارند. به همین دلیل انتخاب از بین این دو خودرو می‌تواند تا حدودی سلیقه‌ای باشد.

به گزارش کاماپرس، دو خودروی ربسپکت و کی ام سی جی 7 هر دو چینی هستند. از نظر خریداران هر دو خودرو دارای آپشن‌های خوبی هستند و از نظر فنی نیز از خودروهای ایرانی وضعیت بهتری دارند. اما کدام یک از این دو خودرو بهتر هستند؟ در این گزارش به این سوال پرداخته می‌شود که ریسپکت 2 بخریم یا کی ام سی جی 7؟

بیشتر بخوانید:

این دو خودرو چینی در داخل ایران مونتاژ می‌شوند. از نظر ظاهری هر دو خودرو ظاهری مدرن دارند. اما کی ام سی جی 7 از المان‌های هندسی بیشتری در بدنه خودرو استفاده کرده‌است. از نظر فضای داخلی نیز کی ام سی برای سرنشینان راحت‌تر است. با این حال تفاوت‌ها به قدری نیست که برتری در این بخش خیلی نمایان باشد.

مقایسه فنی ریسپکت 2 و کی ام سی جی 7

هر دو خودرو با موتوری 1.5 لیتری توربو شارژ تغذیه می‌شوند.  از نظر توان کی ام سی جی 7 دارای 172 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور است. اما ریسپکت 2 دارای 154 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور است. مقایسه این بخش نشان می‌دهد که موتور ریسپکت ضعیف‌تر است.

دریان سفر امید

از نظر شتاب کی ام سی جی 7 حدود 8.5 ثانیه طول می کشد تا به حداکثر شتاب خود برسد. در مقابل ریسپکت به 10.5 ثانیه زمان نیاز دارد تا به حداکثر شتاب خود برسد. از نظر مصرف سوخت نیز دو خودر در محدوده 7 لیتر بنزین در 100 کیلومتر مصرف دارند. اما یکی از مهمترین تفاوت‌های این دو خودرو در حداکثر سرعت آنهاست که کی ام سی جی 7 حدود 20 کیلومتر در ساعت بیشتر از 190 کیلومتر سرعت ریسپکت می‌تواند براند.

آپشن‌های ریسپکت 2 و کی ام سی جی 7

از نظر آپشن‌ها نیز هر دو خودرو دارای مانیتور، دی لایت، اتولایت، سانروف، سیستم مولتی مدیا، کنترل کشش و پایداری، سنسور فشار باد تایر، استارت بدون کلید، تهویه اتوماتیک و … هستند.

در حال حاضر هر دو خودرو از نظر آپشن‌ها شرایط یکسانی دارند و تنها کی ام سی جی 7 شتاب و سرعت بالاتری دارد. همچنین در فضای داخلی نیز شرایط راحت‌تری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. البته نباید نادیده گرفت که قیمت کی ام سی جی 7 حدود 200 میلیون تومان بالاتر از رسپکت است.

انتهای پیام

مرتبط با : خودرو45
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز