5 مدل جاروبرقی سطلی برای استفاده در پانسیون ها + قیمت

شاخص-کاماپرس-min
ژیوار

جاروبرقی سطلی را می‌توان مهم‌ترین ابزار نظافتی در محیط هایی نظیر پانسیون قلمداد کرد. این محصول که با نام جاروبرقی هتلی نیز شناخته می‌شود، بهتر است ویژگی‌هایی داشته باشد که استفاده از آن را آسان‌تر کند. اولین و مهم‌ترین نکته، قدرت موتور است؛ با توجه به استفاده روزمره و نسبتا زیاد از این دستگاه در خوابگاه‌ها، بهتر است در این مورد دقت شود. وزن جاروبرقی نیز یکی دیگر از معیارهای مهم در خرید این محصول برای خوابگاه‌ها و پانسیون‌هاست؛ چرا که جابجایی آسان این محصول وابسته به وزن پایین آن است.

کاماپرس در این گزارش با ارائه قیمت، به معرفی 5 مدل جاروبرقی سطلی برای استفاده در پانسون‌ها می‌پردازد.

جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000

در هنگام تهیه این گزارش، این جاروبرقی با قیمت حدودی 1 میلیون و 930 هزارتومان در بازار اینترنتی عرضه می‌شود. این محصول با وزن 6 کیلوگرم، حمل و نقل آسانی را برای کاربران رقم می‌زند. توان مکش این جاروبرقی بین 1200 تا 1500 وات قابل تنظیم است و از این رو، با بالاترین قدرت ممکن، نسبت به جمع‌آوری ذرات موجود روی موکت و فرض اقدام می‌کند. همچنین این محصول با تولید صدای 70 دسی بل، به نسبت موتور کم‌صدایی دارد.

جاروبرقی سطلی کهکشان مدل star5000-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y

این مدل جاروبرقی سطلی با قیمت حدودی 8 میلیون و 500 هزارتومان در سه رنگ قرمز، نقره‌ای و زرشکی عرضه می‌شود. این محصول حدود 3.6 کیلوگرم وزن دارد و در دسته جاروبرقی‌های خیلی سبک قرار دارد. مخزن جاروبرقی در این محصول، ذخیره‌سازی 18 لیتر زباله را ممکن می‌کند و از این رو نیازی به خالی‌کردن هر روزه آن نیست. قدرت موتور نیز در این دستگاه 2000 وات است و از این رو در برابر هرگونه فشار و پرکاری مقاوم است.

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV950Y-کاماپرس

جاروبرقی سطلی تیوا کد 3400

این مدل جاروبرقی با حدود قیمت 4 میلیون تومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های صاحبان پانسیون باشد. این محصول 7 کیلوگرمی حمل و نقل راحتی دارد و تا 10 متر را پوشش می‌دهد؛ طول کابل برق آن نیز 6 متر است. گنجایش مخزن این دستگاه 20 لیتر عنوان شده و برای استفاده‌های چندین و چندباره در طول روز و محیط خوابگاه مناسب است.

جاروبرقی سطلی تیوا کد 3400-کاماپرس

جاروبرقی سطلی اِمل مدل mvc 4700 AEG

این مدل جاروبرقی سطلی با قیمت حدودی 5 میلیون و 890 هزارتومان عرضه می‌شود. بر روی دسته این جاروبرقی، ریموتی طراحی شده که فضای کاربری آن را آسان‌تر می‌کند. لوله کنفی در این محصول به گونه‌‌ای طراحی شده که در برابر هر نوع پوسیدگی و ضربه مقاوم است. این دستگاه 8 کیلوگرم وزن دارد و در بحث جابجایی، فشار زیادی به کاربر تحمیل نمی‌کند.

جاروبرقی سطلی اِمل مدل mvc 4700 AEG-کاماپرس

جاروبرقی سطلی تامیما مدل 5500

این مدل جاروبرقی حدود 2 میلیون و 870 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. فیلتر بهداشتی بکار رفته در این دستگاه، از ایجاد گرد و غبار جلوگیری می‌کند. این محصول با 6.5 کیلوگرم وزن، شعاع 6 متری دارد و طول کابل برق آن 4.5 متر است. میزان تولید صدای این جاروبرقی نیز 75 دسی بل عنوان شده و از این رو، مزاحمت کمتری برای اتاق‌های دیگر در محیط پانسیون ایجاد می‌کند.

جاروبرقی سطلی تامیما مدل 5500-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دومینو کالادیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان