پرفروش ترین خودروهای بازار در طرح اقساطی

ژیوار

در گزارش همراه مکانیک از وضعیت بازار خودرو در سال 1402، ضمن بررسی افت و افزایش قیمت‌ها، آمارهای متنوعی از خودروهای پرفروش، سهم خودروهای داخلی، چینی و وارداتی در بازار خودرو، پرفروش ترین خودروها در طرح اقساطی، اسامی خودروهای دارای بیشترین تقاضا و سایر آمارهای مرتبط با این بازار منتشر شده است.

به گزاش کاماپرس، همراه‌مکانیک گزارش جامعی از آنچه در بازار خودروی ایران در سال 1402 رخ داده، منتشر کرد. این گزارش با تحلیل داده‌ها، وضعیت بازار خودرو در سال 1402 را به دو نیمه اول و دوم تقسیم کرده که در نیمه اول سال شاهد کاهش تدریجی قیمت‌ها و در نیمه دوم شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم.

کوییک و ام‌وی‌ام X22 دارای بیشترین رشد خرید در سال 1402

در بخشی از این گزارش ، ارزش معاملات خودرو در مجموعه همراه‌مکانیک طی سال 1402 بیش از 2000 میلیارد تومان عنوان شده و در این میان بیشترین سهم فروش مربوط به خودروهای داخلی و سپس چینی و وارداتی است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

خودروی لکسوس NX مدل 2017 گران‌ترین خودرو فروخته‌شده در نمایشگاه این مجموعه با قیمت 7 میلیارد تومان بوده است. همچنین خودروهای کوییک و ام‌وی‌ام X22 بیشترین میزان رشد خرید را نسبت به سال قبل داشتند.

پرفروش ترین خودروها در طرح اقساطی

طی سال گذشته، فروش اقساطی خودرو در همراه‌مکانیک نیز با رشد حدود 240 درصدی همراه بود. در این میان سهم خودروهای صفر و کاکرده به فروش رفته در طرح اقساطی همراه‌مکانیک تقریبا برابر بود و کوییک پرفروش‌ترین خودرو در این طرح بوده است.

206 دارای بیشترین تقاضای فروش

در سال گذشه همچنین بیش از 190 هزار درخواست فروش خودرو در این سایت ثبت شده و طی آن پژو 206 با بیش از 1400 آگهی بیشترین تقاضای فروش را داشت.

در بخشی از این گزارش همچنین به افتتاح اتوسنتر همراه‌مکانیک نیز به عنوان نمایشگاه فیزیکی و حضوری مجموعه در نیایش مال اشاره شده است که بر این اساس، فروشندگان امکان فروش امانی خودروی خود را در این محل را دارند.

پژو پارس، فیدلیتی و لندکروز پرجستجوترین خودروها در همراه مکانیک

در بخش پایانی گزارش 1402 همراه مکانیک، به بررسی رفتار کاربران سایت پرداخته شده است. بر این اساس، سایت و اپلیکیشن همراه‌مکانیک در سال 1402 بیش از 27 میلیون کاربر با 236 میلیون بازدید را ثبت کرده‌ و طی آن پژو پارس، فیدلیتی و لندکروز بیشتر از بقیه جستجو  شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : خودرو شاپخودرو45همراه مکانیک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان