چه لباسی برای تولد بپوشیم؟ (جامع ترین لیست لباس)

لباس تولد - کاماپرس
ژیوار

در پاسخ به سوال چه لباسی برای تولد بپوشیم؟ باید گفت بسته به اینکه مراسم تولد در فضای باز یا بسته باشد، شما می‌توانید برای تابستان از پیراهن های کوتاه عروسکی در فضای باز استفاده کنید، همچنین این امکان را دارید که یک کت تک زنانه را با شلوار یا دامن در فضایی مثل باغ یا محیط بسته خانه استایل نمایید.

در ادامه به بررسی انواع ترندهای لباس مناسب مهمانی تولد پرداخته‌ایم. کاماپرس در این گزارش با ارائه نکاتی به این سوال که چه لباسی برای تولد بپوشیم؟ پاسخی جامع داده است.

یک سوال قدیمی و تکراری؛ چه لباسی برای تولد بپوشیم؟

برای پاسخ به سوال که چه لباسی برای تولد بپوشیم؟ باید در ابتدا شکل برگزاری تولد را بدانیم. تولد یک مهمانی مثل بیشتر مهمانی ‌های دیگر است و می‌تواند انواع و اقسام مختلفی داشته باشد. برای نمونه، تولد می‌تواند رسمی یا غیر رسمی باشد. در این جشن نوع مهمانان و زمان و فضای برگزاری مراسم روی لباستان تاثیر گذار است.

تاثیر مهمانان تولد، بر لباسی که می خواهید بپوشید؟

تولد می‌تواند یک دورهمی دوستانه یا یک مهمانی رسمی با حضور آقایان و خانم‌ ها باشد. در مهمانی دوستانه شما می توانید با یک شومیز ساده به رنگ های روشن و گرم مثل قرمز و نارنجی یا حتی سفید با شلوار جین حاضر شوید، اما اگر مهمانی رسمی‌تر باشد، پیشنهاد ما استفاده از لباس های بسته‌تر و رسمی‌تر چون کت و شلوار است. پوشیدن لباس‌های باز باعث می‌شود این پیام را به میزبان ارسال کنید که برایش احترامی قائل نیستید. همه این نکات در انتخاب پوشش مناسب برای تولد بسیار مهم و حائز اهمیت است.

تاثیر زمان برگزاری در مدل لباس تولد

زمان برگزاری تولد نیز مهم است. اینکه تولد در روزهای سرد سال برگزار می ‌شود یا در روزهای گرم و اینکه تولد در کدام بازه زمانی در طی شبانه روز برگزار می‌ شود. طبیعی است که لباس مناسب برای تولد‌ های شبانه متفاوت از یک تولد برگزار شده در عصر یا ظهر هنگام باشد.

دریان سفر امید

لباس شما می تواند در زمستان شامل یک تونیک گرم بلند یا کوتاه همراه پالتو یا وست باشد. کراپ کت های جین برای این مهمانی ها بسیار مناسب است.

برای عصرانه نیز ما پیشنهاد می کنیم از انواع شومیزها همراه دامن و شلوار جین کمک بگیرید، این مهمانی ها اغلب دوستانه هستند.

بررسی انواع محیط ها برای مراسم تولد

در نظر داشته باشید که محیط برگزاری تولد بر انتخاب نوع لباس تاثیرگذار است. این فضا می‌ تواند رستوران، باغ، منزل یا تالار باشد. شما متناسب با فضایی که تولد در آن برگزار می شود، باید لباس ترند و جذابی داشته باشید. برای این موضوع ما البسه مناسب و ترند هر محیط را به شما معرفی کرده ایم.

لباس مناسب تولد در باغ و محیط‌ های بیرونی

اگر مراسم تولد در باغ و محیط‌ های مشابه برگزار می ‌شود، اینکه چه لباسی برای تولد بپوشیم، اندکی متفاوت خواهد بود. در این نوع از مهمانی‌ ها، به دلیل برگزاری تولد در محیط بیرونی، آب و هوای آن روز در انتخاب لباس اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. خانم­ ها برای روز های آفتابی می ‌توانند از پیراهن‌ های ماکسی بلند یا دامن کوتاه و شومیز های مجلسی مانند شومیز یقه مردانه استفاده کنند.

شما می توانید برای این مراسم از انواع پیراهن های به رنگ پاستیلی چون رنگ های صورتی، آبی، لیمویی و … استفاده نمایید.

در روزهای سرد سال نیز می ‌بایست پیراهن ‌های آستین بلند و لباس‌ های گرم ‌تر را انتخاب کرد. در مورد انتخاب کفش نیز علاوه بر آب و هوا، باید نوع محیط را در نظر گرفت. کفش ‌های باز برای آب و هوای گرم و کفش ‌های بسته‌ تر و بوت ‌ها برای آب و هوای سرد مناسب هستند. در صورتی که محیط برگزاری به شکل چمن است، باید کفش ‌های تخت ‌تری را برای استایل خود انتخاب کنید.

در رستوران و کافی شاپ چه لباسی برای تولد بپوشیم؟

برای تولد هایی که در رستوران و کافی شاپ برگزار می ‌شود، لباس‌ های مدرن و شیک امروزی مناسب ‌تر هستند این نوع از تولد ها در محیط داخلی برگزار می ‌شوند و تفاوت آب و هوایی در استایل خانم ­ها تاثیر آنچنانی نخواهد داشت.

به همین دلیل برای این گونه از تولد ها می ‌توانید از ست ‌های دامن بلند و بلوز، شلوار کتان و شومیز بهره بگیرید.

برای تولد های رسمی ‌تر پیشنهاد می کنیم، از یک کت تک زنانه با تناژ رنگی خنثی یا نود استفاده کنید. فقط باید توجه داشت که لباس‌ های انتخابی برای مراسم شام و پشت میز نشستن نیز مناسب باشد.

لباس مناسب برای تولد های لاکچری و خاص در تالار

در مورد تولد های لاکچری و خاص که معمولا به صورت رسمی ‌تر و خاص در مکان‌ هایی مانند تالار برگزار می ‌شوند، شاید لازم باشد که به خرید لباس‌ های رسمی­ تر مانند خرید کت و شلوار زنانه اقدام کرد. برای نمونه، کت ‌های کوتاه لاکچری که این روزها ترند هستند، برای این نوع از مهمانی‌ ها مناسب به نظر می‌رسند.

این کت‌ ها می ‌توانند با شلوارهایی که از پارچه ‌های باکیفیت دوخته‌ شده‌اند، ست شوند. در ادامه برای کامل ‌تر کردن اینکه برای تولد چه بپوشیم، باید کیف، کفش، روسری و اکسسوری‌ های خود را نیز از انواع باکیفیت و ترند که با لباس نیز هماهنگ باشند، انتخاب کرد.

در این نوع از تالار‌ها به دلیل داخلی بودن محیط، انتخاب هر نوع از کفش و صندل شیک می ‌تواند مناسب باشد. فقط باید توجه داشت که از کفش‌ های رسمی ‌تر استفاده کرد.

خرید با کیفیت‌ترین لباس‌های رسمی زنانه از «گالری پویان»

گالری پویان، یکی از سایت ‌های اینترنتی عرضه کننده پوشاک باکیفیت ایرانی و تولید ملی است که محصولات خود را با برند ZP عرضه می ‌کند. این پوشاک با طراحی منحصر به فرد تولید شده و علاوه بر ایران به کشورهایی همچون عراق نیز صادر می ‌شود. انواع لباس زنانه در این وبسایت قابل خریداری بوده و امکان فروش اقساطی نیز برای مشتریان فراهم شده است.

علاقه ­مندان برای خرید آنلاین لباس‌ های لاکچری و شیک زنانه می ­توانند به وبسایت رسمی این برند به آدرس zpooyan.com مراجعه کنند یا برای دریافت مشاوره با شماره تلفن 05137663499 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : گالری پویان
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز