پهپادی که گرافیتی ها را از دیوار شهر پاک می کند

ژیوار

واحد ترابری و حمل و نقل شهرداری واشنگتن آمریکا به تازگی اعلام کرده است که پهپادهای جدیدی را به منظور پاک کردن گرافیتی‌ها از روی دیوارهای شهر به کار خواهد گرفت. این پهپادها می‌توانند گرافیتی را از روی مکان‌هایی که دسترسی به آن ها دشوار است پاک کنند و نخستین بار در جهان است که از این گونه پهپادها استفاده می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به کارگیری این پهپادهای جدید بخشی از برنامه گسترده واشنگتن برای مبازره با گرافیتی‌ها به شمار می‌آید و به همین منظور امسال بودجه‌ای 1 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است. در این برنامه علاوه بر به کارگیری پهپادهای پاک کننده، دوربین‌هایی نیز در طول جاده‌ها و خیابان‌ها به کار گرفته می‌شود تا افرادی که گرافیتی‌ها را می‌کشند شناسایی کند.

پهپادهای جدید ضد گرافیتی می‌توانند بدون صرف هزینه‌های زیاد به مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها دشوار است دسترسی داشته باشند و چنانچه موفق عمل کنند شهرداری دیگر شهرهای آمریکا نیز آن‌ها را به کار خواهند گرفت.

دریان سفر امید

پهپادهای ضد گرافیتی از یک نازل رنگپاش استفاده می‌کنند و رنگ مورد نیاز نیز از یک تانکر که بر روی زمین قرار دارد تأمین می‌شود. این سیستم به پهپاد اجازه می‌دهد به مکان‌های دشوار مانند دیوارها یا پل‌های بلند دسترسی داشته باشد. یک اپراتور از روی زمین می‌تواند موقعیت دقیق پهپاد را تعیین کند تا کار رنگپاشی بر روی گرافیتی‌ها با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان