مدل ‌های پرفروش توالت فرنگی

ژیوار

امروزه کارخانه‌های بسیاری در ایران به تولید توالت فرنگی مشغول هستند و محصولات خود را با برندهای مختلف به بازار عرضه می‌کنند. یکی از دغدغه‌های مردم برای خرید توالت فرنگی، انتخاب برند است.

کاماپرس در این گزارش چند مدل پرفروش‌ توالت فرنگی از برندهای مختلف را معرفی کرده است.

توالت فرنگی مروارید مدل مگا

مروارید، یکی از برندهای مطرح در تولید این محصول بوده که انواع توالت‌ فرنگی را با نام‌های گوناگون روانه بازار کرده است. مگا، یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های توالت ‌فرنگی موجود از این برند است. این محصول به صورت یک تکه ساخته شده و در ساخت آن از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است.

درب این توالت از نوع آرام بند بوده و سیستم تخلیه آن نیز از نوع آبشاری یا واش دان است. شکل مستطیلی این توالت فرنگی، زیبایی خاص و لوکسی به آن داده است و در دکوراسیون‌های مدرن امروزی به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

مگا در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود، اما بیشتر مدل‌های آن قیمتی در حدود پنج تا شش میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

توالت فرنگی مروارید

توالت فرنگی گلسار فارس مدل پلاتوس

پلاتوس یکی از مدل‌های شیک و مدرن توالت فرنگی از شرکت گلسار است. گلسار، نامی قدیمی و آشنا در تولید محصولات باکیفیت از جنس چینی بوده که مدل‌های مختلف توالت فرنگی را روانه بازار کرده است.

پلاتوس از طراحی لوکسی برخوردار است که آن را مناسب هر نوع دکوراسیون داخلی و مدرن امروزی می‌کند. این مدل از توالت فرنگی دارای لعاب‌های آنتی باکتریال با خاصیت نانو است تا از نشست باکتری‌ها و ویروس‌ها روی بدنه و نشیمنگاه جلوگیری کند. نوع تخلیه این محصول از نوع توربوجت بوده و هر بار تخلیه همراه با شست و شوی کامل کاسه توالت همراه است.

این مدل از محصولات گلسار فارس در چند درجه کیفی وارد بازار شده است و به قیمت حدود پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دستشویی فرنگی گلسار فارس مدل پلاتوس

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا

چینی کرد نیز یکی از تولید‌کنندگان و برندهای مطرح در بازار این محصول است. این شرکت مدل‌های مختلفی از توالت فرنگی را روانه بازار کرده و در این میان، هلیا یکی از مدل‌های پرفروش این برند در بازار است.

این توالت فرنگی یک تکه دارای سیستم تخلیه وان داش یا آبشاری است و درب آرام بند دارد. این توالت در دو درجه کیفی ساخته و با قیمت‌های متفاوت روانه بازار شده است. مدل دو تکه هلیا نیز در بازار موجود است و تکه‌های این مدل در هنگام نصب به یکدیگر متصل می‌شود. شاید تنها نکته منفی این محصول، نداشتن شیر بیده یا خودشور باشد.

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا به قیمت حدود سه میلیون و 500 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا

توالت فرنگی گاتریا مدل آی

گاتریا یکی از برند‌های تولیدکننده این نوع از محصولات چینی بهداشتی بوده، اما در بازار ایران نسبت به سه برند قبلی، کمتر شناخته شده است.

این مدل، یکی از مدل‌های باکیفیت گاتریا است که فقط در درجه کیفی یک تولید می‌شود. مدل آی، یکی از مدل‌های توالت فرنگی پشت بلند است. یکی از برتری‌های این مدل نسبت به محصولات قبلی، داشتن شیر بیده یا خودشور است. لوله این شیر روی بدنه توالت تعبیه شده است و با وصل سرشیر، امکان استفاده از این قسمت فراهم می‌شود. در واقع خود شیر را باید به صورت جداگانه خریداری کرد.

سیستم خروجی این محصول به صورت آبشاری است و آب با فشار زیاد ضمن شستن تمام کاسه، به بیرون از توالت منتقل می‌شود.

توالت فرنگی گاتریا مدل آی به قیمت حدود سه میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

دستشویی فرنگی گاتریا مدل آی

مقایسه قیمت روز کالاها در «ایمالز»

ایمالز، اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و همچنین فروشگاه‌های حضوری ارائه می‌دهد. جست‌وجو در این سایت باعث می‌شود که بتوان کالای مورد نظر را بهتر و ارزان‌تر خریداری کرد.

متقاضیان برای بهره‌مندی از خدمات جست‌وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس اینترنتی emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز