جدیدترین ایده های طراحی داخلی سالن انتظار مطب

ژیوار

نوع دکوراسیون داخلی مطب پزشکان به دلیل مراجعه بیماران و در انتظار ماندن آنان تا رسیدن نوبت معاینه اهمیت زیادی دارد. برای این منظور امکان دکوراسیون راحت و جذاب مطب با صرف هزینه کم و با استفاده از خزه‌های تثبیت شده وجود دارد. قیمت خزه تثبیت شده نسبت به دیگر انواع خزه‌ها مناسب بوده و گزینه خوبی برای دکوراسیون فضاهای مختلف به خصوص مطب پزشکان هستند.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین ایده‌های طراحی داخل سالن انتظار مطب‌ها را معرفی کرده است.

چرا استفاده از خزه تثبیت شده در مطب‌ها مناسب است؟

معمولا بیماران به دلیل شرایط روحی و جسمی نامساعد با همراهان خود مجبور به صرف مدت زمانی در مطب پزشکان هستند؛ از این رو دکوراسیون داخلی محیط مطب به شدت بر روحیات آنان اثرگذار است. دکوراسیون با خزه تثبیت شده نیز خرج چندانی ندارد، زیرا قیمت خزه تثبیت شده نسبت به دیگر انواع گل و گیاهان مناسب بوده و ضمنا این محصولات به دلیل عمر بالا صرفه اقتصادی دارند.

خزه سبز، خزه تثبیت شده یا خزه دیواری، یکی از مدل‌های دکوراسیون است که توانسته در میان طراحان داخلی جایگاه خوبی به دست آورد. این محصول به دلیل تنوع رنگی، اشکال متنوع، ساختار اسفنجی زیبا و ماندگاری طولانی، گزینه مناسبی برای زیباسازی فضای شرکت‌ها، مطب‌ها و خانه‌ها است. گذشته از مناسب بودن قیمت خزه تثبیت شده و موارد مذکور، این محصولات به خاطر داشتن مزایایی که در ادامه بیان خواهد شد بهترین گزینه برای تزئین مکان‌های مختلف هستند.

خزه تثبیت شده - کاماپرس

دریان سفر امید

عدم ایجاد حساسیت، از دیگر مزایای این محصولات است. در واقع این محصولات به دلیل اینکه با خاک و کودهای شیمیایی و گیاهی ارتباطی ندارند، حساسیت چندانی ایجاد نمی‌کنند. این محصولات برخلاف اینکه در رسته گیاهان هستند، نیازی به آبیاری ندارند و در برابر باد و نور خورشید مقاوم به نظر می‌رسند. این محصولات بی‌دردسر به دلیل قیمت مناسب، گزینه خوبی برای طراحی و دیزاین فضاهای داخلی به شمار می‌روند.

پزشکانی که بیشتر زمان خود را در مطب سپری می‌کنند، بهتر است به این قبیل محصولات توجه ویژه داشته باشند. در واقع این محصولات به دلیل قیمت مناسب، ایجاد نکردن حساسیت و همچنین تولید اکسیژن بیشتر، گزینه مناسبی برای استفاده در مطب‌ها به شمار می‌روند.

گذشته از همه خواص و مواردی که گفته شد، پزشکانی که به داشتن گل و گیاه در مطب خود علاقه دارند، اما به خاطر حساسیت فضا و رسیدگی به این محصولات باید نهایت دقت خود را به خرج دهند، بهتر است از گزینه دیوار خزه‌ای استفاده کنند.

این محصولات علاوه بر موارد فوق، به راحتی در فضای مطب یا دیگر مناطق نصب می‌شوند و به دلیل داشتن رنگ‌های خنثی‌ بسیار مورد توجه هستند. این پنل‌ها بدون نیاز به مراقبت و اشغال فضا مانند قاب عکسی روی دیوار مطب قرار می‌گیرند و به آن رنگ و لعاب خوبی می‌بخشند. حتی به اعتقاد برخی از پزشکان، این محصولات به طرز فوق‌العاده‌ای فضا را شیک و مدرن می‌کنند.

بنابراین با در نظر گرفتن مناسب بودن قیمت خزه تثبیت شده و دیگر مزایای آن، می‌توان گفت این محصول بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف به خصوص مطب‌ها است.

خزه - کاماپرس

خرید مناسب‌ترین خزه تثبیت شده از «بست ماس»

پزشکانی که مایل به آگاهی از قیمت خزه تثبیت شده و تهیه این نوع محصول برای زیباسازی فضای داخلی مطب هستند، بهتر است به یک درگاه اینترنتی مطمئن مانند بست ماس مراجعه کنند. مجموعه مذکور قیمت خزه تثبیت شده را به همراه اطلاعات کامل این محصول در اختیار مشتریان می‌گذارد.

بست ماس اولین فروشگاه رسمی متخصص در حوزه فروش خزه، گیاهان تثبیت شده و خزه‌ها و گیاهان مخصوص محیط مرطوب در ایران است. این مجموعه از سال 1395 به صورت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه انواع خزه زنده مخصوص محیط‌های مرطوب فعالیت خود را شروع کرد و از آن زمان تاکنون موفق شده بالغ بر 30 جنس سرخس و خزه را برای اولین بار در ایران نامگذاری کند.

این مجموعه پس از سال‌ها کار و فعالیت و انجام آزمون‌های مختلف کیفی، برای نخستین بار موفق شد که روش نوینی را درباره تثبیت انواع خزه و گیاه در سازمان ثبت اختراعات ایران به ثبت برساند. مجموعه بست ماس از سال 1397 توانسته رتبه‌های قابل توجهی را در زمینه خزه تثبیت شده و گیاهان خزه‌ای به دست آورد. کسب عنوان تنها تولیدکننده محصولات تثبیت شده در ایران و دومین در خاورمیانه، از جمله دستاوردهای این مجموعه از سال 1397 تا کنون است.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز