شرایط رزرو اتاق در هتل الیت ورد وان

ژیوار

شهر وان با زیبایی منحصر به فرد و ترکیب مناطق تاریخی با جاذبه‌های گردشگری مدرن انتخابی بی‌نظیر برای کاوش و گشت و گذار است. وان به عنوان یک شهر پر جنب و جوش باعث می‌شود لحظات خوشی را در آن تجربه کرده و از غنای تاریخی آن لذت ببرید.

به گزارش کاماپرس، پیش از سفر به هر مکانی انتخاب یک هتل خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. موارد زیادی برای انتخاب یک هتل وجود دارد که بسته به شرایط هر فرد متفاوت است. هتل پنح ستاره الیت ورد وان با معماری بی‌نظیر و قصر مانند با موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده و دسترسی آسان بی‌شک از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر به حساب می‌آید.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل الیت ورد وان بررسی شده است.

 چرا هتل الیت ورد وان؟

هتل پنج ستاره الیت ورد در قلب شهر وان ترکیه واقع شده که با معماری نئوکلاسیک خود توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. این هتل با وای فای رایگان پرسرعت خود که در سرتاسر مجموعه قابل استفاده است مورد رضایت مسافران قرار گرفته است. هم‌چنین موقعیت مکانی هتل الیت ورد این امکان را می‌دهد تا با نزدیکی به مناطق مختلف از سفر به این شهر شرقی لذت ببرید. با اقامت در این هتل می‌توان هم از آرامش آن استفاده کرد و هم از فضاهای شاد آن لذت برد.

دریان سفر امید

دسترسی هتل الیت ورد

یکی از دلایل استقبال زیاد از این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی آن است که دسترسی به مناطق مختلف را آسان می‌کند. این هتل به مراکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان نزدیک است. هم‌چنین با طی کردن مسیری کوتاه می‌توان به مسجد یولو کامی، موزه اوراتو و قلعه وان رسید. با طی کردن تنها 6 کیلومتر از هتل می‌توان به دریاچه وان رسید و از پیاده‌روی در کنار آن لذت برد.

امکانات هتل الیت ورد وان

این هتل دو رستوران مختلف با منو غذایی متنوع دارد که پذیرای ذائقه و سلیقه‌های متنوع است. با رفتن به رستوران گریل اوجاکباشی هتل می‌توان از طعم بی‌نظیر غذاهای سنتی در یک محیط ساکت و آرام لذت برد. در کنار آن رستوران الیت با طبخ غذاهای ترکی، بین المللی و دریایی ذائقه غذایی مسافران را در نظر گرفته و غذاها را با بهترین کیفیت آماده می‌کند. گفتنی است که صبحانه‌های سرو شده در این هتل از نظر مسافران دارای کیفیت بالایی است. هم‌چنین با اقامت در این هتل می‌توان از بار با موسیقی زنده، طعم زنده کیک و قهوه در کافه ایتالیایی و ویتامین بار این مجموعه لذت برد.

این هتل با در اختیار داشتن اسپا و درمانگران متخصص قادر است خستگی یک روز گشت و گذار را از بین ببرد. هم‌چنین هتل الیت ورد استخر سرپوشیده و حمام ترکی دارد.

خدمات ویژه هتل پنج ستاره الیت ورد

این هتل همانند دیگر هتل‌های پنج ستاره مرکز خرید داشته که در صورت نبود وقت کافی می‌توان خرید‌های خود را در آن انجام داد. صندوق امانات هتل این امکان را می‌دهد تا اشیا ارزشمند خود را به آن سپرده و با خیال راحت از اقامت خود در شهر وان لذت ببرید. این هتل برای کسانی که به منظور قرارهای کاری به وان سفر می‌کنند بهترین انتخاب است. وجود سالن برگزاری مهمانی و اتاق جلسات کاری از نکات مثبت این هتل محسوب می‌شود. هم‌چنین پرسنل این مجموعه اغلب به زبان انگلیسی و فارسی مسلط بوده و برخورد خوب پرسنل با مسافران از وجوه مثبت اقامت در این هتل به شمار می‌آید. این هتل پارکینگ رایگان دارد.

اتاق های هتل

در این هتل 4 تایپ مختلف اتاق با معماری چشمگیر وجود دارد که با وجود پنجره‌های بزرگ نمایی زیبا از شهر وان را به نمایش می‌گذارد. اتاق‌های هتل الیت ورد در درجات مختلف از اتاق یک نفره تا سوئیت شخصی متفاوت بوده هرچند تمامی این اتاق‌ها با معماری کلاسیک عثمانی و وسایل مدرن دیزاین شده است. اتاق‌های این هتل همگی عایق صدا بوده که باعث می‌شود اقامتی راحت در این هتل داشته باشید.

رزرو هتل الیت ورد وان با «بیسان گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور وان یا رزرو اتاق در هتل الیت ورد وان می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز