چگونه تا 5 سال آینده با نرخ امروز سفر کنیم؟

ژیوار

در سال‌های اخیر افزایش هزینه‌های زندگی منجر به کاهش آمار سفر در بین اقشار مختلف افراد جامعه شده‌ است. حالا شرکت هتل‌سازی دریا با پیشنهاد ۱۰ سفر در طول ۵ سال با قیمت پایین‌تر از نرخ‌های روز، به دنبال ارایه راه‌کارهایی برای افزایش آمار سفر برای علاقمندان حوزه گردشگری، بدون دغدغه تورم است.

به گزارش کاماپرس، ورکشاپ کاهش هزینه‌های سفر با پیشنهادهای جذاب، روز جمعه و با حضور گردشگران و فعالان حوزه گردشگری در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

در ابتدای این برنامه که به میزبانی گروه هتل‌سازی دریا برگزار شد، نوید مافیان کارشناس گردشگری و نماینده گروه هتل سازی‌ دریا با اشاره به برخی دلایل کاهش میزان سفر در بین مردم ایران، عنوان کرد: مهمترین موانع سفر برای خانواده‌ها مشکلات مالی، نبود وقت، محدودیت در انتخابات مکان و شیوه‌های حمل‌ونقلی است.

دریان سفر امید

راهکارهای برای سفر با وجود تورم

او با اشاره به ادامه تورم، ارائه راهکارهایی برای دستیابی به شرایط متعادل را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر هزینه یک خانواده چهار نفره برای اقامت سه شب و چهار روز در یک اتاق هتل تاپ آرام رامسر حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اما سوال مهم این است که هزینه اقامت در این هتل در سال‌های آینده همین قدر خواهد بود؟ با در نظر گرفتن تورم ثابت ۲۰ درصدی، یکسال بعد همین هزینه به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، در دو سال بعد به ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، در سه سال بعد به ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در ۴ سال بعد به ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

مافیان با پیشنهاد پکیج‌های سفر جذاب، با درنظر گرفن تورم سالانه، اضافه کرد: شرکت هتل‌سازی دریا برای حل مسئله تورم پیشنهادات جذابی طراحی کرده که طراحی 10 سفر در طول ۵ سال با قیمت هر سفر ۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان (برای یک خانواده 4 نفره) یکی از آنهاست. البته در جزئیات قرارداد، ۵ سفر در نیمه دوم سال، برای شهرهای شمالی پکیج سه شب و چهار روز و برای شهرهای غیرشمالی دو شب و سه روز در نظر گرفته شده‌ است. همچنین در این پکیج برای خانواده‌های ۲ نفره یک شب و یک روز به پکیج اقامت اضافه می‌شود.

جزییات قرارداد پکیج سفر 5 ساله

بر اساس این گزارش، طبق قرارداد پیشنهادی امکان تعویض اقامت ۳ شب دارنده کارت با اقامت ۲ شب در هتل‌های ۳ ستاره شهرهای مشهد ، اصفهان، تهران، شیراز، چالوس، یزد و۲۰ شهر پیشنهادی همچون همدان، قشم، کرمان، کرمانشاه، تبریز و غیره بدون پرداخت هزینه اضافه وجود دارد.

طبق گفته مجریان طرح، از آنجاکه 4 هتل جدید توسط شرکت دریا در حال ساخت بوده و تا اواسط تابستان به بهره برداری می‌رسد، تعداد انتخاب‌های متقاضیان در آینده بیشتر و جذاب‌تر می‌شود. همچنین بر اساس بند دیگر این قرارداد، براساس کارت تخفیفی که در زمان قرارداد ارائه می‌شود، متقاضی تا سقف ۲۰ میلیون تومان تخفیف دریافت می‌کنند.

طی قرارداد مذکور، همچنین در تورهای خارجی براساس کارت تخفیف سفر شرکت دریا، ۲۰ درصد در هزینه اسکان تخفیف ارائه می‌شود البته دارندگان کارت باید ۲ هفته قبل از سفر ووچر را از شرکت دریافت کنند.

پیشنهاد جذاب دیگر شرکت هتل‌سازی دریا برای دادن حس خوب سفر به متقاضیان، پرداخت اقساطی است. در واقع متقاضیان با پیش پرداخت 10 درصد سی میلیون و ۹۰ هزار تومان می‌توانند، بعد از دو هفته نخستین سفر خود را تجربه کرده و مابقی را در ۲۰  قسط یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومانی پرداخت کنند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز