فوری / نحوه ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک ایران زمین + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشتریان بانک ایران زمین که در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته، حداقل 10 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده و چهار ماه نیز از خواب حسابشان گذشته است، امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی با بهره 23 درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آن‌ها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین 12 یا 18 یا 24 ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه برای این وام، میزان هر قسط 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به 15 میلیون و 711 هزار و 991 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 377 میلیون و 87 هزار و 803 تومان اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

تاریخچه بانک ایران زمین و دسته بندی خدمات آن

بانک ایران زمین یکی از بانک‌های خصوصی شناخته شده در سطح کشور است که سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک را گروهی را از افراد متخصص از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی و مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاون گران تشکیل داده‌اند. هم اکنون این بانک در قالب سپرده، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ایران زمین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فوری / نحوه ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک ایران زمین + مبلغ اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز