راه های انتخاب بهترین کانسیلر برای زیر چشم

راه‌های انتخاب بهترین کانسیلر
ژیوار

کانسیلر یک محصول آرایشی همه‌کاره است که به پنهان‌کردن عیوب، صاف‌کردن رنگ پوست و روشن‌کردن ناحیه زیر چشم کمک می‌کند. با این‌ حال، با گزینه‌های متعدد موجود در بازار، انتخاب کانسیلر مناسب می‌تواند دشوار باشد. بنابراین شناخت نوع پوست، پوشش موردنظر و نگرانی‌های خاص برای انتخاب بهترین کانسیلر که متناسب با نیاز شما باشد، بسیار مهم است.

کاماپرس در این گزارش، راه‌های انتخاب بهترین کانسیلر برای زیر چشم را معرفی می‌کند.

نوع پوست خود را تعیین کنید

اولین قدم برای انتخاب بهترین کانسیلر، شناسایی نوع پوست شماست. چه پوست چرب، خشک، مختلط یا حساس داشته باشید، انتخاب یک کانسیلر فرموله شده برای نوع پوست خاص شما می‌تواند به افزایش عملکرد و طول عمر آن کمک کند.

برای پوست‌های چرب: به دنبال کانسیلرهای بدون چربی یا مات باشید که بدون افزودن برق اضافی یا مسدودکردن منافذ، پوشش طولانی‌مدتی را ارائه می‌دهند.

برای پوست‌های خشک: کانسیلرهای مرطوب‌کننده یا کرمی حاوی مواد مرطوب‌کننده مانند اسید هیالورونیک یا گلیسیرین را برای جلوگیری از چین و پوسته‌پوسته شدن انتخاب کنید.

دریان سفر امید

برای پوست‌های مختلط: کانسیلری با فرمول سبک و قابل‌ساخت انتخاب کنید که بتواند هم نواحی چرب و هم نواحی خشک را بدون برجسته‌کردن لکه‌های خشک یا ایجاد چربی اضافی برطرف کند.

برای پوست‌های حساس: کانسیلرهای بدون عطر و ضد حساسیت را انتخاب کنید که با ترکیبات ملایم و دوستدار پوست فرموله شده‌اند تا تحریک و واکنش‌های آلرژیک را به حداقل برسانند.

1-نوع پوست خود را تعیین کنید

2-سطح پوشش را در نظر بگیرید

کانسیلرها در سطوح مختلف پوشش با اولویت‌ها و نیازهای مختلف هستند. تعیین سطح پوشش مطلوب می‌تواند به محدودکردن گزینه‌های شما کمک کند و اطمینان حاصل کند که کانسیلری را انتخاب می‌کنید که به طور مؤثری عیوب را استتار کند و درعین‌حال طبیعی به نظر برسد.

پوشانندگی شفاف: ایده‌آل برای دستیابی به ظاهری طبیعی و بدون آرایش، کانسیلرهای پوششی شفاف پوششی سبک برای یکنواخت کردن عیوب جزئی پوست و محوکردن ظرافت عیوب ایجاد می‌کنند.

پوشش متوسط: مناسب برای پوشاندن لکه‌های متوسط، حلقه‌های تیره و قرمزی، کانسیلرهای با پوشش متوسط پوشش بیشتری دارند و درعین‌حال به پوست اجازه تنفس می‌دهند و ظاهر طبیعی خود را حفظ می‌کنند.

پوشش کامل: بهترین گزینه برای پنهان‌کردن عیوب شدید؛ مانند اسکار آکنه، هایپرپیگمانتاسیون و خال‌کوبی، کانسیلرهای پوشاننده کامل حداکثر استتار را ارائه می‌دهند و به طور مؤثر حتی سرسخت‌ترین تغییر رنگ‌ها و لک‌ها را پنهان می‌کنند.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

انتخاب رنگ مناسب کانسیلر برای دستیابی به یک پوشش طبیعی بسیار مهم است. رنگ کانسیلری را انتخاب کنید که کاملاً با رنگ طبیعی پوست شما مطابقت داشته باشد تا به طور یکپارچه با پوست ترکیب شود و عیوب را بدون ایجاد مرز مشخص پنهان کند. برای روشن‌کردن ناحیه زیر چشم، رنگ کانسیلری را انتخاب کنید که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد تا ناحیه زیر چشم را روشن و برجسته کند و به طور مؤثر ظاهر حلقه‌های تیره و خستگی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

ارزیابی فرمولاسیون و پایداری

فرمولاسیون کانسیلر نقش بسزایی در عملکرد و ظاهر آن بر روی پوست دارد. درک فرمول‌ها و پوشش‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند کانسیلری را انتخاب کنید که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد و نگرانی‌های خاص را برطرف کند.

کانسیلرهای مایع: کانسیلرهای مایع سبک، قابل‌ترکیب و همه‌کاره هستند و برای انواع پوست مناسب هستند.

کانسیلرهای کرمی: کانسیلرهای کرمی قوام بیشتری دارند و پوشش بالاتری را ارائه می‌دهند و برای پوشاندن لکه‌ها، جای زخم‌ها و لکه‌های تیره ایده‌آل هستند.

کانسیلرهای استیک: کانسیلرهای استیک دارای بافتی جامد و کرمی هستند که پوشش کامل و ماندگاری طولانی‌مدتی دارند. آنها برای لمس‌کردن در حین حرکت مناسب هستند و برای انواع پوست، به‌خصوص پوست‌های چرب یا مختلط مناسب هستند.

کانسیلرهای مات: کانسیلرهای مات پوششی مخملی و بدون درخشندگی دارند که به کنترل چربی و به‌حداقل‌رساندن ظاهر منافذ کمک می‌کند. آنها برای انواع پوست‌های چرب یا مستعد آکنه ایده‌آل هستند و پوششی ماندگار و مقاوم در برابر انتقال ایجاد می‌کنند.

ارزیابی فرمولاسیون و پایداری

ویژگی‌های کاربردی کانسیلر

علاوه بر سطح پوشش، رنگ، فرمولاسیون و پایداری، هر ویژگی یا مزایای اضافی ارائه شده توسط شرکت را در نظر بگیرید؛ مانند مواد مراقبت از پوست، محافظ SPF و فرمول‌های ضد آب یا طولانی‌مدت. به دنبال کانسیلرهایی باشید که حاوی مواد مراقبت از پوست مانند ویتامین C، پپتیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند تا فواید بیشتری مانند روشن‌کننده، سفت کننده و محافظت از پوست را ارائه دهند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز