واردات گوشی دکمه ای به کشور ممنوع می شود؟

ژیوار

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مقرر کرده دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی از اجرای مصوبه در سال ۱۴۰۲ و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ از جمله جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه‌ای را در ستاد ارائه کند.

به گزارش کاماپرس، بر اساس مصوبات اخیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مقرر شده که دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری گزارشی در خصوص اجرای مصوبه ستاد و چگونگی تخصیص ارز و همچنین جلوگیری از واردات گوشی تلفن همراه دکمه‌ای ارائه کند.

همچنین سازمان بازرسی کل کشور نسبت به پیگیری اجرای مصوبات جلسه ۱۵۶ ستاد تسهیل در خصوص الزام گمرک به عدم جلوگیری از ورود قطعات تلفن همراه اقدام کند.

بیشتر بخوانید: 

دریان سفر امید

به نقل از ایسنا، اواخر سال گذشته گزارش‌اتی مربوط به تولید موبایل (دکمه‌ای) تقلبی از یک برند مشهور در کشور منتشر شد و در همین رابطه معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفته بود که بررسی موضوع تولید موبایل تقلبی در کشور به سازمان حمایت و وزارت ارتباطات ارجاع داده شده است؛ هر چند به گفته وی با توجه به شرایط تحریم، واحدها ملزم به داشتن نمایندگی رسمی نیستند.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز