چگونه پوست سفید داشته باشیم؟(راهکارهای طلایی ساده)

پوست انسان معمولا با افزایش سن، ماندن متناوب زیر نور آفتاب و تغییر رنگ‌ دانه‌ها رو به تیرگی می‌رود؛ به همین دلیل استفاده از روش‌های محافظت از پوست و بهره‌گیری از برخی محصولات بهداشتی و محافظتی برای توقف و کنترل روند تیره شدن پوست صورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برای داشتن پوستی سفید و شفاف می توانید از روتین های روزانه بهره بگیرید، علاوه بر این نوشیدن آب، مصرف سبزیجات برای بهبود وضعیت پوستتان بسیار موثر است. کاماپرس در این گزارش به بررسی روش‌هایی برای جلوگیری از تیره شدن پوست و پاسخ به این سوال که چگونه پوست سفید داشته باشیم؟ پرداخته است.

چگونه پوست سفید داشته باشیم با یک چک لیست خانگی

برای داشتن پوستی سفید نیاز است که ابتدا جنس پوستتان را بشناسید، بسته به اینکه پوست شما چرب یا خشک باشد؛ در جزئیات روش های معرفی شده باید تغییرات بدهید. اما به صورت کلی می توانید از برنامه زیر بهره بگیرید.

محافظت از پوست در برابر آفتاب

یکی از پاسخ‌های اصلی به این سوال که چگونه پوست سفید داشته باشیم را باید در ارتباط نور خورشید با تیرگی رنگ پوست دنبال کرد. نور خورشید دارای اشعه فرابنفش است که تابش مستقیم آن اثرات منفی روی پوست و چشم خواهد گذاشت.

توصیه اول در این زمینه می‌تواند در خانه ماندن و بیرون نرفتن در مواقع غیر ضروری در طول روز باشد؛ اگرچه بیشتر مردم این توصیه را جدی نمی‌گیرند یا مجبورند که در طول روز در برابر اشعه‌های نور خورشید قرار گیرند. در این زمان استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با کیفیت مانند کرم ضد آفتاب ام کیو توصیه می‌شود.

دریان سفر امید

ضد آفتاب‌های دارای حداقل 30 SPF بهترین گزینه در این رابطه هستند و هر چه این بازدارندگی کرم ضد آفتاب بیشتر باشد، به میزان زیادی مانع رسیدن اشعه‌های مضر نور خورشید به پوست می‌شود. برای داشتن پوست سفید می‌بایست از کرم ضد آفتاب به صورت روتین استفاده کرد و حتی در صورت قرارگیری بیشتر از چند ساعت در زیر نور خورشید باید نسبت به تجدید آن اقدام نمود.

در این میان، استفاده از کلاه آفتابی در کنار کرم ضد آفتاب بسیار مفید خواهد بود و مانع رسیدن بخشی از نور مستقیم خورشید به بخش‌های اصلی صورت خواهد شد.

تیره شدن دور چشم را جدی بگیرید

بسیاری از مردم از تیره شدن دور چشم شکایت می‌کنند. تیرگی دور چشم شایع‌ترین نوع تیره شدن پوست صورت است و پاسخ به روش‌های جلوگیری از آن، بخشی از سوال دائمی چگونه پوست سفید داشته باشیم را شامل می‌شود.

سیاهی دور چشم می‌تواند ناشی از افزایش سن، کمبود خواب، ژنتیک یا هر مشکل دیگری در رنگ‌ دانه‌های پوست باشد.

معمولا توصیه اول در زمینه از بین بردن این نوع از تیرگی پوست و کاهش آن، استفاده از کرم‌های دور چشم مانند کرم دور چشم ام کیو است. این کرم دارای خاصیت جوانسازی پوست دور چشم و انرژی بخش است. همچنین به عنوان کرم لیفت کننده دور چشم از تیرگی‌های پوست می‌کاهد.

استفاده از این کرم مرطوب کننده و التیام بخش برای رفع این نگرانی که چگونه پوست سفید داشته باشیم، موثر است. علاوه بر استفاده از کرم دور چشم، خواب کافی و منظم و استفاده از کمپرس سرد و در موارد حادتر، استفاده از روش‌های پزشکی و زیبایی می‌تواند در سفیدیتان تاثیرگذار باشد.

مصرف غذاهای دارای آنتی اکسیدان

از ترکیبات غذایی استفاده کنید که دارای آنتی اکسیدان مثل ویتامین A و E باشند. این ویتامین ها به بهبود سلامت پوست و درخشندگی آن کمک زیادی می کنند. لیست مواد غذایی دارای این ترکیبات عبارتند از:

غذاهای دارای ویتامین A به شرح زیر است.

  • فلفل دلمه ای فرمز
  • پاپایا
  • کیوی
  • کلم بروکلی

غذاهای دارای ویتامینE عبارتست از:

  • آجیل
  • دانه های روغنی
  • روغن زیتون
  • اسفناج

نوشیدن آب

سعی کنید در طول روز زیاد آب بنوشید این کار علوه بر حفظ انرژی بدنتان به شادابی آن نیز کمک شایانی می نماید. نوشیدن این ترکیب معجزه گر علاوه بر حفظ درخشنگی پوست صورتتان به دفع سموم از بدنتان نیز کمک می نماید.

لایه‌برداری منظم پوست

لایه‌برداری منظم پوست می‌تواند پاسخ قطعی به سوال چگونه پوست سفید داشته باشیم؟ تلقی شود. لایه‌برداری باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست و جوانسازی آن می‌شود و با این کار تیرگی پوست تا حد زیادی از بین خواهد رفت. پوست جوان که هنوز در معرض نور خورشید و دیگر عوامل تیره کننده قرار نگرفته است، به طور طبیعی سفیدتر و شفاف‌تر خواهد بود.

در این باره نیز ‌می‌توان از کرم‌ های لایه‌ بردار با کیفیت پوست استفاده کرد. برای این کار برخی از محصولات ام کیو می‌تواند کمک کننده باشد. برای نمونه انواع کرم‌ های لایه‌ بردار شب ام کیو بهترین کمک کننده در این مورد خواهند بود.

علاوه بر این می‌توان از برس‌ های لایه ‌بردار پوست استفاده کرد، اما در مورد پوست صورت بهتر است این کار را با احتیاط و با استفاده از برس ‌های نرم انجام داد تا به پوست صورت آسیب نرسد. همچنین در موارد حادتر، استفاده از دستگاه‌ های لایه ‌برداری برای برداشتن لایه ‌های عمیق‌تر به منظور داشتن پوست سفید مورد استفاده قرار می‌گیرد. رعایت این چک لیست ساده به شما کمک می کند تا ضمن حفظ سلامتی تان یک پوست سفید داشته باشید.

خرید محصولات ام کیو از «فروشگاه کاج»

فروشگاه کاج، یکی از مراکز خرید لوازم آرایشی، پوستی و عطر است. فروش لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست با کیفیت از برند‌های مختلف و انواع عطر از بیش از 100 برند مطرح، از جمله فعالیت‌های این مرکز است. فروشگاه کاج پس از موفقیت در ارائه محصولات برندهای جهانی، وبسایت فروش آنلاین خود را به آدرس www.kajshop.com راه‌اندازی کرده است. علاقه‌ مندان برای دریافت مشاوره پوستی و زیبایی می‌توانند هر روزه با شماره تلفن همراه 09147558185 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاج شاپ
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان