7 ایده شیک برای ست کردن دامن زنانه

5 ایده شیک و و ترندی برای ست کردن دامن زنانه کاماپرس
ژیوار

پاییز و زمستان سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی مختلف، شاهد ورود دوباره دامن زنانه به خیابان‌ها، آن‌هم با استایل‌های غیرکلاسیک و مدرن بودیم. بنابراین تعجبی ندارد که انتظار داشته باشیم در بهار و تابستان، پوشش‌های هماهنگ‌شده با دامن را بیش از پیش، در محیط‌های مختلف، شاهد باشیم.

اما فقط با خرید چند دامن زنانه راحت و جدید نمی‌توان استایلی شیک و منحصربه‌‌فرد داشت، برای این‌کار لازم است بعضی از نکات کلی را بدانیم تا با ترکیب آن‌ها با ایده‌های خلاقانه خودمان، ست‌های ماجراجویانه و بی‌پایانی را با دامن‌ها داشته باشیم.

کاماپرس در این گزارش، 7 ایده شیک و ترندی را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده محصولات زنانه، معرفی می‌کند.

انواع مختلف دامن زنانه را بشناسید

فقط در یک دسته‌بندی که توسط برخی از کارشناسان دامن زنانه انجام شده، حدود 24 نوع دامن زنانه در بازار عرضه شده است. شناخت هرکدام از این دامن‌ها کمک زیادی به یادگیری نحوه استایل متناسب و هماهنگی آن‌ها با پوشش روزانه شما، خواهد کرد.

از مهم‌ترین انواع این 24 مدل می‌توان به دامن ماکسی، دامن‌های نامتقارن، دامن پفی، دامن پلیسه و… اشاره کرد.

دریان سفر امید

انواع مختلف دامن زنانه را بشناسید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دامن زنانه را با کل استایل متعادل کنید

اگر از طرفداران استایل‌های گشاد یا به‌اصطلاح اورسایزد (oversized) هستید، می‌توانید تاحدی از این نکته چشم‌پوشی کنید. به‌طورکلی بهتر است آیتم‌های دیگری که قرار است با دامن زنانه پوشیده شوند، در تضاد با آن قرار بگیرند؛ به‌ویژه آیتم بالاتنه که جلوه دامن تاحد زیادی به آن وابسته است.

برای مثال اگر یک دامن گشاد را برای پوشیدن انتخاب کرده‌اید، برای ایجاد تناسب بیشتر می‌توانید در قسمت بالاتنه از یک تاپ یا تیشرت تنگ‌تر استفاده کنید و برعکس اگر یک دامن راسته یا تنگ گزینه انتخابی شما است، پوشیدنی با استایل گشادتر، مناسب شما است.

راه دیگری که برای ایجاد تعادل در استایل‌های همراه با دامن وجود دارد، استفاده از کمربند است. این اکسسوری درکنار ایجاد یک حس و شخصیت متفاوت به استایل، نوعی یکپارچگی لذت‌بخش را نیز به آن اضافه می‌کند. البته اگر به‌دنبال کمی شلوغی در پوشش خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم طراحی کمربند را کمی متنوع‌تر با سایر اجزا درنظر بگیرید.

دامن زنانه را با کل استایل متعادل کنید کاماپرس

یک رنگ پایه برای دامن زنانه درنظر داشته باشید

برای داشتن یک استایل مینیمال با دامن‌های زنانه، بهتر است دامنی با یک یا دو رنگ پایه انتخاب کرده و بقیه اجزا را در هماهنگی با آن بچینید. اگر که دامن چندرنگ دارید پیشنهاد می‌کنیم فقط درصورتی‌که به استایل‌های شلوغ علاقه دارید آیتم‌های دیگر را رنگی انتخاب کنید و درغیر این‌صورت از حداکثر دو رنگ، ترجیحا از بین رنگ‌های خنثی، استفاده کنید.

یک رنگ پایه برای دامن زنانه درنظر داشته باشید کاماپرس

برای استایل دامن زنانه کوتاه از یک جوراب‌شلواری یا جوراب بلند استفاده کنید

جوراب‌های بلند و جوراب‌شلواری‌ها فقط یک گزینه گرم برای روزهای سرد سال نیستند. آن‌ها برخلاف تصور در بهار و تابستان یک ایتم هیجان‌انگیز برای استایل محسوب می‌شوند. البته که جنس این جوراب‌ها نباید به‌اندازه انواع زمستانی‌شان گرم باشد.

ما هم از آن‌ها انتظار گرما نداریم، صرفا می‌خواهیم با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع‌شان، کمی پوشش را از حالت نرمال و بی‌حال خارج کرده و تنوع دلپذیری در آن ایجاد کنند.

برای استایل دامن زنانه کوتاه از یک جوراب‌شلواری یا جوراب بلند استفاده کنید کاماپرس

برای تکمیل استایل با دامن زنانه انتخاب کفش مناسب را فراموش نکنید

انواع مختلف دامن‌ها معمولا با کفش‌های پاشنه بلند، صندل‌ها و حتی چکمه‌ها، ظاهر خوبی از خود به‌نمایش می‌گذارند. برای مثال یکی از بهترین مدل‌های کفش برای دامن‌های کوتاه، چکمه‌های بلند و یا نیم‌بوت‌های زنانه است؛ اما اگر قصد دارید کمی استایل را غیررسمی‌تر کنید، کتانی‌های تخت گزینه‌های ایده‌آل‌تری به‌نظر می‌آیند. قانون کلی درباره انتخاب کفش مناسب با دامن زنانه این است که آن را با قد دامن هماهنگ کنید.

برای تکمیل استایل با دامن زنانه انتخاب کفش مناسب را فراموش نکنید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موندمدیسه
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز