لاکچری ترین تور کیش با اقامت در هتل ترنج

ژیوار

کیش دارای هتل‌هایی با رنج قیمتی متفاوت است، اما برای کسانی که به دنبال یک مسافرت لوکس و لاکچری هستند، اقامت در هتل «ترنج»، تجربه متفاوتی را برایشان رقم خواهد زد. این هتل، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش است که امکانات خاصی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی لاکچری‌ترین تور کیش هتل ترنج پرداخته است.

تور کیش هتل ترنج

بیشتر کسانی که تجربه تور کیش را داشته‌اند، با هتل­های خاص و لاکچری این جریزه آشنا هستند. هتل ترنج، یکی از هتل‌های پرطرفدار برای مسافران این جزیره است. مهم‌ترین ویژگی این هتل، شکل منحصر به فرد آن است که نمونه دیگری در ایران ندارد. این هتل به شکلی خاص روی خلیج فارس بنا نهاده شده است و گردشگران می‌توانند شب‌های خاطره انگیزی را روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بگذرانند. در معماری این هتل از طرح سنتی بته جقه استفاده شده است و هتل از بالا به این شکل دیده می‌شود.

این هتل مختص مشکل پسندان و افرادی است که همیشه خاص‌ترین‌ها را از تور و هتل محل اقامت خود طلب می­‌کنند.

ویژگی ­های هتل پنج ستاره ترنج

هتل ترنج کیش یک لوکس است که همه واحدهای اقامتی و سوئیت‌های آن در یک طبقه و روی آب قرار گرفته است. همه 100 اتاق این هتل دارای قسمت‌های شیشه‌ای در کف اتاق‌ها و بالکن بوده که امکان دیدن درون آب‌های خلیج فارس را به گردشگران می‌دهد. علاوه بر این، هتل لاکچری ترنج کیش دارای امکانات رفاهی مانند رستوران‌های بزرگ روی آب، فست فود، کافی شاپ و سالن‌های ماساژ، اسپا و ورزش است. از این هتل به عنوان تنها هتل دریایی ایران نام برده می‌شود که نمونه خارجی این نوع از هتل‌ها در شهرهایی مانند دوبی همواره با استقبال گردشگران روبه‌­رو بوده است.

دریان سفر امید

هتل ترنج

مدت اقامت در تور کیش با هتل ترنج کیش

امکان رزرو سوئیت‌های هتل ترنج از یک شب تا زمان دلخواه وجود دارد، اما برگزارکننده‌های تور کیش معمولا این تور را برای سه روز و دو شب برنامه‌ریزی می‌کنند و به همین دلیل می‌توان دو شب اقامت رویایی در این هتل لاکچری را در تور سه روزه کیش تجربه کرد. این نوع از تور از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است و هزینه بالایی را به گردشگران تحمیل نمی‌کند. در واقع می‌توان تور سه روز و دو شب را معمول‌ترین و محبوب‌ترین نوع تور برای جزیره کیش به حساب آورد.

خدمات تور جزیره کیش

شرکت‌های ارائه دهنده تورهای کیش معمولا خدمات اصلی سفر را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. برای نمونه، رزرو بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت، رزرو هتل ترنج به تعداد شب‌های تور، ترانسفر فرودگاهی و شاتل رایگان از جمله خدمات تور کیش هتل ترنج است. تورهای کیش معمولا تخفیفاتی را برای گردشگران در زمینه استفاده از اماکن گردشگری و تفریحی این جزیره در نظر می‌گیرند تا هزینه سفر را برای گردشگران کاهش دهند. تورهای شهری و امکان کرایه خودرو نیز جزو خدمات تور جزیره کیش است.

تور کیش-کاماپرس

فاصله هتل ترنج با اماکن تفریحی و گردشگری کیش

هتل ترنج در ساحل خلیج فارس و روی آب‌ قرار گرفته است، اما فاصله چندان زیادی با کیش و جاذبه‌های آن ندارد. به عنوان نمونه، این هتل تا فرودگاه کیش فقط 9 دقیقه و تا اکثر مراکز خرید این جزیره فقط 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین اگر علاقه­‌مند به استفاده از پلاژهای کیش هستید، می‌توانید ظرف 18 دقیقه خود را به ساحل صدف یا پلاژ بانوان برسانید. فاصله هتل تا کشتی یونانی نیز 11 دقیقه است.

هزینه اقامت در هتل ترنج

اقامت در هتل ترنج به دلیل ویژگی‌های خاص و متفاوت آن نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به اکثر هتل‌های کیش است، اما می‌توان با استفاده از تورهای لحظه آخری کیش و برخی از تورهای گروهی، هزینه اقامت در هتل را در حد زیادی پایین آورد. معمولا تور کیش در هتل لاکچری ترنج قیمت‌های متفاوتی دارد که گردشگران بسته به امکانات تور و بودجه خود می­‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

تور کیش

«نت کیش»؛ تخصصی‌ترین عرضه کننده تور جزیره کیش

نت کیش، یکی از اصلی‌ترین ارائه‌کننده‌ های تور جزیره کیش است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. ارائه تورهای کیش در هتل‌های مختلف این جزیره، تورهای چارتری و لحظه آخری کیش و سایر خدمات گردشگری در نگین خلیج فارس از جمله فعالیت‌های تور کیش است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، خرید تور و رزرو هتل در کیش می‌توانند به وبسایت رسمی این آژانس به آدرس netkish.net و یا به آدرس کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز